vip naar roosendaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

vip naar roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 16:47

gisteren moest vip dus naar de dierenkliniek in roosendaal toe. hij ging redelijk snel de trailer in deze keer OK dan! daar aangekomen waren we direct aan de beurt(voor het eerst, de keren daarvoor moesten we meestal wachten, nu waren er voor de rest niemand). we hadden deze keer een belg, hij had vip nog nooit onderzocht maar hij deed het heel netjes, netter dan de vorige vind ik. hij controleerde nu ook zn rug en teste hoe sterk zn achterhand is, terwijl de rest dat helemaal niet had gedaan.. gelukkig was er niks en ook de buigproeven waren goed, hij liep na 2 passen al weer normaal, daarna werd hij nog gelongeerd en dat ging ook heel goed, hij zei dat we daar al mee moesten beginnen, om zn achterhand sterker te maken(vip wordt dus 6 juli 2 jaar), beetje vroeg, maar ja, doktersadvies... omdat hij een kalmeringsmiddel op had gingen ze hem vandaag opnieuw testen, weer was alles goed, voor de zekerheid hadden ze dus nog een foto genomen van zn benen, blijkbaar is er nu wel wat vergroeid, vorig jaar nog niet... Scheve mond krijg je dus te horen dat je aankomende talent waarvan ik al heel vaak aan het dromen ben alleen nog te gebruiken is als recreatiepaard Huilen dan baal je ja! maar gelukkig kan hij wel gewoon bereden worden(maar toch baal je, want ik ben zo iemand die liever vandaag als morgen nog een aanvraag voor een startkaart doet, en dat zal dus niet gaan/niet hoog) maar ik moet tevreden zijn met wat ik heb, heel veel mensen zouden een moord doen voor twee paarden... en tsja, mijn wedstrijddroom blijft dus in ieder geval de komende laten we zeggen 10 jaar een droom die niet uitkomt, aangezien het met de ene niet kan en ik voor boef te groot ben.
maar goed, morgen wordt vip dus gecastreerd, waarschijnlijk zit die niet ingedaalde bal in zn lies, de assistente dacht iets te voelen, die operatie is minder ernstig en dan hoeft hij maar zo'n twee dagen te blijven. (moet je natuurlijk weer zien dat hij toch in zn buik zit en een week kan blijven, pechvogel dat het is....)
foto's volgen nog..


boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 18:22

ik hoor dus net het echte verhaal;
hij blijkt dus een haarscheurtje in zn been te hebben en een haakje, door dat haakje komt het 'klikken' waarschijnlijk. ze hebben er wel nog alle vertrouwen in dat er op gereden kan worden, maar idd als recreatiepaard. blijkbaar zijn er wel dingen die alles beperken aangezien hij na de operatie nog eens met ons rond de tafel gaat zitten, nu weet ik natuurlijk niet wat en of er echt een beperking is, of dat hij bv. zegt nu beginnen met longeren en pas bij 4 jaar inrijden ofzo... geen flauw idee, in ieder geval gaat vip morgen onder het mes.

Dizzy

Berichten: 723
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:11

Ik zal voor 'm duimen!!
Hopelijk valt de operatie mee.

Wil je Australië op een paardenrug verkennen? Kijk dan op www.horsetreks.com.au
Ze spreken daar vloeiend Nederlands, Duits en Engels.

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:04

Hey ik was gister ook bij de dierenkliniek en het paard van een vriendin van mij staat daar nu voor een week ze had een ontsteking en ging niet dicht en nu waren er gister fotos gemaakt en zagen ze sorot van botstukjes los zitten en zijn er uit gesneden dus nu moet ze daar nog een week staan en mag ze weer naar huis hoop dat het bij jou ook zo goed gaat succes

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 20:16

vandaag is vip dus gecastereerd, die bal zal idd in zn lies dus het was geen zware operatie, de assistente zei zelfs dat hoe het er nu uit zag hij morgen al weg kon, maar dat ligt eraan of het niet gaan ontsteken/opzwellen ofzo, maar waarschijnlijk gaan we hem dus zondag ophalen. verder is ie gechipt en zn tanden zijn nagekeken, een paar haakjes eraf geveild.
pinotjuh, heb jij in de buiten stallen geen bruin paard gezien, dat was vip dus... (tweede boks van links, hij stond naast een witte schimmel, maar die lag eergisteren steeds, had iets aan zn hoef, tenminste daar zat een verband om)

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:30

Nou heeft jou paard een gekleurt halster aan ik dacht namelijk al dat het hem was maar hij staat nu in de 3de box van links dan dnek want die schimmel stond in de eerste en daar naast staat nu dus het paard van die vriendin van mij en daarnaast staat dus denk ik die van jou want hij leek er wel op en wou allemaal kroelen met zen neus door dat gat bij zen etens bak ik zo hey volgens mij ben jij het paardjuh van bokt ahaha

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 19:13

ja hij heeft idd een gekleurd halster, was zn 'uitkijkgat' niet open? maf.. morgen gaan we weer om hem en dan kan ik dus ook het paard van je vriendin zien(zal nog wel een foto maken als ik het niet vergeet, straks is het weer een ander die in die box staat). vip is idd een muts die altijd aandacht wilt..
maar vandaag heeft mn ma nog gebeld en er is blijkbaar helemaal geen scheurtje, dat hebben ze dus helemaal niet gezegt... dat haakje zit ook niet bij zn koot, dus daardoor komt het 'klikken' toch niet..
maar goed, ben blij dat ik morgen mn vis weer terug heb, tis echt raar om op stal te komen en géén vis/flip/vip/pippie te roepen en geen gehinnik te horen(ja als je bij boef zn wei komt pas van boef).
morgen gaan we eerst nog de wei verbouwen, omdat hij wel buiten mag maar niet in een al te groot stuk en rond 5 uur gaan we hem ophalen. Haha!


pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:07

het paard van mijn vriendin is die met het lila halster

DOE EENS GEK JE LEEFT MAAR EEN KEER!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, dierenfan, Juliet06, nafkedemi, nien81, Pellelilly, SemrushBot, Supertje, Talindos, Titsia, turtlelito en 118 bezoekers