actie! springende Tinker!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

actie! springende Tinker!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 21:43

jaja, tinkers zijn superpaardjes! die van mij is een spring talent aan het worden! hindernis in zicht, oortjes naar voren en jump! 1.10 haalt iemet gemak!! *lucky me Pling *

hier een foto van mn hompie! Lovers
Afbeelding
en nog eentje
[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012678917 [/img]

SORRY!!!! dat ze zo groot zijn, maar ik zal ze verkleinen en dan zal ik er ook nog wat meer bij doen (heb er nog veeeeeeeeel meer hoor!!!!)

liefs, Renée

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:46

Gave foto's
En hij springt echt gaaf.
leuk hoor een springende tinker!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:50

Grote foto's???? Dat is een understatement Haha! . Ik was laatst helemaal blij dat ik het voor elkaar had gekregen een foto van mijn tinker hier te plaatsen maar die had ongeveer hetzelfde formaat *LOL* .

Hij springt leuk, leuk paard ook. Heb je al onder het zadel met hem gesprongen?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:52

leuk een tinker die nog redelijk normaal springt. sommige kunnen er zo lekker tinkerig overheen gaan. hij doet t nog een beetje normaal.

Diddie

Berichten: 197
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Utrecht (prov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:14

hoe als dat maar goed gaat Tong uitsteken

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:44

hey renee!!!! lang niet gesproken, tequila is erg mooi vind ik, en hij kan echt wel goed springen man! Kan hij ook zo hoog met jou erop? hebbie daar ook fototjes van? Lijkt me leuk..Oja waar sta je nu met Tequila want je bent toch weg bij pentrop?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:47

haha stoere fotos, actiefotos zijn altijd zo leuk vooral spring

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:39

wow gave foto!
vind ik altijd zo gaaf fotos van springende..
mooi stinkertje hoor Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:54

STOER!

Ik heb zo ook foto's van mijn Tossie, ... dat hij springt! Maar ja dat is dan ook echt een gave spring-haflinger! Lovers

Deze tinker is ook zo gaaf!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 19:42

daaaaaaaaaaaaaaaank jullie allemaal wel Lachen ja ik heb wel geluk hoor met mn springkertje!! toen we m kochten kon ie nog niets eigenlijk en ben toch wel heel trots op alles wat ik m nu al heb geleerd!

en susie: ik sta nu weer in enschede (back to my roots;)) aan de weerseloseweg, das vlakbij het vliegveld. lekker de hele dag op de wei (zitten wel stallen bij, maar alleen als het errug koud is gaat ie naar binnen) were eentje minder bij karin.... ach jaaah...

onder het zadel heb ik dit ook al met hem gesprongen... vandaag voor het eerst (ff proberen...) ik vond t doodeng, maar hij liet me gewoon vliegen (ach jaah... wat maakt t uit dat mn baasje duizend kleuren schijt... ik doe t wel hoor!) maar dat doet ie dus ook met gemak Lachen lucky lucky me!

binnekort ook nog fotos met mij erop dus!!

liefs, Renée en Kado

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:26

ow stoere tinker, ik wil ook springen met mn tinker!!!!!!!!!!!

echt gaaf voor je joh, 1.10 was t eeh? das behoorlijk hoog volgens mij voor een tinker en hij springt er idd heel normaal over heen!!!

veel plezier met hem!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 22:31

t was 80 cm.... maar hij houdt echt minstens zo'n 30 a 40 cm over dussss Knipoog volgend jaar zien jullie me allemaal wel op tv met jumping a'dam Tong uitsteken

moest trouwens nog even vermelden dat de fotos zijn gemaakt door mijn allerliefste bijrijder/verzorgster/vriendin Lucinda Lachen