tenerife

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gigant

Berichten: 5
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: den haag

tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 09:48

wie is er wel eens naar tenerife geweest, en wat vond je de plus en min punten?
wij gaan van de zomer voor het eerst naar parque santiagoIII.

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:57

ik ben 2 x op tenerife geweest. tis wel even leuk. maar parque santiago is wel leuk! ik weet niet precies alles meer Knipoog maar als je van dieren houd moet je het loro parque is bezoeken. is erg leuk! vooral de papegaaien show..
heel veel plezier!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:00

Mijn vriend is ook op Tenerife geweest en die vond het niet echt leuk, vooral omdat ze daar een zwart strand hebben. Maar of hij verder nog rederen heeft dat hih het daar niet leuk vind weet ik eigenlijk niet. Was ook voor mijn tijd.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:11

Ja ik ben wel eens op Tenerife geweest (los christianos)
Ik vondt het wel erg gezellig het enigste nadeel wat hij hadden is dat onze appartement totaal leeg gestolen was drie dagen voordat we weer naar huis gingen.

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:17

Ik ken het park wij hebben 400 meter verderop gezeten.Wij zijn vorig jaar naar tenerife geweest toen zijn we ook even door de parken gelopen ze hebben leuke winkeltjes onder het park goedkoop maar heel goed heb daar me digi gekocht namelijk.Het strand is ook super mooi het is niet alleen zwart zand als je wat verder de boulevard op loop doorloopt krijg je 1 groot mooi strand vind ik.Ik heb het reuze naar me zin gehad.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:45

Ik ben net vorige week uit Tenerife terug gekomen. Ik was met 70 mensen van school dus t was echt super leuk, maar het eiland stelt echt niks voor! Lelijk zwart strand wat veel te heet is om op te lopen, veel kakkerlakken, en niet veel boeiende discotheken enzo!
Maar ja, het is er lekker weer dus dat maakt al veel goed! Lachen

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:25

Ik ga 9 juli 8 dagen naar Tenerife met mijn vriend.
We gaan naar een nieuw hotel, Bahia Principe.
Het strand stelt inderdaad niet veel voor, ben vorig jaar op Gran Canaria geweest, dit jaar Tenerife maar eens bekijken. Maar als je een mooi zwembad bij je hotel hebt zitten, vermaak je je prima! We gaan 8 dagen naar een All Inclusive hotel, heerlijk even helemaal uitrusten!!

Als je echt voor het strand gaat, zal dat je inderdaad tegenvallen.
Dan moet je naar Turkije bijvoorbeeld, als je op de juiste plekken bent, is het strand daar super mooi!!!! Echt een aanrader!

Groetjes Linda

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:27

Wij zaten op Grand Canaria en hebben een uitstapje gemaakt naar Tenerife. Loro Parque is inderdaad geweldig! Wat mij opviel, is dat Tenerife veel groener is dan GC.
Van de hotels en stranden kan ik je niks vertellen, want daar zijn we niet geweest.

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:35

Ja ik!! Ik woon er namelijk Haha!

Ik vind Tenerife een heerlijk eiland. Het is ook een mooi eiland als je rond gaat rijden. Het noorden is veel groener dan het zuiden want het regent daar veel meer. Boven bij de Teiden is het prachtig. Volgens mij ziet een maanlandschap er zo uit! Er worden aardig wat films daar opgenoemn, waaronder Star Wars. In de winter kan je boven sleeen in de sneeuw en beneden zwemmen in de zee OK dan!
De stad Santa Cruz is erg leuk. kan je super shoppen

Ik ken het gebied waar jij gaat zitten. Volgens mij heb je daar niet echt een strand. Je zou wat verder doormoeten lopen. Dat het zand zwart is komt door het lava (vulcanisch eiland). het is niks anders dan wit zand alleen dan zwart. Ja het is wel heet.

Let op, we hebben wel een kleine vulkaan uitbarsting warning! Scheve mond Maar ze zeggen dat het niks voor gaat stellen. De vulkaan is 100 jaar geleden voor het laatst actief geweest.

Wanneer ga je?

gigant

Berichten: 5
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 09:18

hoi marieke,...kleine vulkaan uitbarsting?? dat meen je niet...nou ik ga pas 2 augustus..wat die stranden betreft is het wel heel wisselend gereageerd de 1 zegt alleen zwart de ander weer niet...nouja ik zie wel...zelf ben ik een gran canaria fan maar we wilde een keer wat anders, ik hoorde van paar kleega's die daargeweest waren dat er wel regelmatig herrie(ruzie) is 's avonds met engelse?? dat er zelfs bepaalde discotheken dicht bleven ivm met lastige engelse die ellende veroorzaakte? komt dit vaak voor dan?