Hoe stom kun je zijn..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Hoe stom kun je zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 12:19

oliebol, ben echt boos op m'n familie. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken? Ik was de stallen aan het uitmesten, hoor ik opeens allemaal geschreeuw uit de wei: Ho Megan,hoho,aaaaaa. Dus ik rennen, zit mijn broertje op Megan, bovenop de deken, zonder halster of iets terwijl Spot en Megan keihard door de wei rennen. Hij is blijven zitten(moet ik hem nageven, hij zat super) en is er toen ze even stilstonden afgegleden, maar ik was wel zo kwaad! Helemaal onterecht volgens m'n vader, maar daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Dat beest is hier net een week, is pas 2 keer gereden in die tijd en die keren had ik het er best moeilijk mee om haar bij me te houden. Spot en Megan hebben altijd de grootste lol met z'n tweeën, gaan om het minste al bokkend en rennend door de de wei. vargen om problemen dus om er zo op te klimmen, maar als het dan moet, doe het dan als er iemand bij is die er verstand van heeft. 'Ja maar, ik had het aan papa gevraagd'. Juist, die heeft een keer in z'n leven op een paard gezeten, een jaar of 20 geleden en heeft er absoluut geen verstand van.
Maarja, ik moet niet zo zeuren, het is immers mijn paard niet. Nee, dat is het ook niet, maar ik ben de enige van ons die er op heeft gereden en doe er alles mee, maar ze staat natuurlijk niet op mijn naam. Was ook wel geschrokken hoor, ik zag hem al ergens in de wei liggen tussen die rennende paarden, maar dan was het mooi wel z'n eigen schuld geweest. Het mooiste was nog wel dat toen ik zei dat, als je zo nodig in de wei wil 'rijden', doe het dan op Spot, die is tenminste niet zo'n racebeest zeggen ze dat he door Spot kwam omdat die begon te rennen, anders was het goed gegaan dus konden zij er zelf niks aan doen. Pff....
Zo, dat is er uit, lucht wel op Haha!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 15:06

oe ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent dat is niet niks al zie je dat gebeuren doet je broertje dat wel vaker?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 16:42

he bah wat naar!! idd.. doet je broertje dat vaker? dat je vader daarop ja zegt, ach ja ik snap dat je kwaad was/bent hoor Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 17:08

DOM!

klinkt net zo als mijn broertje...
we hadden Tos net een uurtje thuis *hele maal nieuw voor ons allemaal* gaat hij er op zitten... *hij had een halstertouw, maar gewoon aan 1 kant*
Nou is Tos heel relaxed... stond gewoon in de tuin te grazen, maar toch!

Ik heb wel eens zonder iets gereden, maar dat paardje kende ik meer als een half jaar en vertrouwde hem , en er was iemand bij die hem kende!

En op een shet wel eens... maar die was ook zo mak als iets...

Maar van je broer is idd een stomme actie!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:23

Ook wel dom van je vader om dat zo toe te staan. Paardrijden is immers nog steeds een van de gevaarlijkste sporten, en daar moet je niet mee spelen. Je bent tenslotte wel bezig met een levend wezentje met een eigen wil! Wat had je vader een schuldgevoel gehad als het verkeerd was afgelopen...dom dom dom...ook van je broertje natuurlijk.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:30

Ethelate schreef:
Ik heb wel eens zonder iets gereden, maar dat paardje kende ik meer als een half jaar en vertrouwde hem , en er was iemand bij die hem kende!


Ik rijd heel vaak zonder 'iets' (wel met paard dus..) maar voornamelijk in de zomer in de buitenbak, en ook idd op paardjes die ik al vrij lang ken!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 13:01

Ik weet niet hoe oud je broertje is, maar hebben we dat in onze kinderjaren niet allemaal gedaan? Ben wel eens van een stermerrie afgeschopt omdat de eigenaar er net aankwam hihi.. die schrok zich natuurlijk ook een hoedje. Ik moet er nu ook niet aan denken dat ik Nikita van de wei haal en er zit zo´n blaag op (gelukkig is ze niet zo aardig tegen vreemden), maar kan eigenlijk alleen zeggen dat het de onbezonnenheid van de jeugd is.

Wel gaaf dat je broertje zo netjes zit

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 13:04

Ben ik ff blij dat ik geen broertje of zusje heb! Sigaar
Dom van hem zeg, hij moest zich eigenlijk flink bezeerd hebben! Extreme duivel

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 18:54

Dat vond ik ook Ellen...Nikit, hij is 14, en er is ook niks mis mee om dat eens te doen,maar dan wel op een paard waar je al eens eerder op hebt gezeten en NIET op mijn paard!!!Dat vond ik nog het ergste er aan eigenlijk hoor, kan er niet altijd goed tegen dat ik soms opeens niks over 'mijn'pony te zeggen heb Haha!
En ja, m'n vader heeft er nou eenmaal helemaal geen verstand van, wordt het niet slimmer van maar hij hoort ook maar de verhalen van m'n moeder die vroeger haar klompen uitschopte en met blote voeten op een van de pony's sprong in de wei...Die waren dan ook maar 1.20, maar ja! Hij doet het niet vaker nee, en zal het ook wel niet meer priberen, zeker niet sinds hij haar gisteren in de bak heeft gereden en ontdekt dat ze misschien toch iets te moeilijk is. }> Hehe, nu mag ik haar voorlopig rijden Lachen

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:11

Oh gelukkig maar!! Ik zou ook helemaal flippen hoor als er zomaar iemand anders, ongevraagd op Nikita zou gaan zitten...

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:04

Haha! Ja inderdaad...zo'n klotekoter was ik ook.... Haha! ging stiekum joyrijden op tuigpaarden!! Haha! Knipoog . Erg he... Frusty

Maar later snap je hoe dom het is en nu erger ik me aan domme volwassenen. Die actie van je vader was inderdaad 'een bietje dooom..' Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 09:50

Ow lekker gevaarlijk!!!
Nog een geluk dat het goed afgelopen is...

Ik ging een keer met mijn vriend (nu ex) en een vriend van hem naar de paarden.
Ik was in de stal, kom ik eruit zie ik die vriend van mijn vriend op Charmotte draven Frusty Charmotte is niet zo'n iemand die er snel vandoor gaat, en ik vond het wel knap dat hij erop is gekomen want Charmot is normaal heel eenkennig en rent altijd het liefst weg als er iemand aankomt.
Maar gevolg... Charmotte weer kreupel!!! Frusty Ik reedt er al een tijdje niet meer op omdat ze steeds niet lekker liep en mager was. Ze liep eindelijk weer goed, die jongen erop en ja hoor, weer kreupel Boos!

Charmotte 4-ever!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EefK, Maanon_, Mark0919, Vagabondo en 32 bezoekers