in de junior reining!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
  was nog leuker en had van mijn nr 1 mogen worden.                                                         

en cooky ook want die lag ook 

(de held 
)  

(kita is the best!!!)

Scherps schreef:Was tweede van de drie maar zelf vond ik dat ik wel als laatste mocht eindigen. Maar de derde prijs werd door een ruiter die te hard door de bochten ging dat ze met paard en al onderuit ging, maar haar proef was erg leuk en haar aankleding als ridder, met lanswas nog leuker en had van mijn nr 1 mogen worden.
  onderuit......ze wist echt niet dat ze zo hard ging ( door die ridderhelm  
 .....jeemig wat ging ze goed en met die leuke harlekijn erbij met shetlander Kira....... 
 ik heb nog nooit zo`n big smile bij iemand gezien als bij Bugsy(en bij mij natuurlijk).........Silden ondanks haar valpartij ging ok heel erg goed met haar paard .......weet niet meer precies wat en hoe volgens mij heeft ze aan alles mee gedaan ..............
 toch mee gedaan............. 
   met ranch cutting .  ((• De Ranch Cutting is een initiatief van de NCHAN en dus geen officiële NCHA klasse. Ranch Cutting is toegankelijk voor beginnende ruiters op al dan niet gevorderde paarden en voorgevorderde ruiters op beginnende paarden. Er mag met twee handen worden gereden, ongeacht de leeftijd van het paard.))
 ....ze deed het echt super....ze had nog nooit een koe  
 gezien..en ze liep zo de kudde in...........dit is zeker iets waar ik in door wil gaan ( als het allemaal goed gaat)

bugsy schreef:De Freestyle reining was echt super, kippevel over mijn hele lichaam
bugsy schreef:Nakita heeft de muziek zelf speciaal voor deze proef in elkaar gezet,
knap hè![]()
Enuh, jaaaahhhhh
                                                         silden schreef:haha voor mijn gevoel ging ik helemaal niet zo hard hoor![]()
komt echt doordat ik zo weinig zag.
ben heel benieuwd hoe de foto's zijn. zou het wel willen zien
bugsy en charene ik ben ook heel trots op jullie hoor met jullie overwinning.
 .
 . In de open Horsemanship zijn we eerste geplaatst 
 , hier waren gelukkig meer deelnemers dus dit blauwe lint en beker was wel verdiend 
 .
  rondloopt)!!!! Jammer dat je bij de showmanship als halter de enige was...... maar ik neem aan dat je heel elegant met Hollie je parcours hebt gelopen  

...... Helaas was ik er niet bij maar ik hoop dat Ed het heeft gefilmd zodat we er een keertje van kunnen genieten !!!!! (Donderdagavond???) En de pleasure... als je maar tevreden bent met de prestatie van jezelf en je paard..... !!!!!
  hahahaha
  schrok me helemaal lam......mijn lieve buurmeisie onder d`r paard  

)........hoop snel de foto`s op je site te bewonderen..........was je er eigenlijk ook op zondag  

we komen je vanavond wel feliciteren............ 

ik ben ook weer een beetje bijgekomen van het weekend.

vrolijk"]
[quote="charene schreef:Jeemig meiden hebben jullie s`nachts niks beter te doen dan bokkenhahahaha
moet s'nachts werken en als ik lang moet wachten ga ik nog even op int![]()
heb trouwends je paardje in het echt gezien
leuk beessie
 ......maar hetzelfde voor jou...wat heeft ie toch een apart koppie  
 (hahah je paardje bedoel ik hoor)