Hoe doen jullie je knot??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Hoe doen jullie je knot??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 17:48

Tijdens mijn laatste wedstrijd heb ik eens op knotten zitten letten.
En dan niet van de paarden.. maar de amazones Haha!
Ik had nl een vrouw zien lopen die het echt supermooi had gedaan, donut (denk ik) zwart netje, en daaroverheen had ze een netje met een soort glinstertjes (niet zo'n paarlemoernetje maar een ander) en ook nog een soort band om dr knot. erg chique..
Ikzelf doe ook een donut ,zwart netje , en daaroverheen heb ik nog zo'n paarlemoernetje met een clip, je ziet ze ook zonder clip, en de meeste doen dan nog zo'n breed elastiek eromheen..
Met die veiligheidshelmen is het echt een ramp zo'n knot. Je moet hem zoooo laag doen. En op grote concoursen zet ik hem maar op.. kan ik ook gene gezeur krijgen.. Het probleem is dan ook dat hij sneller uitzakt.. Ik ben hem een keer bijna verloren tijdens mijn proefje.... dat was echt heeeeeel irritant Boos!
Iemand nog leuke ideetjes? Of originele tips?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 17:59

Wat ik doe is eigenlijk eerst mijn haar invlechten.. en dan rol ik die vlecht op als een soort van knote en zet ik vast met een stiek. dan ook zo`n netje erover en zo`n soort van speld?? De reden dat ik het eerst invlecht is dat anders de helft van mij haar loshangt (heb laagjes in mijn haar)

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:01

mm ik doe mijn haar in een knot en dan zo'n spelde met een kanten zakje eronder

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:26

ik deed gewoon een staart in, een netje over mn hele haar, en een netje over mn staart, ik propte mn staart gewoon in een netje Haha!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:47

Ik doe een laag staartje maken, deze om het elastiek heen frummelen, dan snel mijn witte netje eromheen. Dan weer een elastiek en een paar schuifjes dwars door de hele handel heensteken tegen het verliezen.....

Veni, vidi, vici

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:58

Ik heb zo'n draaiding met een gat erin. Die moet ik dan echt laag indoen en dan kan me cap er wel op! Toen ik Z reed was het makkelijk, idd met een donut kun je een hele dikke knot maken en lekker hoog en daar leg je je hoedje als het ware op!

antano

Berichten: 357
Geregistreerd: 10-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:33

Ik maak altijd een vlecht die rol ik op en draai er pinnen in lijken op wokkels en dan netje er om heen en dan een dikke elastiek .
Zo`n parel netje knapt bij mij Huilen omdat ik best dikke haren heb .
Maar met die pinnen zakt het bij mij niet uit .

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:39

Passionato schreef:
Ikzelf doe ook een donut ,zwart netje , en daaroverheen heb ik nog zo'n paarlemoernetje met een clip, je ziet ze ook zonder clip, en de meeste doen dan nog zo'n breed elastiek eromheen..


iK heb ook een netje met clip, maar die clip is zo irritant, het netje zit nooit mooi! Dus ga er 1 aanschaffen zonder clip...

Ik doe het zo: heel lage staart, daar donut omheen, dan haar daaromheen met een elstiekje, dan haarnetje 2x eroverheen, dan parelnetje en dan nog een elastiek.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:56

Ik maak eerst een heel lage staart, maak daar een vlecht van een vouw hem 2 keer dubbel. Nog een roezel erom en klaar! Bij mij blijft dat prima zitten onder mijn helm.

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn


Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 20:00

Misser schreef:
iK heb ook een netje met clip, maar die clip is zo irritant, het netje zit nooit mooi! Dus ga er 1 aanschaffen zonder clip...

Ik doe het zo: heel lage staart, daar donut omheen, dan haar daaromheen met een elstiekje, dan haarnetje 2x eroverheen, dan parelnetje en dan nog een elastiek.


Ja zo doe ik het nu ook.. heeele lage staart maken, vlecht erin, knot maken. Soms zet ik hem vast met van die wokkel-dingen.. dan donut. Vervolgens zwart netje (die ik van zo'n strik ding af heb geknipt), en daaroverheen dus dat parelmoer-ding met clip.
Ik zit dus ook te denken aan een zonder clip, maar dan doe ik er denk ik ook een groot elastiek omheen (zwart of wit?) anders vind ik het weer minder mooi.
Weet iemand van jullie waar je andere netjes kunt kopen? Ik weet alleen die wit-parelmoer, maar ik heb ze ook weleens met zwart en gouden steentjes gezien.. erg chique..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:03

Divoza, ik heb nu een witte en wil nog een zwarte. Bij van rijs (zevenhuizen) hebben ze wit en zwart, maar alleen met speld...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:03

ik heb er zelf altijd een Donut in..... [[ rond ding met gat erin ]] maar ik weet niet hoe hoog je rijd of je met een cap moet rijden of met hoedje want met mijn cap kon ik dat nooit dat zat ook nie fijn! maar je zou het eens kunnen bekijken... het ziet er altijd wel heel mooi uit duz...... SU6c dermee

Lichte Tour + 5 *verkocht*
Z dressuur merrie Andretti x Nairobi *verkocht*

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:55

ok, eerst een staart heel laag dan een donut in, daar een stiek omheen, dan een doorzichtig heel dun netje, dan een parelmoernetje noder clip en dan een haarband eromheen heel strak.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 25 bezoekers