Onze hond is ingeslapen ;(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Onze hond is ingeslapen ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 20:24

Onze hond is gisteren afgemaakt en ben er echt kapot van, ik weet ook wel dat ze oud was, ze is dertien geworden maar het doet zo'n pijn!
Gister belde m'n moeder me op dat ze de hond hadden laten inslapen ze was al een paar dagen slecht, ze zijn er mee naar de dierenarts geweest die zei dat het ouderdom was. maar toen mijn moeder gister thuis kwam wou ze mijn moeder niet eens begroeten dus weer naar de DA deze vertelde dat ze baarmoederhalskanker had en nog ongeveer twee weken te leven had ook vertelde hij dat ze veel pijn had, dus hebben ze besloten om haar in te laten slapen, ik weet dat het beter is maar toch Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen

[edit:BartVB]Titel[/edit]



marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:27

tuurlijk is het veel beter voor het beest maar het doet pijn je hebt een band met zo'n beest dat doet zo'n verschrikkelijke pijn ik weet het meissie onwijs veel sterkte ermee!! Verdrietig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:43

Natuurlijk doet dat ontzettend veel pijn als je je maatje verliest.

Ik heb ook wel eens gedacht stel dat onze hond er niet meer is........en ik heb die gedachten maar gauw weggedaan.......helaas komt ooit de dag ook hier dat ze er niet meer is Verdrietig , maar ik hoop dat onze hond toch nog jaren bij ons is......

Sterkte..meis Verdrietig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:32

Ik weet wat je voelt, sterkte er mee.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:22

Tja, het klinkt als dooddoener (vervelend woord trouwens in deze contxt) dat het beter is voor je hond.....

Maar wens jou en je ouders veel sterkte!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 08:59

Ik weet precies hoe je je voelt. Huilen Veel sterkte met het verwerken van het verlies....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Clmr, Flippertje, Lipstick, miezelke, Moon_light94, PLK, Polarize, SemrushBot, senna21, Spike2019, Varekaj, xPabloBokt en 37 bezoekers