Tinkerfair België

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Tinkerfair België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 14:58

Wie gaat er ook naar de tinkerfair in België misschien kunnen we "meeten" ?!
Ik ga in ieder geval met mijn stalgenootjes (die allemaal een tinker hebben )

groetjes Grid

De website

en Tekst gevonden op marktplaats:
Op zondag 18 juli 2004 word er voor de 2e maal in Lommel de Tinkerfair georganiseerd.
Diverse wedstrijden voor Tinkers! Dressuur/springen/mennen. Voor deelname bel of mail. Binnenkort komen op onze site de proeven te staan waaraan men kan deelnemen.
Ook zijn er diverse shows en clinics te zien.
O.a. clinic Freestyle door Sky Farm -Bert Swinnen (men kan een sessie winnen met uw eigen tinker). Fysiotherapie door Heidi Vermeylen. Show door het Tinkerdemonstratieteam, Tinkerkunsten.
Er is een strodorp met interresante kraampjes o.a. Tinkerstamboek, alternatieve diergeneeswijze, Integrated Riding, Paardenmelk, Voedingsdeskundige, Hoefsmid, Tuigage, Boeken.

Het belooft weer een mooie dag te worden met veel leuk Tinkers in actie!
Meld je aan of kom ons bezoeken op zondag 18 juli vanaf 10.00 te overmaai 15 Lommel.

indoen nodig doen wij u een routebeschrijving toekomen.

Tot dan!! Sandra

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:48

website is alleen een plaatje, werkt verders niet...

Maar misschien dat ik wel kom (zonder paard)

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:29

hey grid,
ik wou eerst heel mischien ook met syl gaan, maar ik heb haar nog maar net, dus ik vond het een beetje zielig, ik wacht liever tot de volgende keer Tong uitsteken
of de winter competitie in Uden Lachen

maar gaan jullie allemaal met paard?

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:46

Ik ga ook gewoon zonder paard hoor Haha!

hm heb de website gewoon van marktplaats geplukt en daar deed ie t wel Verward

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:48

Bij mij doet ie t trouwens wel.... Je krijgt 1 een plaatje en daaronder staat nederlands frans deutsch enzo... druk op nederlands en TADDA!!!

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 20:53

Voor degenen die aan de wedstrijd mee willen doen. Ikzelf heb geen vervoer en vind dit jaar eigenlijk zowiezo nog te vroeg.
Er is een B proef zonder galop, een B met galop, een L1 proef en een Caprilliproef (combi netjes rijden en springen , dat vond ik altijd hele leuke proeven Haha! wel vermoeiend ca 15 minuten verlichte zit)

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:18

Waar is Lommel nu weer ergens? Misschien dat ik als ik tijd en vervoer heb ik ook wel kom...

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:22

Lommel ligt in België!
Ik kom zeker,ik ben er iedere woensdag!!
Dit is mijn ontspannings oord,hihihi..
Lekker weg uit het huishouden en de hele dag tussen de tinkertjes.. Tong uitsteken
Het belooft zeker een leuke dag te worden,en ik hoop dat er via bokt ook wat meer mensen op af komen...
By commercieel was hierover ook al een topic geopend!

Ik kna 354 woodren per minuit typen!!!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:24

angelke schreef:
Waar is Lommel nu weer ergens? Misschien dat ik als ik tijd en vervoer heb ik ook wel kom...


Bij Mol, vanaf Brasschaat gezien, nog een heel stuk vanaf Turnhout Lachen

Het is net bij de Nederlandse grens, waar Brabant en Limburg grenzen.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:14

Hmm, dan denk ik niet dat ik daar ga geraken... Is toch best wel een eindje rijden, en ik denk niet dat daar in de buurt een station is, waar een trein vanuit Antwerpen komt?

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 11:26

Hoe meer zielen hoe meer vreugd Knipoog

Hé Pocahontas--> komen wij dus jou "thuisbasis" bekijken Knipoog , maaruh dacht dat dat topic bij commercieel ging over de keuring die een paar weken eerder is Verward

tot ziens in Lommel Knipoog

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:48

Hahaha,was het maar mijn THUISbasis.. Haha!
Ik wist het wel als ik een miljoen won..
Maarre,ik voel me er inderdaad redelijk thuis,hier kan ik lekker de hele dag rondhangen en doen en laten wat ik wil.
En Sandra is een te gekke meid die het allang leuk vind dat er iemand rondwandeld die haar tinkies wat extra aandacht en eventueel beweging geeft,want daar komt ze zelf niet altyd aan toe.
By commercieel staat er inderdaad ook een topic over de keuring die in Bilzen door haar georganiseerd word,maar een paar bladzijdes verder staat er ook een over de tinkerfair..
Nou ja ...,dan rest me alleen nog maar TOT ZIENS te zeggen!!
Groetjes!

Ik kna 354 woodren per minuit typen!!!!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 23:08

Haha! ik had t ook al tussen "" gezet. Bloos! dat topic over de fair heb ik dan gemist!

Angelke je kan vanuit Eindhoven goed met de bus naar Lommel komen, dus dat zal dan toch ook wel vanuit Antwerpen lukken Scheve mond

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:00

ik denk dat ik kom zonder paard lomml is iets te ver weg.
Komt zoiets ook een keer in nederland en dan wat centraal gelegen.
Ik zou wel graag meedoen als het wat dichterbij was.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:46

Ligt er een station vlak bij?
Ben nl. niet zo 'n held in de bus haha Haha!
Ik zal anders de routeplanner is bekijken, maar dan wil ik nog wel weten of er een station in de buurt is. Lachen
Ik kom wel zonder paard gewoon wat kijken.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 10:57

Poeh Sylleke, dat weet ik niet misschien te vinden via treininfo?!

Verder ben ik al erg benieuwd wie en wat er allemaal gaat komen!! Het klinkt in ieder geval érg gezellig, dus hopen dat t dat ook wordt *LOL*

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Utan
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:47

angelke schreef:
Hmm, dan denk ik niet dat ik daar ga geraken... Is toch best wel een eindje rijden, en ik denk niet dat daar in de buurt een station is, waar een trein vanuit Antwerpen komt?


In Antwerpen Berchem vertrekt er elke 23min na het uur een trein Mol- Neerpelt. Meestal splitst deze trein zich in Mol waarna een deel naar Lommel - Overpelt - Neerpelt gaat en het andere deel richting Balen - Hasselt. Als ik me niet vergis vertrekken zowel in Balen als in Lommel bussen die wel in de richting overmaai rijden.

Sylleke, het is ongeveer 7km van het station in lommel tot in overmaai

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:08

Nog 39 dagen en dan... Knipoog Haha!

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:57

denk niet dat ik kans zie te komen.(helaas) is een heel eind uit de buurt

Mister B

* it takes wings to make miracles happen*

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:34

Jeetje zeg...,waar blijven al die tinkerfans???
Ik hoorde van sandra dat er best wel weinig inschryvingen zijn.... Verward
Zucht...,ik wil wel meedoen...maar ik heb geen tinkie!

Ik kna 354 woodren per minuit typen!!!!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 08:41

Ja en ik zou heel graag met mijn Sayla meedoen, maarja vervoer Verward ennuh eigenlijk zijn we er dit jaar nog niet helemaal aan toe (ze is nog niet echt bevestigd)..........

Maar JA --> DIT IS SPECIAAL VOOR TINKERS dus als we willen dat dit vaker georganiseerd wordt dan moeten we zéker allemaal komen Haha!
lijkt wel of ik er persoonlijk beter van wordt, deze reclame slogan --> maar dat is niet hoor Bloos Ik hoop alleen dat er volgend jaar enzo ook nog zoiets komt, want dan ga ik echt wel zorgen dat ik mee kan doen toch wel extra leuk om tegen rasgenootjes te "strijden" Tong uitsteken

Zo ver is België toch ook weer niet Verward
Hier in NL zijn we denk ik ook gewoon geen afstanden gewend bv in Australie rijden ze al 400 km om alleen hun "dichtbij" wonende vriend op te halen om samen uit te gaan, dus waar hebben we t over Haha!

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁


grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 08:47

Ik ken de sfeer van de ijslander wedstrijden allemaal ijsco's en iedereen die er helemaal dol op is Haha! geen afkeurende blikken--> ja wel als je niet lief bent tegen je ijsie Knipoog enz enz....

Dat lijkt me met tinkers ook zo leuk OK dan! Gezellig alleen maar over alle leuke tinkerdingen praten, kraampjes vol met tinker hebbuh dingetjes, wedstrijden special voor tinkers, misschien zelfs wedstrijden met spelelement of bv een cross hard draven enz enz... gewoon een super gezellig dag of zelfs weekend (met camping met paardje in prikpaalweitje Tong uitsteken ) Dromen

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:15

OOhh,dat er veel mensen op af komen is zeker!!
Het belooft ook weer een leuke dag te worden,maar het zou gewoon fyn zijn als er wat meer deelnemers waren,dus wat meer tinkertjes om te bezichtigen!!
Mensen en gezelligheid zullen er niet ontbreken,maar tinkers zie je nooit genoeg!! Schijnheilig

Ik kna 354 woodren per minuit typen!!!!

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:26

als ik vervoer had dee ik direct mee maar goed dat heb ik niet helaas had erg graag meegedaan meschien volgend jaar en ik hoop er op dat er zoiets in nederland word georganiseerd dan hoopik dat ik wel vervoer heb en kom ik zeker meedoen.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 19:38

Pocahontas schreef:
OOhh,dat er veel mensen op af komen is zeker!!
Het belooft ook weer een leuke dag te worden,maar het zou gewoon fyn zijn als er wat meer deelnemers waren,dus wat meer tinkertjes om te bezichtigen!!
Mensen en gezelligheid zullen er niet ontbreken,maar tinkers zie je nooit genoeg!! Schijnheilig


Bloos! ja dadelijk mega druk met mensen en (bijna) geen tinkers om te bekijken Scheve mond ....... Maar sorry dit jaar gaat dat echt niet lukken met mijn Tinkie--> al had ik haar natuurlijk graag willen showen Schijnheilig

ennuh dobbel kom je wel kijken of...

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers