uitdaging :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

uitdaging :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 21:58

Wie hier kan mij de beste omschrijving van "pennymeisje" geven?? ben benieuwd hoe jullie ertegenaan kijken Haha!

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:59

check mijn onderschrift Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:00

Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.
Haha!
met dank aan auteur Justy Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:02

hihi, ja die had ik al gelezen Haha! maar zeg maar een korte omschrijving, 2 zinnen ofzo. Beetje lang vind je niet Tong uitsteken

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:04

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

Haha die vind ik goed Tong uitsteken

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:30

helemaal niemand die een leuke korte omschrijving heeft Huilen

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:32

whaha lol Haha!
Maar dat van die 'veel smileys' vind ik niet terecht hoa,
Ik gebruik d'r ook best veel, (en nu niet gaan zeggen dat ik een pennymens ben Haha!)

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:37

ach ja maar je hebt mensen die dit doen Lachen Lachen en dat mag
en pennymeisjes doen dit Hyper!:):):):):):):):):):)

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:39

hehe das waar Lachen
*Is opgelucht Knipoog*

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:42

helemaal compleet..XkatleentjehX
gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:46

idd.. veel smileys zetten doen ze zeker.. en NEEJ, niet alle bokt-namen die eindige op -tjuh zijn penny's meisjes... ik ben geen pennymeisje.. toch? Tong uitsteken

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:47

nou.....................hihi

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:53

ze maken ook overdreven worden zoals dddoeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii en eeeeeeyyyyyyyyy heel overdreven Tong uitsteken

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:56

heb je die van "aan de teugel" al gelezen.....vind het een beetje verdacht

btw ook even de rede voor dit topic, iemand vroeg me namelijk uit te leggen wat een pennymeisje was. Ik daar met een dillemma want ik kan niet samenvatten Tong uitsteken. Dus heb haar verteld dat ze maar ff moest wachten op haar antwoord. Haha!

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:11

jah die las ik net...ik dacht ow jeetje he neem les ofzo...

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 23:18

ja,ok....ook weer zoiets......mijn bericht:

Ik zou eerst financieel kijken of je het aankan. Lukt dit zul je voor jezelf moeten beslissen of je het waard vind om iedere dag te gaan. ( weet niet wat er bij de stalling inbegrepen zit , voeren etc. ) Anders zul je ook 's ochtends en 's avonds moeten gaan. Ik heb namelijk een "verzorgpaard" maar moet wel zelf alles doen, dus niet ff van ik ga een weekendje weg. Want ik zal toch moeten voeren. Ik steek er per dag ongeveer gemiddeld 1.5 uur in. Maar als ik tijd heb word dat al gauw 3 tot 4 uur
Als je stalling hebt waar voer bij inbegrepen zit dan word het wat makkelijker. Maar dan nog zul je moeten rijden enz.
En qua stokmaat, ik zou een leuke D of E pony nemen weet niet hoe oud je bent en of je nog groeit. Als je nog groeit een E en zo niet een D. Maar ik zou in eerste instantie kijken of het karakter van je paard klikt met het jouwe. Stokmaat is niet zo belangrijk.


het bericht van de volgende persoon:

Wat die stokmaat betreft, houd je er best rekening mee dat je misschien nog kan groeien ( ik weet niet hoe oud je bent) en daarbij staat het mooier op een wedstrijd als je "in harmnonie" bent met je paard qua lengte en er geen meters onderuit steekt.

Als je niet helemaal zeker bent van het kopen van een paard, zou ik toch best nog even wachten als ik jou was.
Denk eraan dat je ook als het regent/sneeuw/.. naar je paard moet en ja geen 2 weken op vakantie kan gaan enz..

Maar als je eentje neemt, vééél plezier ermee!!!
veel suc6 in ieder geval

veel fantasie heeft die persoon zeg..........

It takes two people to lie ~ One to lie, and one to listen.
D6 Grab your crucifix P8 Better stay up late S10 Never sleep again
Kip Paard, het meest veelzijdige stukje vlees!
Met kouwe tenen in je kist liggen kan zo gebeurd zijn. Dus ik heb maar dure "schoentje" gekocht. - Sjoek

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:26

jah dat zeker

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:47

[quote="xKatleentjex"]Kenmerken van de Penny

ECHT GEWELDIG GEWOON!!! Haha! OK dan! Haha!

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 09:29

xKatleentjex schreef:
Kenmerken van de Penny

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

En shetlanders...

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:01

hm.. anti penny meisjes oké...
Maar ik vind niet echt dat je namen moet noemen en mensen hier op bokt belachelijk maken!


Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:13

Wie doen dat dan, Marloez?

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:15

lotteke schreef:
heb je die van "aan de teugel" al gelezen.....vind het een beetje verdacht

btw ook even de rede voor dit topic, iemand vroeg me namelijk uit te leggen wat een pennymeisje was. Ik daar met een dillemma want ik kan niet samenvatten Tong uitsteken. Dus heb haar verteld dat ze maar ff moest wachten op haar antwoord. Haha!


zoiets berichtje bijv......

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:18

Wat is daar mis mee? Pennymeisjes zijn meestal niet al te slim dus hebben meestal zelf niks door, dus zolang je niemand beledigd zie ik er geen kwaad in.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:19

ha oké dan

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:24

Vindt jij niet dan, ik heb nog nooit een pennymeisje gehad die boos of beledigd was, ze hebben zelf echt niks door.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: idion, Marjelle1992, Pony2024, YandexBot en 71 bezoekers