Was pappa Zorreguita er toch stiekum bij??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Was pappa Zorreguita er toch stiekum bij??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 18:01

Een vriendin van me die een hoge functie op Schiphol heeft, vetrelde me dat pappa Zorreguita wel degelijk in NL was...
Ben benieuwd of ie ook in de kerk was. Op zich lijkt me dat best mogelijk, je zet hem gewoon een hoed op en klaar geen hond die naar hem kijkt Haha!

In ieder geval wel fijn voor maxje dat ze pappa iig na en voor het huwelijk kon zien Lovers

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:08

Haha, mijn moeder zei toen ze zat te kijken: 'Is dat hem niet, in cognito?'
Was het Jorritsma ... *LOL*

Maar even serieus, ik denk niet dat hij er toch bij was, mocht dat ooit uitlekken .....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:32

Hij zou toch ook gewoon in NL mogen zijn?? Of ben ik nu verkeerd geinformeerd??? Daar was juist nog zo'n ophef over...of ie nu wel of niet het huwelijk mocht bijwonen in NL zelf. Ik dacht dat het nu wel mocht van de kamer, hij mocht alleen niet bij de huwelijksvoltrekking zelf zijn, maar wel bij het feest??? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 18:35

Vin dhet zo'n larie dat ie er niet bij zou mogen zijn. Wle bij het feest, maaar niet bij het moment in de kerk. Beetje triest. Maarja, maybe that's just me Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:37

Ik ben het helemaal met je eens hoor Lau!!!! Superbelachelijk!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:15

Helmaal mee eens Laura. Verschrikkelijk kinderachtig gewoon.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:39

het is te hopen dat hij heeeel dicht in de buurt is geweest.

al die flauwe kul erover, daar wordt ik echt ziek van.


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:44

Heb hem niet gezien Haha!

Vind het ook belachelijk dat hij er niet bij mag zijn! Vind ik helemaal nergens op slaan, laatst was een poll op tvee en daar kwam uit dat meer dan 73% vond dat hij wel mocht komen en 21% vond van niet, en 6% had geen mening..
Nou dan vind ik het idd. larie dat hij niet komen mag! Als er meer mensen zijn die het niks uit maakt, waarom niet?

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:42

Ik vind het niet leuk voor Max dat hij niet mocht komen, dus ik hoop dat hij er wel was.

Kinta schreef:
Haha, mijn moeder zei toen ze zat te kijken: 'Is dat hem niet, in cognito?'
Was het Jorritsma ... *LOL*



Ik dacht dat het een teletubbie was (tinky winky volgens mijn zusje van 4) Schijnheilig

17 mensen vinden dit leuk

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:15

Ik vond het ook een beetje achterlijk dat hij er niet bij mocht. Lijkt me toch wel moeilijk voor max...ik bedoel (zolang je geen mot met je ouders hebt uiteraard) wil je toch juist dat je ouders erbij zijn?

Maar ze waren geloof ik bang voor rellen oid als paps erbij zou zijn. Ik vind dat Max daar recht op heeft...Bea was er toch ook? Dan vind ik dat paps ook mag komen. Misschien was hij er wel, maar hebben ze gezegd van niet omdat ze die akkefietjes wilden voorkomen Extreme duivel

Nja...tijdens het nieuws zag ik een stukje van het huwelijk, en Max vol met tranen (opzich wel logisch) maar ze keek niet echt happy...zit denk ik toch met paps in haar maag.

Maargoed, hebben jullie trouwens gezien dat Wim Lex die ring niet om haar worsenvinger kreeg?? Best banketstaaf Haha! Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:22

Toen ik is bij mijn oma was had ik een "prive" gelezen. ach, je weet hoe de prive is, maar daar stond in dat er een ondergrondse gang was om naar die kerk te komen. Er stond toen ook een plaatje bij en het zag er allemaal serieus uit. Misschien???

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:31

ja das het gekke...je weet niet of je berichten uit privé en story e.d. kan geloven, alhoewel ik heb gehoord dat er soms wel berichten worden geplaatst die op waarheid berusten. Lachen

Misschien is er inderdaad wel een ondergrondse gang naar die kerk...maar dat wil nog niet zeggen dat paps daadwerkelijk aanwezig was.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 02:32

ik hoop voor hun dat ze gewoon in nederland waren want dan konden ze in ieder geval nog voor de tv zitten,want in argentinie werd het niet uitgezonden.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 11:16

Maybe niet bij het huwelijk zelf, maar was hij wel op het feest naderhand *afgesloten party!*
En laat die man toch, alsof hij niet bij het huwelijk van zijn dochter mag wezen!

*in Argentinie komt het vaak voor dat ouders niet bij het huwelijk zijn, maar toch... Maxima mag haar ouders er best bijhebben!*

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Was pappa Zorreguita er toch stiekum bij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:29

Laura schreef:
Een vriendin van me die een hoge functie op Schiphol heeft, vetrelde me dat pappa Zorreguita wel degelijk in NL was...
Ben benieuwd of ie ook in de kerk was. Op zich lijkt me dat best mogelijk, je zet hem gewoon een hoed op en klaar geen hond die naar hem kijkt Haha!

In ieder geval wel fijn voor maxje dat ze pappa iig na en voor het huwelijk kon zien Lovers


Misschien waren ze wel op het feest?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:52

Een van de getuigen van W.A. is een kennis van m´n broer. Hij (de getuige) vertelde dat W.A. en Maxima ´s avonds naar Londen zijn gevlogen omdat daar Maxima´s ouders waren. Hier op de tv vertelden ze dat Maxima´s ouders Nederland niet in mochten Verward .
Ik vind het op zich nog wel begrijpelijk dat M.´s ouders (of liever gezegd vader) niet officieel bij het huwelijk op het stadhuis en in de kerk, mochten zijn, maar hadden ze die mensen niet gewoon op het paleis op de dam, met een kopje koffie voor de tv kunnen zetten???
Dat vond ik toch wel zielig voor Maxima Verdrietig !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:09

Ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar bij de feestavond in de arena zat er wel een man in die loge die er wel verdacht veel op leek.

Ik vond het wel sneu voor haar. Het zal je maar gebeuren, ga je trouwen en je ouders mogen er niet bij zijn.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:28

lady353 schreef:
ik hoop voor hun dat ze gewoon in nederland waren want dan konden ze in ieder geval nog voor de tv zitten,want in argentinie werd het niet uitgezonden.

het was op het nieuws dat ze het in argentinie wel gewoon uitzonden hoor!wanr er wonen daar veel nederlanders die het allemaal wel wilden volgen dus... en ze lieten er ook beelden van zien......... maar goed... ik denk dat hij miss wel in nederland geweest is hoor,anders is het toch ook zo poedersuiker voor maxima?!

keep calm, I'm engaged!!! <3

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:34

De vader en moeder van maxima waren gewoon hier in nederland dat is op de tv gezegt. Ze zaten bij prins bernard en prinses wilhelmina thuis ze hadden daar een aparte komer met een tv er in voor de vader en moeder van maxima en daar zat ook prinses wilhelmina.

groetjes claudia

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:38

claudiatje schreef:
De vader en moeder van maxima waren gewoon hier in nederland dat is op de tv gezegt. Ze zaten bij prins bernard en prinses wilhelmina thuis ze hadden daar een aparte komer met een tv er in voor de vader en moeder van maxima en daar zat ook prinses wilhelmina.

groetjes claudia


wilhelmina?? je bedoelt zeker juliana???? wilhelmina is al een tijdje niet meer onder ons! Verward

keep calm, I'm engaged!!! <3

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:52

claudiatje schreef:
De vader en moeder van maxima waren gewoon hier in nederland dat is op de tv gezegt. Ze zaten bij prins bernard en prinses wilhelmina thuis ze hadden daar een aparte komer met een tv er in voor de vader en moeder van maxima en daar zat ook prinses wilhelmina.

groetjes claudia


Prins Bernhard was aanwezig in de kerk, dus die zat niet bij Juliana op de bank!!!! En waarom was Maxima dan zo onwijs verdrietig als ze zou weten dat haar vader en moeder in de "buurt" zouden zijn Verward Nee, als het goed is waren de ouders gewoon in Argentinie ( Londen zou trouwens ook kunnen, maar daar is nog nooit van op tv gezegd, toch?) waar Max en WA veel van hun huwelijksgeschenken hebben staan die door de Argentijnse bevolking is gegeven ( dit heb ik van een tv uitzending begrepen Knipoog )

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:22

napoleon schreef:
... Londen zou trouwens ook kunnen, maar daar is nog nooit van op tv gezegd, toch?) waar Max en WA veel van hun huwelijksgeschenken hebben staan die door de Argentijnse bevolking is gegeven ( dit heb ik van een tv uitzending begrepen Knipoog )


De duitse "experten" wisten te vertellen dat M.´s ouders óf naar Londen zouden gaan, óf naar Berlijn, maar dat Londen waarschijnlijker was, vanwege de taal. Dat Londen klopt dan weer met wat m´n broer me vertelde Verward .
Heerlijk wat er weer geleuterd wordt en waar we ons druk om maken Knipoog , ik hoop voor Maxima dat d´r ouders tenminste een beetje in de buurt waren, want dit was gewoon toch wel zielig Verdrietig !
By the way: het is voor M.´s ouders niet te hopen dat ze met Juliana op een kamertje zaten; naar verluid is ze zo dement als een oude sok en gaat ze soms flink te keer Verward , lijkt me dus niet lekker rustig tv kijken Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:35

Sterre schreef:

By the way: het is voor M.´s ouders niet te hopen dat ze met Juliana op een kamertje zaten; naar verluid is ze zo dement als een oude sok en gaat ze soms flink te keer Verward , lijkt me dus niet lekker rustig tv kijken Knipoog !


Zielig, arme Juultje!!!!

Trouwens ik denk dat ze dan nog liever bij Juliana op de bank zitten dan bij Wilhelmina zoals Claudiaatje schreef! Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:23

napoleon schreef:

Zielig, arme Juultje!!!!
Verdrietig , Tja.. het is helaas niet anders!

Trouwens ik denk dat ze dan nog liever bij Juliana op de bank zitten dan bij
Wilhelmina
zoals Claudiaatje schreef! Knipoog


*LOL* Dáár heb je natuurlijk helemaal gelijk in Knipoog *LOL* !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, LuckySeven, MieLo, OmgiliBot, Redford en 47 bezoekers