Frank's dagboek.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Frank's dagboek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:08

Jaaaa..... Ik ga een korte tijd een dagboek bij houden!
Het zit zo: Het paard van Whera (Chrico hier op Bokt) had erge zin haar berijdster er af te gooien. Zij dus met de ambulance mee, en kan dus even niet rijden. En aangezien er weinig mensen zijn (denk ik) die Christy willen (en mischien ook Kunnen) rijden ben ik het maar gaan doen.

Christy is een beetje een lastige, maar met een beetje geduld en een vaste zit kom je best ver met haar. Ik had Christy een keer zien lopen aan de longe, en was gelijk verkocht! Wat een schat van een paard, met een super-eigen karakter. En DAAR houd ik van.
Een week later heb ik Christy dus gereden. Het was heerlijk! Wat een pit. Ze is bijna constant bezig geweest om mij in de modder te gooien. Zelfs nog toen ik haar wilde uitstappen. WAT EEN WILDE!!!
Ik heb altijd een afkeer tegen merries gehad, maar Christy heeft dat voor een deel goed gemaakt.
Ze was er gewoon op gebrandt mij van haar rug te krijgen.


Maar goed, tijdelijk geen berijdster meer. Dus Chrico heeft mij gevraagd of ik er een beetje lol in heb Christy af en toe te rijden. JA KRIEK, TUURLIJK. Alleen een beetje weinig tijd....
Maar nu is Domenic kreupel Verdrietig , dus blijft er wat meer tijd over.
Vandaag ben ik dus geweest!



Dus......



DAG 1:


Zaterdag 02-02-2002

Christy lekker gepoetst, wat een mooie kleur heeft ze toch Kwijl
Daarna zadel erop (wat een elende zo'n westernding...), en hoofdstel. Ik de bak in met cap op. Wat was dat ook weer voor een ding? Maar het schijnt veiliger te zijn!
Eerst twee rondjes er naast gelopen om haar reacties te polsen. Nou dat was al vuurwerk! Wat ging ze te keer. Alleen maar omdat er een boer met een trekker liep te klojoën(??). Toen even in een hoek gezet, en ik erop! Ze ging te keer joh! Lag er bijna een keer af, maar kon me net aan om de nek heen klemmen! Wat zijn het toch ondingen die western-zadels! Maar ze was zo fris dat ik eerst maar even 20 minuutjes heb gelongeerd daarna! Wat een held ben ik he... Haha!

Na het longeren was ze vrij rustig, dus ik erop! Zadel zat helemaal niet lekker, dus toen maar het western-zadel van Sandra (Sandra.K op bokt) erop gelegt. Dat zadel zat wel lekkerder, maar gleed ook onwijs over haar rug heen. En met een bokkend paard die ook van het één op het ander moment op de rem gaat gevolgd door een supersnelle draai links of rechts is dat niet echt fijn.
Maar toen kwam Mireille langs die net klaar was met een buitenrit, met een heerlijk 'Engels' zadel. Die mocht ik wel lenen.
En dat ging goed joh! Heerlijk gewerkt met haar, met nog wel veel bokken, stops en draaien erin. Maar het ging geweldig. Ik heb haar helemaal moe gemaakt, en op het laatst deed ze alles voor me. Bijna alles....

Ze is wel even heel kwaad op me geweest volgens het publiek omdat Mevr. haar zin niet kreeg, maar we hebben goed gereden.
Morgen ga ik even rijden, maar niet lang. Geen tijd. Vandaag ben ik denk ik wel bijna 2 1/2 of 3 uur bezig geweest. Geweldig lekker! Het weer ook trouwens.
Morgen neem ik mijn eigen zadel mee, Domenic heeft er nu toch even niets aan. Dat zadel zit zoooooo fijn. Vandaar!


Dit was het voor vandaag. Ik wil van elke gereden dag even een kort verslag maken.



Grtjs Frank

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:15

Beloof je dat de volgende dan wel wat korter zijn als deze? Tong uitsteken

Grapjeuh...
Leuk man, dat je nu in ieder geval wat te rijden hebt nu je eigen paard in de lappemand zit...

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:21

Ja zeker. Mijn paard is 'oud en bejaard', en heeft zijn wilde haren al heel lang geleden verloren. Maar het is nooit zo erg geweest als bij Christy! Want die is gewoon helemaal gek! Maar ook echt een onwijze lieverd hoor Lovers

Volgende verslag wordt korter, want hier stond de voor-geschiedenis in!


Frank

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:33

Hihi, Frank op de Jurga-verslagen tour....
leuk hoor, een dagboek, ben benieuwd... Haha!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:34

Nou Frank, ik ben toch wel blij dat je de moed niet opgeeft, want het is niet een naar probleem om iemand te vinden die met haar kan werken. Waar iedereen altijd verbaasd over is, is het feit dat als Hananne op Christy zit, het een totaal ander paard is. Zonder zadel en hoofdstel racen die twe netjes door de bak en af en toe glippen ze ook zo weg naar buiten.
Christy heeft vandaag nog enigzins meelij met je gehad, want qua bokken (de hoogte ervan) voel het redelijk mee. Ze heeft het je niet echt makkelijk gemaakt, want het zweet/schuim stond op haar oogkassen/ bilnaad en de rest van het lijf. Af en toe leek ze een kangeroe zoals ze door de bak heensprong hiihii. Maar zolang jij het leuk vind en haar niet haar zin geeft, ben ik reuze blij dat je het even over wil nemen van mijn bijrijdster. Ben benieuwd wat ze morgen voor je in petto heeft Schijnheilig die lieve schat.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:34

dus geen echt westernpaard maar meer rodeopaardje Lachen
enneh verslagen zijn leuk maar ook graag verslag als je er toch een keer naast ligt en dan niet stiekem dat dagje overslaan Lachen

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 10:29

Marjolein schreef:

Hee, verslagen zijn leuk maar ook graag een verslag als je er toch een keer naast ligt en dan niet stiekem dat dagje overslaan he!!! Lachen




Marjolein, ik ga niks overslaan!
Het is nu half tien, en Linet en ik gaan eerst zwemmen. Daarna (iets later dan elf uur Chrico!!) ga ik naar Christy.
Gister lag ik er bijna naast, ik hing al op een vreemde manier rond haar nek... Als ze niet gestopt was met gek-doen had ik er zeker naast gelegen!
Maar vandaag ga ik mijn eigen zadel op Christy proberen. Ben benieuwd!


Grtjs!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 17:46

DAG 2:


Zondag 03-02-2002



Na beloofd te hebben om rond elf uur te gaan rijden (hoop niet dat jullie hebben staan wachten...) was ik om kwart voor twee bij Christy.
Ik had de wekker om zeven uur gezet, om te kunnen zwemmen en zonnen. Maar Linet was er, en dan loopt alles altijd uit! Niet haar schuld, maar onze schuld! Haha! Gezellig was het wel!
Maar goed, we hadden geen eens meer tijd om te zwemmen, dus zijn we alleen onder de zonnebank geweest.
Toen heb ik Linet op de trein gezet, en ben naar Christy gegaan.

Ik kwam aan bij de stal, en had echt een gevoel van 'ik mis wat'. Een stuk van de inrichting.
Even later wist ik het, de twee trouwste meubelstukken waren er niet. Sandra en Whera hadden een Zit-Clinic(???) Daar leer je op je paard zitten denk ik! Wel wat voor mij.....

Ik ben Christy gaan poetsen, een beetje, want ik ben niet zo'n poetser! En heb haar daarna gezadeld. Mijn eigen zadel heb ik meegenomen, het kraakt wat maar zit heerlijk!
Western hoofdstelletje om en klaar! Wel nog even een knoop in de teugels gemaakt, twee van die losse dingen vindt ik niks.
Tijdens het poetsen heeft ze me wel een keertje lekker hard in mijn sleutelbeen gehapt! Beetje een onoplettendheidje van mij!!! Die voel ik nu dus behoorlijk!

Cap op en de bak in! Het begon al met een flinke galop voordat ik goed en stevig in het zadel zat, aan de andere kant van de bak stopte ze pas omdat ze klem in de hoek zat omdat er een meisje met een pony voor zat! Na even sorry te hebben gezegt ben ik gaan rijden.

Het ging geweldig! Heel veel bokken, en zo nu en dan een vliegende 180 graden bocht. Maar niks vergeleken met gister hoor!
Na 20 minuutjes was ze heerlijk rustig en begon ze zelfs nagevig te lopen zonder dat ik er wat voor deed! Had de teugels niet eens strak! Ze liep heerlijk.

Na meer als een uur te hebben gereden ben ik gestopt. Ze heeft het vandaag echt keurig gedaan, vindt ik.
Het lijkt wel dat als ik tegen de klok in loop het beter gaat als wanneer ik met de klok mee ga! Ze is veel braver dan, en gallopeert ook veel netter. We moeten maar eens kijken hoe dat komt.

Daarna hebben we nog een beetje geknuffeld en met een dekje op stal gezet. Whera, ik heb geen rek en strek oefiningen met haar gedaan hoor!

Morgen zal ik waarschijnlijk ook wel even komen na mijn werk.

Grtjs Frank.
Laatst bijgewerkt door Frank op 03-02-02 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:13

Ehm...Frank, al die privézaken... moet dat nou??? grinnik... Grapje!
Mooi dat het beter ging dan gister! Ik lag dubbel om je twee trouwe meubelstukken grinnik.... Hoe kom je erop...?
Dit begint toch wel wat op de Jurga stijl te gaan lijken Frank... Knipoog

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:23

Jurga schreef:
Ik lag dubbel om je twee trouwe meubelstukken grinnik.... Hoe kom je erop...?


Hihi, idd.... en nog antiek ook Haha! Maar idd, we waren er niet omdat we bij Jos waren bij de zitclinic, overigens niet meegedaan, wel gekeken enzo. Leuk iig om te horen dat het goed ging vandaag, morgenavond ben ik er ook, dan kunnen we misschien samen rijden Pling

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 21:36

Sandra.k schreef:

Leuk iig om te horen dat het goed ging vandaag, morgenavond ben ik er ook, dan kunnen we misschien samen rijden!




Dat lijkt me heel leuk! dan ga ik op Sam, en dan mag jij Christy. Ik hoop voor je dat je dan goed hebt opgelet bij de zit-clinic!!!

Nee, ze was echt super-braaf vandaag! Sorry Chrico, maar ze liep best een beetje in een krul! En zonder dat ik er wat voor deed hoor. Vergeef me! Frusty


Frank

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:02

Het was dus maar goed dat ik niet op je zat te wachten.
Gelukkig dat het zo goed ging vandaag want het zat me toch niet helemaal lekker. Ik wist wel dat ik het aan je kon overlaten (hihihi)
Verder: natuurlijk loopt zij netjes, het is dan ook niet voor niets een dame Schijnheilig .

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 22:16

chrico"]

Gelukkig dat het zo goed ging vandaag want het zat me toch niet helemaal lekker. Ik wist wel dat ik het aan je kon overlaten (hihihi)

[/quote]

Wat zat je niet lekker, Whera? Het ging perfect, het zadel past goed en het weer werkte ook mee! En niet te vergeten mijn publiek he!!!

[quote="chrico schreef:


Verder: natuurlijk loopt zij netjes, het is dan ook niet voor niets een dame!




Dat zegt weinig bij Christy heb ik gemerkt! Dames die in mijn schouder bijten! Heeft ze dan zeker van jou??


Ik vond het leuk vandaag! Heb jij je ook vermaakt bij Jos?


Tot morgen.

Frank

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:31

Leuk zo'n dagboekje. Maar wat klikt het als wild paardje. Daarbij is Barley niets en daar ben ik toch afgedonderd. Pas maar op hoor. Voor je het weet lig je erlangs.


Ik blijf het lezen dus blijf maar plaatsen

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:35

Haha! jammer geen schrijffoute maar ik dacht dat je verslagen korter zouden zijn

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 00:59

DAG 3:


04-02-2002


Wat een weer vandaag! Ik had echt gedacht dat Christy super-fris zou zijn. Dat viel erg mee!
Vanmiddag had ik eerst even een nieuwe cap gekocht bij Hypodam in Amsterdam. Ook kocht ik paardesnoepjes en een nieuwe sjabrak. Een grijze.
Speciaal voor Domenic. Maar ja, nu was christy de eerste die er mee heeft gereden Haha!

Nou, toen ik er was, was Sandra al druk bezig om haar Tinkertje (Sam) te poetsen. Wat een haar kwam daar uit zeg!
Ik heb Christy een beetje gepoetst en ben haar toen gaan zadelen. Ze had er weinig zin in, moest haar in de box vast zetten!
Wij de bak in. Wat een poedersuiker weer zeg! Maar daar heb ik gelukkig niet zo'n hekel aan.

Bij het opstappen ging ze even aan de kletter, maar ik kon haar klem zetten tussen het hek en het paard van Sandra.
Rijden ging weer heerlijk, we hebben erg veel gangen wissels gemaakt, en ook veel figuren gelopen.
Op het laatst heb ik hele kleine voltes gedraait, om de pillonen heen. Steeds een minuut of drie de zelfde kant op.

Ik was erg tevreden over vandaag. Ze heeft zich zelf bijna niet misdragen. Mischien komt dat omdat ik nu voor de derde dag achtereen op haar rijdt. Maar het zou ook in één keer weer over kunnen zijn hoor!

Na het rijden nog wat gebebt, en vergeten de WARME CHOCOLADEMELK die ik bij me had te verdelen over Chrico, Sandra.K en mij..... Maar ja, wat niet weet, niet deert!


Nu zit ik weer bij Linet in Apeldoorn.
Morgen ga ik Christy weer rijden.


Grtjs Frank

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 10:46

Ik wou net zeggen: ga je aftakelen Frank??? Haha!
Maar er stond nog een uitgebreid verslag onder... Leuk dat het zo goed gaat....
enneuh San, jij bent echt nog niet antiek....grapjas *LOL*

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 22:25

DAG 4:


05-02-2002



Vandaag had ik erg veel zin Christy te rijden, dus ik om kwart voor zeven richting Velsen. Zadel mee, en veel goede moed. Tenslotte was het droog weer!
Kom ik op de stal, leg mijn zadel neer. Komt er een meisje aan met: Je mag niet op Christy rijden!!!! Wat is dit nu weer dacht ik! Uit haar kwam ook niet echt lekker een duidelijk verhaal, dus heb ik Whera maar even gebeld.
Nu blijkt het dat christy ontstoken benen heeft! Dat is jammer. De dierenarts scheen net weg te zijn.
Erg veel kan ik er niet over vertellen, behalve dan dat er hoogstens een kwartiertje mee gestapt mag worden. Dat heb ik dan ook gedaan maar! Ik wilde nog de benen afspoelen maar had geen euro's voor de kraan bij me. Belachelijk eigenllijk! Je moet zelfs voor koud water betalen.

Nou, nu heb ik een kwartier door een zware blub-bak gelopen! Ook weer eens leuk voor de verandering hoor...
Dit moeten we drie dagen vol houden, en dan kijken wat de dierenarts zegt!!

Mischien weer rustig een beetje rijden.



Grtjs Frank!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 00:37

Ik zal even uitleggen wat zij had/heeft.
Vanmorgen lekker gewoon naar buiten, niets aan de hand.
Vanmiddag ga ik haar uit stal halen en het viel me op dat de kroonranden wat dikker waren. Dus ik op onderzoek en kwam erachter dat drie hoeven warm waren. De veearts maar gebeld want dit zijn dingen die ik niet vertrouw. Die was er binnen een uur en na onderzoek dacht hij aan een infectie die de doorbloeding naar de benen belemmerd. Alleen tijdens de eerste stap van het wegdraven is zij kreupel en dan ook nog alleen op de harde weg ( ik weet van haar dat zij loeihard is voor zichzelf). Zij heeft nu antibiotica en een pijnstiller gehad en moet drie dagen stappen en afspuiten. Een klein kwartiertje stappen en over drie dagen komt ie weer kijken hoe het met haar is. Dan hoor ik ook meteen meer want dan is het bloed nagekeken. Als alles goed is mag zij langzaam aan weer aan het werk. (twee dingen die niet bij elkaar passen, Christy en langzaam aan)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 01:03

Hè Kriek, das vervelend zeg!!! Wens er beterschap en Frank.... dat wordt weer iets afkicken jongen... Haha!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 19:24

Jurga schreef:

Frank.... dat wordt weer iets afkicken jongen... Haha!




Ja, hahaa!!! Dat wordt het zeker!!
Maar ik ga straks weer met haar lopen. Is ook wel leuk hoor. En goed voor mijn conditie!
Ben trouwens heel blij, heb net een brief gekregen dat ik de eerste kandidaat ben voor een huis!! Ik ben er net even wezen kijken, en het zag er heel leuk uit! Echt een heel rustig buurtje.
Huis is vorig jaar gerenoveerd en schijnt van binnen behoorlijk ruim te zijn!
Het is vlakbij mijn werk, alleen het Noordzee-kanaal zit er tussen. En nog geen twintig minuten van het huis waar ik nu nog woon vandaan.
Alleen helaas geen paarden meer naast de achterdeur! Gelukkig kunnen ze nog een redelijke tijd bij mijn 'oude'huis blijven staan. En als de paarden ook weg uit Ruigoord moeten kan ik ze bij een Ex van mij zetten hier 1 km vandaan!! Die huizen mogen nog minstens zes jaar blijven.
Het is jammer dat ik de vrijheid die ik hier heb moet missen. Maar ga zeker ook wel aan mijn nieuwe huis wennen!



Frank

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 22:38

DAG 5:


06-02-2002



Jajaa, ik ben nog steeds onwijs blij over het nieuwe huis!! Okay, blijf toch liever in het oude zitten hoor, maar ja! Dat is niet mogelijk.

Zo, na dat ik de boodschappen had gehaald ben ik even naar de Houtboer geweest; Linet wilde bij de openhaard vanavond!
Daarna ben ik naar Christy geweest. Ik had mijn nette kleren aan, dus kon niet in de modderbak gaan lopen! Maar ik heb een beetje over het erf gestapt, een minuut of tien lang. Daarvoor had ik nog even de hoefjes gevoeld. Niets aan de hand! Tenminste... Niet warm ofzo.
Nou, na het lopen heb ik even één euro aan warm water op Christy's beentjes gespoten. Ze bleef keurig staan! Was de vorige keer wel anders...

Na het afspuiten heb ik haar maar weer in haar box gezet, en haar de wortelen gegeven die, heel lief, al klaargezet waren.
Daarna nog even een beetje (jaja, jongens kunnen het ook) geknuffeld en tegen haar aangepraat.
Ook heeft Sam een lekkere knuffel van mij gehad. Sam is het paard van Sandra.K. Een hele lief, beetje lompe Tinker. Ook heb ik Sam een wortel gegeven. Hee!!! Eten!!! Je hoorde het Sam denken....

Toen ik bijna weg wilde gaan riep een vrouw op een Fjord of Haf dat er een Kalf los liep. Ff kijken! Bleken er al vier los te lopen... Wat konden die beestjes gek doen zeg! Maar ja, Frank had de dure schoenen aan en dus had hij geen zin om de Blub in te gaan. Dus ben ik 'm maar snel naar huis toe gesmeerd!

Dat was het voor vandaag. Nu ga ik even snel opruimen. Linet komt eraan!! Lovers


Grtjs Frank

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:55

He wat supertof dat je al eenhuis hebt bijna!!

En ook gaaf dat het zo goed gaat met chris en jou, alleen dat ze kreupel is is Huilen . Vind dit dagboek ook erg leuk om te lezen!

Maar zomaar naar huis peren terwijl er kalfjes los lopen.. dat kan niet he *foeifoei frank*

Ben benieuwd naar het verslag van morgen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:13

Kalfjes vangen is juist LOL!!!! Haha! Foei toch Frank, zomaar die mensen het alleen op laten knappen... *wijst met beschuldigend vingertje*.
Mooi dat het beter gaat met Cristy. Party!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 08:45

DAG 6:


07-02-2002



Vandaag maar een heel kort verslagje.
Aangezien het zo'n onwijs rotweer was ben ik maar heel even buiten geweest met Christy.
Ben drie keer heen en weer naar de weg gelopen en heb nog even met Christy naar Sandra staan kijken.
Dat was opzich wel heel leuk, had het eigenlijk moeten filmen! Ik zal een beeld voor jullie schetsen....

Stel je een bak voor, met daarin: 1 Tinker, 1 Sandra en een lange zweep. Nou was het (volgens mij) de bedoeling dat de Tinker zou gaan draven en galloperen op Sandra's comando's. Maar hoe druk Sandra ook aan het jagen en schreeuwen was, Sam werd er niet druk van!! Bleef gewoon heel rustig naar grassprieten zoeken...
Nou, zo erg was het niet. Maar ik vond het iig een grappig gezicht!

Maar goed. Nadat ik Christy weer in haar box had gezet ben ik nog even met haar aan het knuffelen geweest en heb haar wat paardekruiden snoepjes gegeven... Wat zal ze er gezond van worden!

Dat was het wel eigenlijk.



Grtjs Frank