verhuizen bodegraven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

verhuizen bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 12:39

Jippie!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk hebben we een huis. In Bodegraven.

We zijn zo blij. 3 Slaapkamers, badkamer met bad en een zolder met nog een kamer en wastafel en natuurlijk een tuin.

We zitten nu in een eengezinswoning met 2 slaapkamers, een douche van 0,85 bij 0,85, geen zolder, maar wel met 2 kleine kinderen.

Zijn er nog leuke stallen in de buurt van bodegraven?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:59

Je hebt er een grote manege hippisch centrum bodegraven (voor als je meer gemak wilt), achter de mac donalds in bodegraven heb je een landweg dan de 1e boerderij dat is een boerenpensionstalling niet zo duur ook. Het is net wat je zoekt.

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 13:02

Wauw, dat klinkt echt heel erg goed zeg

Heb jij toevallig ook een naam of telefoonnr voor mij van de boerenpensionstalling......

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:05

En je hebt een kliniek in de buurt! Altijd heel erg handig als er wat is.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:35

nairtje schreef:
Wauw, dat klinkt echt heel erg goed zeg

Heb jij toevallig ook een naam of telefoonnr voor mij van de boerenpensionstalling......

uhm even denken hoor jeetje (ben er 1 x geweest) zal het eens navragen dan hoor je het zsm. Het is in ieder geval de 1e boerderiij achter de mac ze hebben konijnen in de tuin.

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 14:08

Hoe is de omgeving?

Heb nu het strand in de buurt. Dus ik hoop wel dat er op z'n minst bossen zijn om te rijden..... Natuurlijk ga ik van de week even polshoogte nemen. Het is dat de auto bij de garage is, anders was er nu al geweest.

Bedankt!!!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:14

mmm bossen zij er niet echt. Wel heb je de Reeuwijkse Hout en de plassen rond Reeuwijk (mag je eigenlijk niet rijden maar goed men doet het toch). Buitenrijden schijnt er volgens mijn stalgenoten die er hebben gestaan toppie te zijn. Ik zal ze als ik ze vandaag zie even e.e.a. vragen.

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 14:19

Dank je, ben heel benieuwd.

Als het echt tegenvalt, dan blijf ik in Rockanje staan. Het is daar echt een paardenparadijs....

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 23:23

zo, en dan elke dag een p)*kke end rijden naar Rockanje. Misschien is er wel een leuke stalling in de buurt van reeuwijk, daar is toch een recreatie gebied.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:02

Ik heb het niet kunnen vragen gister aan de meiden op stal ze waren er niet je hoort de naam van de stal nog.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:08

Volgens mij staan er op de Parallelweg vlak naast de Mc Donalds Drive wel wat stalletjes waar je je paardje kunt zetten.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:36

ja die bedoelde ik ook maar kan niet op de naam komen van de 1e stal op die weg achter de mac. En aan de andere kant van de weg is ook een prive/pensionstal daar ken ik iemand die er staat maar die is flink duurder en staat vol.

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 14:24

Ik ga niet iedere dag naar Rockanje...... Lennon staat nu in een rusthuis als pensionpaard. Dat is mijn geluk. Heb 2 kinderen en bij de tweede zwangerschap heb ik dus het geluk gehad dat ik Lennon daar kon plaatsen, zodat ik hem niet weg hoef te doen. Een heel verhaal hoor.....
Ik ben in ieder geval langs de mac gereden. Maandag gaan we het huis van binnen bezichtigen en dan rijd ik ook meteen langs die stal. Ben heel benieuwd hoor.

Mocht je nog op de naam komen,wil je het dan even laten weten.

Thankssss.

Schitterende buurt trouwens....