Heide onderzocht in Duitsland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Heide onderzocht in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 21:35

omdat heide al een tijdje niet lekker liep en de artsen in NL niet konden ontdekken wat t was, is Heide onderzocht in duitsland, door een Olympische dierenarts (ikke blij dat ik t niet hoef te betalen Haha! ). Maar goed. Daar is dus uitgekomen dat Heid een haarscheurtje heeft in dr sesambeentje. ze loopt er heel gevoelig op en mag nu een half jaar niet gereden worden.... arm dier ze wil zo graag maar mag gewoon niet voor dr eigen welzijn. ze is t er duidelijk niet mee eens, gerald stapt dr elke dag aan de hand en dan is ze frís!!

ook heeft gerald zich weten te selecteren voor de nederlandse kampioenschappen met Marengo, echt gaaf!!! En hij heeft 16 februari een hengstenshow in Duitsland met Ursprung ook stoer natuurlijk.

heb vandaag lekker gampie gelongeerd eventjes, die hoestte weer een beetje dus moet t rustig aan doen. en heide lekker verwend, verdient ze wel die kanjer. Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 08:18

heeey ik moest vandaag tegen gerald met marengo haha die heb ik er natuurlijk niet uit gereden *LOL*
vroeg nog of jij kwam maar je was nog op stal

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 10:47

echt wel je hebt gerald er wel uitgereden!!!! hij had 147 pnt helaas Knipoog Had wel heel lekker gereden en een fijn gevoel erover en dan vallen de punten toch tegen. volgende keer beter voor hem Haha!
ik was idd nog op stal, gampie longeren en de boel opruimen daarna met vriendje mee in de auto naar huis

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 08:28

wat???????/ echt weird!!!! hij reed zo netjes? !!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 09:37

ja hij vond t zelf ook heel vreemd dat ie zulke lage punten had. commentaar als "volte iets ronder"en dan had ie daar gelijk een 5 voor. "meer schouderbinnenwaarts" weer een 5. Dan tikt t wel lekker aan. Maar gerald vond t heel leuk voor je dat jij betere punten had, zei hij nog!! Party!!