Jippie, ik ga naar Punktur in Polen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Jippie, ik ga naar Punktur in Polen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:48

Twee jaar geleden liep ik een jaar stage bij Yslands paarden bedrijf Punktur in de Punt. Ik vond het daar heel leuk en heb veel geleerd. Na dat jaar vertrokken Anne en Elselien (van wie het bedrijf is) met een aantal paarden naar Polen omdat daar goed uit te breiden was. Sindsdien heb ik altijd in mijn achterhoofd gehouden dat ik er nog wel eens heen zou willen Dromen .

Nu vertelde een vriendin van me (die weer bevriend is met Elselien) dat ze daar deze zomer heen gaat met haar gezin en een vriendin van haar met diens gezin. Ik zei dus: nou, daar zou ik ook nog wel eens heen willen. En zij: waarom ga je dan niet mee??? En hier hoefde ik dus niet lang over na te denken Party!! ! Alle familie bleek dit ook wel gezellig te vinden en nu gaan we dus deze zomer een week naar Polen.

Het is maar 8 uur rijden vanaf hier en het gebied schijnt prachtig te zijn want het ligt aan de rand van een gebergte (lekker heuvelachtig dus). We gaan daar natuurlijk veel Yslanderrijden (iedere ochtend 2 a 3 uur) en verder de omgeving bekijken. Ik hoop er niet alleen veel lol te hebben maar ook veel te leren!

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:12

Gaaf hoor!
Ik ben jaloers op je Bloos

Rona, Linanda en Oackly

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:28

Veel plezier, ik ben vorige maand weer geweest. Dat was weer erg gezellig. Doe Anne en Elselien de groeten van me (Mascha)

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:35

Leuk hoor!Ik ben ook vaak In de punt geweest,het lijkt me ook wel gaaf om nog een keer naar Polen te gaan.Als ik de foto;s zie die ze in de punktur mail zetten *kwijl* .Ik vond het grootste pluspunt altijd de sfeer in Punktur!Lekker gewoon!Veel plezier in ieder geval!

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:28

ruitje schreef:
Leuk hoor!Ik ben ook vaak In de punt geweest,het lijkt me ook wel gaaf om nog een keer naar Polen te gaan.Als ik de foto;s zie die ze in de punktur mail zetten *kwijl* .Ik vond het grootste pluspunt altijd de sfeer in Punktur!Lekker gewoon!Veel plezier in ieder geval!


Dank je wel! Leuk dat er hier wel meer mensen bij Punktur geweest zijn of nog komen! Want idd gezellig is het er zeker want je kan goed lachen met Anne en Elselien Haha! .

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 01:03

ahrg, jaloers Tong uitsteken
ik wil ook

heel veel plezier daar

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 08:20

Hey, ik ook Haha! Wanneer ga je? Wij begin augustus... Ik kijk er ook ontzettend naar uit!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:01

Wauw gaaf, lijkt me echt leuk om eens in een ander land lekker te paardrijden enzo!
Veel plezier alvast gewenst maar dat zal wel lukken zo te horen Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:42

Gaaf het lijkt me daar echt super!!Heel veel plezier Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:48

Leuk joh!
Veel plezier daar!

    If you can dream it, you can do it ...

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 12:54

Eilandje schreef:
Hey, ik ook Haha! Wanneer ga je? Wij begin augustus... Ik kijk er ook ontzettend naar uit!


Cool! Ik ook! Ik ga van 7 tot 14 augustus en dan gaan we er kamperen. Hoe verblij jij er?

Summertje: het lijkt mij ook super! Daar in de Poolse heuvels zal het toch echt wel anders rijden dan hier!

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:58

Wij zijn ook wel eens in Polen op ruitersportvakantie geweest. We hebben het daar echt goed naar ons zin gehad enhelrik gereden.
T s een superland! Veel plezier daaar! (ben stiekum jaloers) Knipoog

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:59

zooooooooooo ik wil mee, heb je nog plaats in je koffer voor me Haha! . Ja ze hebben het daar heerlijk voor mekaar, veel beter dan op de punt. Al was de sfeer altijd bere gezellig. Hebben jullie dat gastenboek toen der tijd ook nog vol geschreven hahahahhaha. Haha! En als je daar ben, vraag eens aan Anne het geheim van eiersalade Tong uitsteken veel plezier

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:13

Pjelk schreef:
Cool! Ik ook! Ik ga van 7 tot 14 augustus en dan gaan we er kamperen. Hoe verblij jij er?

Summertje: het lijkt mij ook super! Daar in de Poolse heuvels zal het toch echt wel anders rijden dan hier!


Hey, wie weet zien we elkaar dan nog even, wij zijn er van 1 tem 7 augustus. Wij gaan in een gastenkamer in het huis slapen. Was het al maar zover Haha!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:41

droppie_18 schreef:
En als je daar ben, vraag eens aan Anne het geheim van eiersalade Tong uitsteken veel plezier


Hihi ben benieuwd wat voor raar antwoord die vraag nu weer op gaat roepen *LOL* . Misschien doe ik het ook wel Tong uitsteken

Eilandje: zou wel heel leuk zijn als we elkaar daar nog zagen. Dan zouden we misschien wel de ver wegste boktmeeting tot nu toe hebben *LOL* !

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:17

zo gaaf joh Schijnheilig
echt cool lijkt me dat

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:04

droppie_18 schreef:
En als je daar ben, vraag eens aan Anne het geheim van eiersalade Tong uitsteken veel plezier


Na die twee jaar dat ik ben ze gewoond/gewerkt hebt, weet ik die inmiddels...en maakte het daar zelf ook veel ... Jammie Vingers aflikken Tong uitsteken Schijnheilig

Mellein, doe ze ook maar de groetjes van mij en Fjalar, en uiteraard Terry. Ik ben ze nog steeds dankbaar voor alles wat ik daar heb mogen leren Lachen Op het moment is Olle is ook aan het logeren bij mij, doe ze dus ook maar de groetjes van Olle (IJslands hondje)

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 12:50

Les_Fjal schreef:

Mellein, doe ze ook maar de groetjes van mij en Fjalar, en uiteraard Terry. Ik ben ze nog steeds dankbaar voor alles wat ik daar heb mogen leren Lachen Op het moment is Olle is ook aan het logeren bij mij, doe ze dus ook maar de groetjes van Olle (IJslands hondje)


Leuk dat Olle bij jou verblijft. Leuk hondje vond ik dat. En ik zal ze de groeten van je doen!

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:14

Wat leuk dat je gaat! Veel plezier daar. Polen is een prachtig en eenvoudig land.

ik wil ook Verdrietig

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:22

Klinkt super!! Heb je nog een plaatsje vrij Bloos Knipoog

Nee, heel veel plezier daar!!

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:28

Wel veel foto's van de nieuwe veulens maken, en hier plaatsen hoor. Hoogstwaarschijnlijk ga ik met kerst weer, maar zou eigenlijk het liefst morgen al in de trein stappen.

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:59

Pjelk schreef:
Leuk dat Olle bij jou verblijft. Leuk hondje vond ik dat. En ik zal ze de groeten van je doen!


Maar tijdelijk hoor, hij woont in het echtie bij Annefloor...die heeft daar ook jaren rondgelopen Lachen

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 21:13

Les_Fjal schreef:
Maar tijdelijk hoor, hij woont in het echtie bij Annefloor...die heeft daar ook jaren rondgelopen Lachen


Ja dat dacht ik al dat hij van Annefloor was! Ik heb haar daar maar een keer gezien maar wel veel over dr gehoord.

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 23:29

Pjelk schreef:
Ja dat dacht ik al dat hij van Annefloor was! Ik heb haar daar maar een keer gezien maar wel veel over dr gehoord.


Ze is ook behoorlijk berucht Extreme duivel

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:11

haha,toch iemand die HET geheime recept van de eiersalade heeft ondekt!Jongen jongen,wat heb je gedaan?!Je heb m vast gesjanteerd met iets Knipoog

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, DieL_Zor, ikkedus, merrylegs, Mews, Nina1999, onpaard, Phonix, saphire, sdacostab, xPabloBokt en 158 bezoekers