Serieuze poging...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Serieuze poging...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 22:33

Ik heb hiervoor pas één serieuze poging achter de rug om te stoppen met roken. Dit wordt hopelijk de laatste. Ik ben nu bijna twee dagen 'clean' maar ik kan me nu al bijna niet meer herinneren waarom ik ging stoppen. Was het voor mijn gezondheid of voor mijn conditie of misschien voor de geur die altijd om me heen hing. Terwijl ik dit typ gaat mijn collegaatje even roken, normaal gesproken ga ik met haar mee, maar wat heb ik nu (als niet-roker) te zoeken bij die grote asbak vol peuken.
Het wordt zwaar, het is zwaar en ik heb oprecht spijt dat ik er ooit aan begonnen ben...
Bokkers met tips of ervaringen, meld je!!!!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:35

hou vol!!
Zorg dat je veel afleiding hebt, dat je niet in de verleiding komt om ook een sigaret op te steken! Goed van je om maar niet mee te gaan met je collega!
Het gaat je vast lukken, 2 ( Verward ) keer is scheepsrecht!!


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:35

Ik vind het echt knap van en voel je 'pijn'/

Wat betreft die redenen; het zijn ze allemaal. Ook om het geld kun je het laten. Hoop dat je het volhoud. Mijn moeder heeft het een jaar volgehouden......

Waarschijnlijk moet je de rest van je leven oppassen dat je niet meer begint..

succes!!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:37

volhouden hoor!!! het is zo ontzettend veel gezonder om niet te roken!!!!
mijn vriend heeft ook 5 jaar gerookt maar is inmiddels al weer ruim een jaar gestopt. ineens, zonder t langzaam af te bouwen. echt onwijs knap.
als je het echt wilt kan je het hoor!!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:57

Ben zelf nu bijna 4 jaar geleden gestopt met roken. Daarvoor al eens eerder een poging gedaan. 4 jaar geleden is echter bij mijn vader longkanker geconstateerd. Hij moest met spoed geopereerd worden en er is een long verwijderd. Ik heb mezelf toen voorgenomen te stoppen met roken na de operatie als alles weer wat rustiger was.

Dat is dus gelukt. Mijn grootste stok achter de deur was en is de angst zelf longkanker te krijgen.
Bij 3 van de broers van mijn vader is ook longkanker geconstateerd.
Inmiddels is mijn vader helaas overleden en recent is 1 broer van hem overleden, beiden dus aan longkanker.

Soms heb ik best nog wel eens behoefte aan een sigaret, maar als ik dan denk aan het beeld van mijn vader vlak na de operatie dan weet ik weer donders goed waarom ik NOOIT meer wil roken en is de behoefte gelukkig snel voorbij.

In ieder geval heel veel sterkte gewenst. Het gaat je gewoon lukken !!!!!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Domi_94, Eelmo, Eleeke, Elegance_, Iselda, Lau07, ogidni, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, YandexBot, Zilfstar en 61 bezoekers