Viënna 1 maand oud: Ontmoeting met Carlos....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Viënna 1 maand oud: Ontmoeting met Carlos....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 13:44

Het is alweer een maand geleden dat ze geboren werd, en wat is ze gegroeid Haha!
Viënna en Lady maken het alllebei erg goed. Ze staan sinds afgelopen maandag dag en nacht op het land.
Ook voor het "probleem" alleen op stal blijven is een oplossing gevonden. Ik heb houten planken laten maken (op maat van de tralies) Die hang ik voor de tralies als Viënna alleen op stal moet blijven. Dan kan ze niet met haar benen door de tralies heen. Dit is voor mij echt een super oplossing omdat het op stal niet vaak mogelijk is om haar mee te nemen in de bak.
Afgelopen donderdag kwamen Silvia & Carlos terug van hun bezoekje aan de hengst. We hebben ze toen met z'n vieren in het land gezet.
Was heel benieuwd hoe het zou gaan, want lady was niet erg makkelijk naar andere paarden toe.
Ze hebben eerst het land een aantal keer flink rondgerend en daarna was het goed. Er werdt niet getrapt of lelijk gedaan, wat ik eigenlijk wel van lady verwacht had }>
Nu is het zelfs zo dat lady alleen maar staat te hinniken bij het hek als silvia de wei uit gaat om te rijden, ze vinden elkaar toch leuker dan ik dacht
Silvia en Carlos zijn New Foresters, Carlos vader is Hoppenhofs Shardon. Carlos is nu 8 weken oud

De foto's Cheese!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even water drinken tussen door Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoezo nieuwschierig Schijnheilig
Afbeelding

Afbeelding

Toch steeds een stapje dichterbij *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 foto's van de ukkies alleen
Afbeelding

Afbeelding

Kijk ik wordt echt groot, ik eet zelfs al met mama mee *LOL*
Afbeelding

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:19

aaaaah mooie foto's Suus, en super dat het zo goed gaat (gaat alweer zoeken naar een gaatje om langs te komen)

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:12

Leuke foto's hoor.
En idd Syl was net weg en hinniken dat Lady deed.
Wel lekker dat het goed gaat met zijn vieren.

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 17:16

He meid wat leuk zeg. Die kleine wordt echt al groot Knipoog
Kleine stanley is nu bij de hengst met Vrony natuurlijk. Dus die zal ook wel een stukje groter lijken als ze terug komen.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:57

geen foto's te zien alleen maar kruisjes :S

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:08

ik zie jammer genoeg ook alleen maar kruisjes en ik wil zo graag je kleintje zien!!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:11

ik zie jammer genoeg ook alleen maar kruisjes en ik wil zo graag je kleintje zien!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:35

Jeetje wat word ze al groot joh... Leuk dat je haar nu samen met de andere merrie met veulen hebt staan..
(Wij hebben ook alle merries met veulens samen...Veulens mooi samen spelen Lachen )

Maarre bij mij doen ze het wel gewoon hoor je foto's Lachen

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 21:17

Ze wordt idd al flink groot, ze groeit lekker.
Maar vergeleken met Carlos is ze nog best klein. Maar die is dan ook 4 weken ouder als haar.
Carlos en Viënna beginnen nu ook met elkaar te spelen, is erg leuk om te zien. De merrie's gaan samen ook steeds beter. Alleen als er mensen bij zijn is lady nog erg bazig maar anders staan ze aldoor bij elkaar in de buurt.
De foto's deden het niet omdat picserver eruit lag, want ik ging op die website kijken en daar kon ik al niet op komen. Maar gelukkig doen ze het weer Haha!