Denk je eindelijk eens stap dichterbij te komen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Denk je eindelijk eens stap dichterbij te komen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:14

Maar nee hoor

Toen ik hoorde dat mijn vader een stuk land in zijn bezit had dacht ik eindelijk dat ik misschien toch nog voor mijn 60e een eigen paardje had...

Maar van de gemeente mag er geen vee op staan; volgens hun hoort het bij het duin en ze gebruiken het voor waterwinning... Huilen

Rotgemeente... Het leek ook wel een te perfect stuk land... Vlak naast het bos (klein weggetje oversteken waar nooit iemand komt en je zit in het bos), vlakbij, erg groot en 1 of 2 ooms wilden van hun stuk land af (dan had ik dus 1/3 of 1/2 van dat stuk land gehad...)

Ach ja, ik spaar wel weer verder, misschien lukt het dan nog net voordat ik 60 ben Scheve mond , maar dat maakt de teleurstelling niet minder... Heb je een mooi stuk land mag er geeneens vee op Boos!

Suus

Morgen.
...

Glorie.


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:27

Pfoe zeg,dat is balen!
Vind het overigens wel belachelijk dat er geen vee op gehouden mag worden..Is er geen mogelijkheid dat je dit kan aanvechten?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:28

Aaah dat is jammer....maar er zijn genoeg stukjes land hoor Lachen
Maar toch wel vaag dat er geen vee op mag staan..

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:28

KellyenXena schreef:
Vind het overigens wel belachelijk dat er geen vee op gehouden mag worden..Is er geen mogelijkheid dat je dit kan aanvechten?


Ik zou het niet weten... Wat nog erger vind is dat je 2 weitjes verder een wei is die vol staat met paarden Scheve mond

Morgen.
...

Glorie.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:30

Liesje_Lover schreef:
Aaah dat is jammer....maar er zijn genoeg stukjes land hoor Lachen


Dat is zo, maar dit is echt zo'n stuk land waar je gelijk een hele kudde paarden bij droomt Bloos . En we hebben het geërfd van mijn opa. Toch banketstaaf kom ik erachter dat mijn vader een perfect stukje van bezit... Loopt de gemeente te zeuren Scheve mond

Morgen.
...

Glorie.

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:36

Zhivago schreef:
Dat is zo, maar dit is echt zo'n stuk land waar je gelijk een hele kudde paarden bij droomt Bloos . En we hebben het geërfd van mijn opa. Toch banketstaaflig kom ik erachter dat mijn vader een perfect stukje van bezit... Loopt de gemeente te zeuren Scheve mond


Die gemeente loopt bij ons ook te zeuren of ons uitzicht bedorven mag worden door fabrieken en flatgebouwen. Boos!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:12

Isleen schreef:
Die gemeente loopt bij ons ook te zeuren of ons uitzicht bedorven mag worden door fabrieken en flatgebouwen. Boos!


Soms... Krijg ik de neiging een bom op het gemeentehuis te gooien... Schijnheilig

Morgen.
...

Glorie.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:15

Jeetje, balen zeg... Das niet leuk!

:D M2 + 8 :D

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:16

Aaaah, dat is zeker balen, wat een ***gemeente zeg, misschien toch eens uitzoeken of je het niet kunt aanvechten? zeker omdat er verderop wel paarden staan ??

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:22

Het is idd balen zeg !!!!
Maar ik durf te wedden dat jij voor je 60ste wel een paard hebt
hoor. Heb even in je profiel gekeken, maar je bent pas 14 Haha! dus dat moet wel gaan lukken. Nu alleen nog een geschikt stuk land vinden. Succes

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:27

Kijken wat het bestemmingsplan is en of je dat kan wijzigen Art. 19 procedure. En als het voor waterwinning wordt gebruikt zou je dus bij PWN (eigenaar van de duinen) kunnen informeren wat het bezwaar is tegen gebruik voor het weiden van paarden. Tevens kan je bij de gemeente even informeren waarom er verderop wel paarden mogen staan, in pricipe hoort iedereen een gelijke behandeling te krijgen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:27

He joh, balen zeg! Doorsparen voor een stal zou ik zeggen... Ik dacht ook dat het niet zou lukken voor mn 60e maar ik denk toch dat ik rond mn 20e mn eerste paardje kan verwelkomen (nog maar een half jaartje Haha!) dus veel succes! OK dan!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:04

hihih ik dacht ook dat ik nooit een pony kon hebben.,
maar nu heb ik er zelfs 2 !
als het nu echt niet mag he,
kun je dan geen weilandje huren,
mijn weilandje is zo duur niet eens..

Karaat_the_newforest op Instagram

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 15:58

Weilandje huren? Moet ik eerst een goede vinden, moet ik daar paardjes kunnen stallen, moet ik paardjes zelf ook nog kopen en spullen Scheve mond , nee dat wordt niks...

En ik vind dat 1x in de week rijden (ook nog elke keer op een ander) gewoon helemaal niet leuk Scheve mond , nadat ik elke dag naar mijn verzorgpaardje ging wil ik eigenlijk niks anders meer... Maar verzorgpaardjes schieten nou niet bepaald als paddestoelen uit de grond, leasen is ook geen optie omdat ik geld bij elkaar probeer te krijgen... Scheve mond

En dan komen al die verwende nesten van 9 of 10 jaar ook nog aan "ik krijg nog een ponnie van pappie" terwijl ze met die andere niks doen Boos! . Bah wat is het toch oneerlijk verdeeld...

Morgen.
...

Glorie.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:32

Zhivago schreef:

Maar van de gemeente mag er geen vee op staan; volgens hun hoort het bij het duin en ze gebruiken het voor waterwinning... Huilen

Rotgemeente... Het leek ook wel een te perfect stuk land... Vlak naast het bos (klein weggetje oversteken waar nooit iemand komt en je zit in het bos), vlakbij, erg groot en 1 of 2 ooms wilden van hun stuk land af (dan had ik dus 1/3 of 1/2 van dat stuk land gehad...)

Ach ja, ik spaar wel weer verder, misschien lukt het dan nog net voordat ik 60 ben Scheve mond , maar dat maakt de teleurstelling niet minder... Heb je een mooi stuk land mag er geeneens vee op Boos!

Suus


Hoi,

Ik weet niet precies over welk stukje je het hebt, maar de familie Molenaar (je weet wel op de Geversweg, ooit van Wastora) heeft daar gewoon zijn stallen neergezet en ertegen over woont de heer Frens, hotemetoot van het PWN, voorstander van het weren van paarden in het duingebied tot dochterlief er eentje kreeg en ook daar op het verboden gebied kwam te staan. Pony is na jaren verkocht, maar toch...
Misschien helpt het om je naam te veranderen in bijv. van Oranje of zo.
In Castricum is het helaas nog steeds zo corrupt als de pest. Wil je iets bereiken dan zal je moeten bluffen, liegen en steekpenningen uitdelen.
Hoop dat je het redt voor je 60e, wij paardenliefhebbers uit Castricum staan achter je. OK dan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:34

Delphi2 schreef:
Kijken wat het bestemmingsplan is en of je dat kan wijzigen Art. 19 procedure. En als het voor waterwinning wordt gebruikt zou je dus bij PWN (eigenaar van de duinen) kunnen informeren wat het bezwaar is tegen gebruik voor het weiden van paarden. Tevens kan je bij de gemeente even informeren waarom er verderop wel paarden mogen staan, in pricipe hoort iedereen een gelijke behandeling te krijgen.


Je was me voor: ik zou ze zo lang lastig vallen tot ze het spuugzat worden. Niet meteen bij de pakken neerzitten, gewoon blijven proberen. Als het twee weilanden verder wel mag, moeten ze voor jullie ook een uitzondering maken.

Je suis Charlie.

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 15:19

klien schreef:
Hoop dat je het redt voor je 60e, wij paardenliefhebbers uit Castricum staan achter je. OK dan!


Dankje Haha!

Het is echt het achterste stuk land, in een hoekje, klein asfalt weggetje oversteken en je zit tussen de boompjes...-

Morgen.
...

Glorie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Eve_Nie, ikkuhh90, josien_m_, Kmbrly, laura22, Maanon_, Mark0919 en 35 bezoekers