superdag gehad op stage vandaag... *helemaal heppie*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

superdag gehad op stage vandaag... *helemaal heppie*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 20:26

Vandaag was echt geweldig op stage. Nee, niet het werk, al begin ik het steeds leuker te vinden, maar wat er gebeurde.
Voor al de mensen die zich afvragen waar het allemaal over gaat... ik loop nu dus vier weken stage in een dierenwinkel. Part of the opleiding zullen we maar zeggen. Knipoog
De eerste week was echt vreselijk, ik kon alleen maar rotklusjes doen e.d. Okee, dat is vaak op stages, maar ik ging er met grote tegenzin heen. De tweede week was ik al wat ingewerkt en kon ik zelf wat meer initiatief gaan tonen. Ging dus al iets sneller die week. En morgen is het al mijn laatste daggie!!!! Haha! Haha! Haha!
Ik heb het nu wel naar mijn zin, het gaat nu super. ik mag ook kassawerk doen e.d. en kan heel veel zelf rondhobbelen en ik geloof dat ze erg tevreden met me zijn. weet het wel zeker haha, ben morgen benieuwd naar mijn stagebeoordeling. Ze hebben me ook gevraagd of ik er geen vakantiewerk wil doen, maar ik ben er zo goed als zeker van dat ik dat ga passen, om de reden die zo volgt. *LOL*
Vandaag was lekker druk, Chris was vrij en uberhaupt ziek, Annemiek hield het na een paar uur ook voor gezien, hartstikke ziek, de weekendhulp kon ook niet invallen, één van de eigenaren en zijn vrouw zijn op vakantie, één van de andere vaste krachten zat met tentamens de hele dag op school en de andere kracht had juist die dag vrijgenomen en was weg. Resteerde dus: de baas, Kim en ik. Cool We stonden er met zijn drieen voor om de hele winkel te runnen haha, terwijl het nog best druk kan zijn op donderdag. Het scheelde dat vandaag de klanten redelijk verspreid kwamen, we konden het dus redden, af en toe uit onze zwaar nodige pauze geplukt om ff bij te springen. Party!!
Ik heb vandaag dus redelijk wat kassa gedraaid. 's Middags kwam er dus een man die bij de kassa wat vertelde over zijn kat, die had hij uit het asiel gehaald. Ik dus meteen doorvragen welk asiel e.d. Bleek die kat dus van de Hof van Ede af te komen, het asiel waar ik gewerkt heb. Maar het was nog maar twee maanden geleden dus ik kende de kat niet. Maar wel gezellig lopen kletsen met die man (lees: jongeman... *LOL* ) hartstikke leuk. Maar dat was niet het enige, het werd nog veel beter. Party!!
Even later kwam er een vrouwtje binnen met een Foxterrier. Ik dus al tegen Kim, "Dat lijkt wel een hond die in het asiel zat!!!" Die vrouw begint dus "Flip" te roepen. Net zoals die hond in het asiel heette. *LOL*
Ik moest het dus gewoon vragen of hij uit het asiel in Ede kwam. Ja, dus. Ik helemaal blij, vertellen dat ik daar gewerkt heb en dat ik hem goed kende, vragen hoe het nu met hem ging, echt super!!!! Die mensen waar hij nu is zijn zo blij met hem en het gaat zo goed!!! En dat terwijl we er in het asiel zo'n moeite mee hadden om een goede baas voor Flip te vinden. We werden hartstikke hopeloos van hem. Alles geprobeerd, steeds kwam hij terug. En nu zit hij gewoon goed!!! Ik werd echt helemaal blij voor hem, zo heeft hij het getroffen en zo goed ziet hij eruit. Lovers
Maar ja, enige nadeel van deze superdag en het weerzien met Flip, is dat het gevoel steeds sterker word. Ik MOET EN ZAL terug naar het asiel, no matter what.

Voor mensen die het hele verhaal over mijn wegmoeten bij het asiel willen lezen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=22360

Ik werd echt zo ongelovelijk blij straks, mijn dag kon niet meer stuk, ik liep breeduit te smilen.... Haha! Maar tegelijkertijd werd ik zo ongelovelijk verdrietig.... Verdrietig Ik kan het nu niet langer houden, zaterdag ga ik terug. Ik ga mijn collega's opzoeken voor het eerst sinds ik er weg ben. Misschien dat er zich wat mensen afvragen waarom ik dan niet eerder teruggegaan ben: ik ben bang dat hoe vaker ik terugga, des te meer ik mezelf kwel. Boos! Boos! Boos! Ook niet DE oplossing dus. Ik wil zo ontzettend graag terug... kan het bijna niet meer houden. Mijn vriendin begint na de voorjaarsvakantie met haar stage daar. Ik ben zoooo stikjaloers. Ik moet wachten tot mei, dan begint mijn eindstage daar. Zo lang nog... Huilen Wordt er helemaal hopeloos van, zal er ooit een baan vrijkomen voor mij en willen ze me nog hebben???? Ik kreeg met kerst een kerstkaartje van ze, zo lief. Ik had ze net die week ervoor een kaartje gestuurd hoe het met me ging e.d. maar ik heb er meteen een kerstkaart achteraan gestuurd. Ja, in mei dus weer stage daar en dan klaar met school. Baan zoeken... Terwijl ik weet wat ik dolgraag wil: werken op de Hof van Ede. Please laat er iemand weggaan.... }> Niet dat ik dat wil, want er werken zulke leuke mensen, maar ff voor het idee dan maar. Lachen
Ik ga er als het goed is dit jaar ook weer vakantiewerk doen. Vandaar dus dat ik waarschijnlijk de dierenwinkel afsla, ik kan het niet beide. Waarschijnlijk verdien ik bij de dierenwinkel zeker meer, maar wat wil ik.... Verward Naar het asiel terug, ook al verdien je er niks. Ik heb het toch al geaccepteerd dat ik arm word in de dierenbizz dus ja. Clown Als ik en mijn paardjes maar samen blijven en daar heb ik het grootste vertrouwen in!!!
Ik realiseerde me vandaag weer wat voor een vreselijk dankbaar werk het is, dieren een goed tehuis geven dat ze verdienen, zelfs al duurt het even. Ik ga zaterdag terug, nu weet ik het zeker. Ik kan mezelf niet meer tegenhouden nu. Party!! Ik MOET! Ik hoop zo dat het daar niks veranderd is, ben zo bang dat ik er nu opeens niets meer aan vind, maar ik hoop zo dat het alles meevalt.... Tja, blijf een beetje bang dat mijn ideaalbeeld van daar een vertekend beeld is, iets dat in MIJN hoofd zit. Lachen Ik zal het zaterdag zien.... Wordt wel heppie van het idee dat ik eindelijk weer terugga. Lovers

Vandaag was ook nog wel lachen toen er een vogel losvloog. Opeens: "Hee Loon, heb je een vogel zien vliegen??" Ehm.... ik ben ze aan het voeren, wiedus dat ik ze zie vliegen (grijns)... Bleek er een vogel los te vliegen die waarschijnlijk door het luikje gepeerd was toen ik de drinkbakjes aan het schoonmaken was. Party!! Dom beest. Wij dus met netten achetr die vogel aan. Hee, waar is ie nou??? Hele winkel doorkruizen, boeiende operatie... Knipoog en eindelijk zag ik hem weer vliegen... Tong uitsteken Kim hem dus snel gevangen en teruggezet. Klant vroeg ook al aan Kim of zij ze soms zag vliegen... Haha!
Maar goed, het was me het dagje wel. *LOL* Nog een dagje. Morgen laatste dag en krijg ik stagebezoek. Welja, het Groenhorst weer, stagebezoek op de laatste dag... Boos! Ach, we gaan ervoor....

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:59

Wel weer een echt jurga-verhaal he Haha! Superlang! *LOL*

Hartstikke gaaf dat je zo'n leuke stagedag had! Leuk he, als er vogeltjes ontsnappen en los gaan rond vliegen en dan met een net erachteraan gaan *LOL* Frusty (ik spreek uit ervaring, die van mij gaan er ook af en toe vandoor)

Ik hoop dat je dag morgen ook weer superleuk is! En dan snel op naar mei om je stage in het asiel te kunnen lopen!!! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 21:07

Echt, ik kan al niet meer wachten en mei duurt nog zoooo lang.... Knipoog

Superamanda

Berichten: 61
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 00:24

Haha net wat je zegt een echt Jurga verhaal. Hartstikke leuk om zulke verhalen te lezen Haha! Knipoog Ik hoop ook echt voor je dat je weer in het asiel kan gaan werken zo te horen vind je dat helemaal geweldig Party!!
Groetjes van Kirst

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 00:28

Hmmm, pas toen iemand me vroeg wat mijn grootste wens was, wist ik niets te bedenken, heb teveel wensen. Nu heb ik er op het ogenblik wel één. Ik wil een baan op het asiel. DAT is wat ik wil en wat 100% bij me past. Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 00:09

Ik heb je al een hele tijd geleden gezegd dat je daar volgens mij altijd welkom bent en dat je daar niet onzeker over hoeft te zijn of je er nog welkom bent of niet. Ik probeerde nog te zoeken waar ik dat stuk had neergeplant toen je vertelde dat je hoopte dat je weer in het asiel aan het werk kon. Het is al weer een hele tijd geleden, maar ik weet zeker dat je nog wel weet wat ik gezegd heb toen.

Ik weet zeker dat je daar aan de slag kunt!!

You go girl!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 00:16

Ik weet het niet meer nee, is niet blijven hangen. Spijt me.
Ik zal het morgen zien of ze me gemist hebben daar.... Pling

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 01:18

Nou, na heel wat lappen tekst en dus ook tijd verder, hier dan mijn reactie Knipoog
Meid, als ik in de voorjaarsvakantie naar je toe kom, laat je me dat asiel maar even zien. Dan zal ik er wel even voor zorgen dat als er geen vacature vrij is na je eindstage, dat die er wel komt }>
Echt, het gaat je allemaal wel lukken... het komt wel goed.. je hebt genoeg doorzettingsvermogen, dus daar zal het niet aan liggen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 19:25

Dank je wel hoor, maar Honeybee, ik wil mijn collega's daar ook niet kwijt...die zijn juist veel te leuk!!!! Haha!
Ik ben vandaag dus terug geweest naar het asiel en het was super. Ben er zeker drie uur geweest, het was heel gezellig en ik heb heeeeel goed duidelijk gemaakt dat ik terug wil *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* . Denk dat het wel duidelijk is nu... *hope so*
Er zijn wat van de moeilijke gevallen geplaatst, kijk van zulke berichten krijg je mij dus in een superstemming. Lovers