Rare mail ontvangen/slapend rijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Rare mail ontvangen/slapend rijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:39

ha ha slapend rijk het kan Verward Ik kreeg deze mail (heb slechts een deel ervan gekopieerd) vandaag en geloof er niets van jullie wel?:

VERWIJDER DEZE MAIL NIET DIRECT
BEWAAR HEM NOG EVEN

DENK ER EEN PAAR DAGEN OVER NA!



Dit is een persoonlijke mail van mij naar jou, lees hem op je gemak en oordeel niet onmiddellijk!

Mijn naam is ............. In september 2001 raakte ik mijn baan kwijt. Ik kon toen nauwelijks rondkomen en ik had veel schulden. Van het een kwam het ander en uiteindelijk verloor ik mijn huis en mijn auto. Alsof dat nog niet genoeg was, werd ik ook nog eens constant achterna gezeten door schuldeisers.

U kunt zich misschien voorstellen dat mijn vooruitzichten er niet al te rooskleurig uitzagen. In januari 2002 ontving ik een mail waarin stond hoe ik in een keer aan ca. euro 40.000,- kon komen. Omdat ik sceptisch was heb ik er toen nog niets mee gedaan. Maar in maart had ik nog meer schulden. Uiteindelijk realiseerde ik dat ik niets te verliezen had door het te proberen, en afgezien daarvan bleef ik maar denken: " stel nou dat het echt werkt ".

In de zomer van 2003 heb ik met mijn gezin een cruise gemaakt en ik kocht een gloednieuwe Mercedes, die ik contant betaalde. Op dit moment bouw ik ons droomhuis en heb ik nergens schulden.

Inmiddels heb ik euro 578.156,- verdiend. Mijn accountant heeft een prognose van de inkomsten gemaakt en hij verwacht dat ik binnen 6 maanden miljonair ben, alleen maar door deze mail.

Zelfs nu ik deze mail typ, vind ik het een raar idee dat ik (net als de meeste mensen) mijn hele leven hard gewerkt heb en altijd moeite gehad heb om " rond te komen ". En dan komt er zoiets belachelijk eenvoudigs op je weg waardoor je hele leven verandert.

Dit plan blijft iedere keer perfect werken. Ik heb nog nooit minder dan euro 40.000,- ontvangen na een mailing.

Het is absoluut legaal. U hoeft niets te verkopen, u hoeft zelfs met niemand contact te nemen. Daarom kan echt iedereen hier succes mee hebben en een fortuin vergaren. Als u gelooft dat iedereen een keer mazzel heeft,volg dan dit simpele plan, stap voor stap, precies zoals het hier is uitgelegd.

En ik garandeer u dat binnen ongeveer 50 dagen uw leven voorgoed verandert

Als u besluit om deze kans voorbij te laten gaan, weet dan dat ik uw beslissing volledig respecteer. En ik begrijp dat u uw redenen zult hebben.

Ik wens u dan in de toekomst het allerbeste toe. Ik zeg dit in alle oprechtheid, want zoals u zelf kunt zien, zelfs al zou u wel meedoen, dan nog zou ik van u geen geld ontvangen.

Hoe dan ook, het leven is maar kort. Niemand heeft ooit gezegd dat u niet over de financiële vrijheid kunt beschikken om alles te doen wat u maar wilt, wanneer u maar wilt. Maar eerst moet u daar een prijs voor betalen. En die prijs is het ondernemen van ACTIE, zo simpel is dat.

Ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik goed voor mijn kinderen heb gezorgd door hun financiële toekomst veilig te stellen in deze onzekere wereld. Ik geloof dat geen prijs te hoog is voor die zekerheid.

HENDRIK GUERRA, NORTFOLK ( Engeland )

VERWIJDER DEZE MAIL NIET DIRECT

BEWAAR HEM NOG EVEN

DENK ER EEN PAAR DAGEN OVER NA

Wanneer u de instructies hieronder EXACT opvolgt, dan zult u binnen 50 dagen over een bedrag van meer dan euro 40.000,- aan contant geld beschikken - GEGARANDEERD.

VERANDER NIETS AAN DE HIERONDER BESCHREVEN 6 STAPPEN, ook niet een klein beetje!

Stap 1: Het is algemeen bekend dat we eerst moeten geven om te kunnen ontvangen. Kom voor 1x zo'n 10 minuten achter uw computer vandaan en zend daarom NU METEEN euro 10,- aan de persoon die op nummer 1 in de lijst staat aan het einde van deze mail. Twijfel hier niet aan, u wilt ook niet dat andere dat doen als u bovenaan de lijst staat.

Dit is een daad van plezier en liefde, want: " u oogst wat u zaait ".

Zonder deze persoon, die besloot om mee te doen, zou deze kans aan u voorbijgegaan zijn. Bedenk dat het alle mensen op de lijst euro 10,- gekost heeft om die ene brief met de beloning te versturen, en daardoor u deze kans te bieden.

De eenmalige euro 10,- voor het nummer 1 op de lijst is alles wat ze ervoor terug vragen. Beschouw het als uw manier om diegene te bedanken.

Het zal spoedig uw beurt zijn om op die eerste plaats in de lijst te staan.

Voeg bij uw euro 10,- (uitsluitend contant geld, geen cheques) een korte handgeschreven briefje met de korte mededeling "ACCEPTEERT U A.U.B. DEZE GIFT ".

Dit briefje zorgt ervoor dat u niet in strijd met de Britse / Europese wetgeving handelt. U stuurt de ontvanger simpelweg een gift van euro 10,-.

LET OP! EURO'S MOETEN EERST IN ALUMINIUM FOLIE WORDEN GEWIKKELD.

Nadat u een misschien volkomen onbekende deze gift heeft gestuurd, gebeurd er iets merkwaardigs. Het geeft u het onbeschrijfelijke en overweldigende gevoel van zekerheid en vertrouwen in het systeem. U hebt zojuist aan uzelf bewezen dat, omdat u het gedaan heeft er een heleboel andere mensen moeten zijn die hetzelfde zullen doen. U hebt nu zelf kunnen constateren dat het werkt.

Stap 2: Nadat u het geld aan nummer 1 op de lijst heeft gestuurd, verwijdert u de naam van deze persoon van de lijst. Vervolgens schuift u alle namen en adressen een positie op ( nummer 2 komt op 1 te staan, nummer 3 wordt nummer 2 etc. ).

Voeg vervolgens uw naam en adres toe aan de lijst op de nu vrijgekomen plaats 6. De gemakkelijkste manier om dat te doen is als volgt: heel deze mail met je linker muisknop selecteren en dan met je rechter muisknop optie kopiëren, en plakken in een nieuwe mail.

Ga dan naar de lijst met namen en verander de nummers en typ je naam er onderaan bij. Neem a.u.b. rustig de tijd en typ zorgvuldig. Het spreekt voor zich dat dit van belang is.

Stap 3: Stuur altijd het mailtje naar 1 persoon gelijk! NOOIT meerdere adressen per mail gebruiken. Dit zorgt namelijk voor een persoonlijke sfeer achter deze uitnodiging.

Hier zit een controleerbare factor in zodat er niet getwijfeld wordt aan de lijst met namen. Je ziet namelijk wie er onderaan staat en van wie je de mail krijgt!

Stap 4: Zorg voor minimaal een verspreiding van 200 stuks van deze mail, die op de 6e positie nu ook uw naam bevat.

Stap 5: Haal de verschillende e-mail adressen uit andere gekregen mails, vaak worden er leuke mailtjes gestuurd met een flink aantal mail adressen gelijk. Of een waarschuwingsmail voor een virus, ook hier sturen mensen vaak hun hele adressenbestand mee. Natuurlijk je eigen bestand kun je gebruiken en in een digitaal telefoonboek zijn ook wel mailadressen te vinden.

Het aantal van 200 is natuurlijk niet beperkt. Blijf een aantal dagen goed zoeken en hoe meer mailtjes je stuurt hoe meer je verdiensten zullen zijn.

Stap 6: Verzorg het kopiëren van deze mail, werk netjes en zorgvuldig.

WERK DEZE 6 STAPPEN ZO SNEL MOGELIJK AF, SNELHEID IS ERG BELANGRIJK. Binnen 50 dagen zult u gegarandeerd over meer dan euro 40.000,- aan contant geld beschikken.

Bewaar deze mail goed; U kunt hem altijd nog een keer opnieuw gebruiken als u ooit meer geld nodig heeft.

"DIT IS HOE HET SYSTEEM BINNEN 50 DAGEN WERKT "

U hebt uw euro 10,- geschonken en vervolgens ( minimaal ) 200 keer deze mail door gestuurd, allemaal met uw eigen naam en adres op de 6e positie in de lijst.

Uw taak zit erop. Leun achterover, u hebt het verdiend.

- Wanneer slechts 2 % van de 200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 4 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 800 mails met uw naam op nummer 5.

- Wanneer slechts 2 % van de 800 mensen reageert op deze mail, dan zullen 16 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 3.200 mails met uw naam op nummer 4.

- Wanneer slechts 2 % van de 3.200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 64 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 12.800 mails met uw naam op nummer 3.

- Wanneer slechts 2 % van de 12.800 mensen reageert op deze mail, dan zullen 256 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 51.200 mails met uw naam op nummer 2.

- Wanneer slechts 2 % van de 51.200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 1.024 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 204.800 mails met uw naam op nummer 1.

- Wanneer slechts 2 % van de 204.800 mensen reageert op uw brief, dan zullen 4.096 personen ieder euro 10,- naar u toesturen. Dat is euro 40.960,- aan contant geld.

- Wanneer meer dan 2 % reageert of wanneer u besluit om meer dan 200 mails te versturen, dan zult u zelfs meer ontvangen. (bereken eens 2 % van 250 of 300 mailtjes)

De simpelste ideeën zijn de beste!

Hoe vaak koopt u niet een staatslot of een krasloteuro

Bedenk eens waarom u meedoet aan de een of andere loterij de lotto!

Vaak zijn de kosten hoger dan de euro 10,- waar u nu een gokje voor waagt, maar waar u zeker bij wint.


Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:48

ja bla bla en elke keer dat jij deze mail doorstuurt krijgt diegene er punten oid voor en dat zal wel uitbetaald worden!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:51

Het idee is lachen joh! Als iedereen dat deed zou het werken. Alleen denk ik wel dat het rommel is en als het niet goed doorgestuurd wordt dan tjah pech gehad. Het idee is goed maar ik vrees voor je dat het niet werkt!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:51

Idd...echt mega vaag Scheve mond
Laat ze maar kletsen Knipoog

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:53

ben wel benieuwd wat als........ Vraag mij wel af hoe die man aan mijn emailadres komt.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:55

Lekker vaag Scheve mond

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 18:57

Haha, geloof je er niets van of twijfel je toch wel een beetje...
Tong uitsteken

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:58

twijfel wel een beetje vraag mij af of het wel kan

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:00

die man beweert geen auto en geen huis en geen baan meer te hebben in die tijd. Hoe kan hij dan aan dat mailtje gekomen zijn, had ie toevallig nog wel internet dan :S beetje vaag

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 19:04

kitjuh schreef:
die man beweert geen auto en geen huis en geen baan meer te hebben in die tijd. Hoe kan hij dan aan dat mailtje gekomen zijn, had ie toevallig nog wel internet dan :S beetje vaag

Nu je het zegt Verward

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:05

De starter van een kettingbrief (of piramide) houdt er vaak wel wat aan over. Al heel snel is het effect uitgewerkt en zijn een heleboel mensen hun 10 euri kwijt.
Dit is wel een heel doortrapte: piramidespelen zijn strafbaar en om dat te omzeilen moet je zelf verklaren dat het een gift betreft.

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:07

Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar wie niet waagt wie niet wint Knipoog
Je kunt het proberen... maar ik zou het persoonlijk denk ik niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:09

Oke stel dat het werkt en je ontvangt die 40.000 euro. Wat denk je dat meneer Belastingdienst gaat doen? Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:14

PPPppfffff ik vind een vorm van adressenbestanden verzamelen om vervolgens je mail vol te proppen met nonsens!!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 19:25

Sorane schreef:
Oke stel dat het werkt en je ontvangt die 40.000 euro. Wat denk je dat meneer Belastingdienst gaat doen? Haha!

Zat ik ook aan te denken ook al zijn het 'giften' denk dat ze meteen aan de deur staan bij je.

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:33

Denk het niet. Niemand weet dat jij dat geld (niet) toegestuurd krijgt, ook de BD niet. Geld wordt ook niet ontdekt door scanners omdat je het in folie moet verpakken. Aan alles is gedacht Haha!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:34

Zullen er echt mensen zo dom zijn om hier aan mee te doen? Bloos!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 19:49

Dealer schreef:
Denk het niet. Niemand weet dat jij dat geld (niet) toegestuurd krijgt, ook de BD niet. Geld wordt ook niet ontdekt door scanners omdat je het in folie moet verpakken. Aan alles is gedacht Haha!

Straks stuur je per ongeluk iemand van de bd zo'n mail Nagelbijten / Gniffelen ik bedoel zoveel emailadressen heb ik niet in mijn bestand.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:13

Deze mail heb ik ook gehad.
Ik heb niet eens de moeite genomen om die te lezen.
Ik heb het lekker wel verwijderd.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:14

Dealer schreef:
De starter van een kettingbrief (of piramide) houdt er vaak wel wat aan over. Al heel snel is het effect uitgewerkt en zijn een heleboel mensen hun 10 euri kwijt.
Dit is wel een heel doortrapte: piramidespelen zijn strafbaar en om dat te omzeilen moet je zelf verklaren dat het een gift betreft.

Idd, die spellen zijn strafbaar.
Want een houdt het op, en nummer 1 ontvangen veel geld, maar de laatste 5 (rijen) ontvangen niks.

10 of 20 jaar terug ofzo, was er heel veel te doen om een piramide spel, uit Arabië ofzo, iedereen zag er goud in, maarja, zo iets werkt natuurlijk niet Knipoog Ja, voor de slimme bedenker.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:24

ik heb deze mail ook eens gehad in zo'n soort vorm, was nog in het gulden tijdperk, en dan moest je naar de eerste 4 mensen 10 gulden sturen.
Dit is ene leuk principe maar dan moet je wel net de juiste mensen mailen.


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 23:57

Ik heb zoiets een keer bij oprah gezien, soort piramide iets!
Er waren maar enkele mensen die er echt geld aan overhouden, de rest raakt alleen maar geld kwijt.
Daarbij is het nog illegaal ook, deleten dus Tong uitsteken

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 04:48

Inderdaad kettingbrief (geen piramide achtig iets, die heeft een andere insteek of valt kettingbrief hier ook onder? dacht het niet, maargoed), heb ook wel eens zulke brieven gehad (en dan brieven, dus geen mails oid) jaren geleden, maar dan gingen het om hele andere dingen, om sokken of kaarten of iets dergelijks.
Dat is nog wel leuk, maar dit....

Nee, waarschijnlijk zullen maar weinig mensen dit serieus nemen en echt geld gaan sturen, dus veel verdienen zul je er waarschijnlijk niet aan.
Je hebt geluk als sommige het wel doen, en dan moet jij ook nog eens op nummer 1 staan, voordat ze jou wat gaan sturen.
Daarbij, 200 mailtjes sturen?
En dan vooral de adviezen hoe je aan die mailadressen kan komen?
En dan de andere dubieuze tips...
Daarbij, als ze je geld willen sturen, moeten ze je adres ook weten en moet je die dus meesturen, en ik ben niet zo'n fan met internet en je persoonsgegevens.
En dan ook nog de tip om hem te bewaren en eventueel later weer eens rond te gaan verzenden.

Kettingbrief is wel een grappig iets, maar deze vind ik persoonlijk echt wat minder, omdat het om geld gaat en niet voor de leukigheid, en omdat het zo dubieus is...
Ik zou hem weggooien...

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:20

fsoudan schreef:
PPPppfffff ik vind een vorm van adressenbestanden verzamelen om vervolgens je mail vol te proppen met nonsens!!

precies en virussen!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:24

Een kettingbrief, eigenlijk al weer een oudje want kent hem wel.

Ik dacht trouwens dat dat inmiddels verboden is.

Leuk dat alufolie, zodat de PTT het geld er niet tussen uit haalt. Denk dat de postjongen hier eventueel wel slapend rijk van kan worden. Misschien is het wel een PTT-er die dit nog weer even opstart met de vakanties in het zicht. Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, AhrefsBot, alweerkwijt, Amazonbot, Facebook, Kayleigh__, Kieffertje, Lalidan, Mnoonn, ontherun, Sanet, xAlice en 155 bezoekers