lekker dagje kan gewoon (bijna) niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

lekker dagje kan gewoon (bijna) niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:09

Ik was 's ochtend lekker vroeg op gestaan want ik wist dat het lekker weer zou worden. Lotte haalde me om kwart voor 11 op en (ongeveer )voor mijn deur stonden een stuk of 20 hele mooie chice paarden met ruiters Kwijl , dat natuurlijk in verband met het huwelijk....
Op de manege aangekomen zat ik op Pjotr en dat vind ik echt heeeel erg leuk Haha! Lovers !! bleek later dat we maar met z'n 4en les hadden, very lux dus! Lachen
de les ging heel erg lekker en ging er dus met een goed gevoel af.
om kwart voor 2 stap ik op de fiets en fiets (zonder jas, das lang gelden) naar sloterdijk (lees: 25 minuten fietsen). daar pak ik de bus en daar zat babat al. ff bijpraten want we hadden elkaar al een tijdje niet gezien.
eenmaal in ruigoord gingen we fleur en domenic lekker buiten poetsen want wat zijn zij aan het verharen!!!!! we besloten domenic eerst ff af te spuiten want hij is kreupel en dan ze lekker te laten rollen en een stukje te wandelen. het was een vrij klein rondje maar er moest natuurlijk om elke pas gras gegeten worden Vork , dat kleine rondje werd dus een uur weg. Schijnheilig
babat vroeg of ik even of fleur wilde zitten en dat vond ik een goed idee!! Haha! we pakten het zadeltje en na een stukje gelopen te hebben hielp ze me er op. fleur bleef net als de vorige keren erg rustig en gedroeg ze zich voorbeeldig Kwijl ! na een paar minuurtjes stappen ben ik er af gegaan en stond ze even later tevreden op een dikke laag stro met een appeltje en hooi op stal. Lovers Kwijl Lovers Kwijl Haha!
je leest het het was een heeeeeeeeeeeerlijke dag alleen jammer dat domenic kreupel is.... Verdrietig
groetjes Remi!! Kusje

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:15

Ja, het was een geweldige dag he!

Blij dat jullie je toch hebben weten te vermaken met dat oude, kreupele paard van me... Lovers

Ik heb mij ook erg vermaakt.


Xieje! Grtjs Frank.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:23

Wat een druifje is Fleur ook he? Lovers

Geloof dat Fleur nu ca 5 keer iemand op haar rug heeft gehad, met tussenpozen van ca een maand. Ze kijkt altijd een beetje vreemd als je er op stapt, maar loopt tevreden briesend verder als je eenmaal zit..

Dan een rondje van 5 minuutjes en lekker naar stal. Vooral het appeltje achteraf wordt erg op prijs gesteld Lachen

Niekje vond het ook heerlijk even buiten te zijn.. Je zag hem van het zonnetje genieten, al had hij op de harde stukken wel pijn.. Boos!
Weet je al wat er aan de hand is Frank?