onderlinge dressuurwedstrijd delft?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nogiemand
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-06-04

onderlinge dressuurwedstrijd delft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 23:22

Weet iemand of er weleens onderlinge dressuurwedstrijdjes worden georganiseerd in delfgauw/delft?
Lijkt me leuk om er eens aan mee te doen, aangezien ik een verzorpaard heb wil ik nou niet gelijk een startkaart wil aanvragen..

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:25

Welkom op bokt Lachen
Ik zal het topic even verplaatsen naar WD (Wedstrijden) ik denk dat het daar beter past.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:27

welkom @ bokt!!
enjoy your stay Knipoog

nogiemand
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 23:29

okidokie dankjewel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:16

ik geloof dat manege prometheus binnenkort een onderlinge organiseert. ben nu eigenlijk wel benieuwd wie je irl bent Tong uitsteken Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:03

Anique_Vaandrig schreef:
ik geloof dat manege prometheus binnenkort een onderlinge organiseert. ben nu eigenlijk wel benieuwd wie je irl bent Tong uitsteken Haha!


dat is geen onderlinge, aan onderlinge wedstrijden mag je daar van buitenaf niet mee doen. tenminste, vroeger niet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:39

ireentjuh, dan snap ik uberhaupt de vraag niet 'wie weet er nog onderlinge wedstrijdjes waaraan ik mee kan doen?'
want dan mag ze dus aan geen 1 onderlinge meedoen, want anders is het geen onderlinge meer (snappen jullie m nog Haha!)

maar ik dacht dat ook hoor ireen, dat het zo werkte!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:15

ik denk dat ze bedoelt gewone wedstrijdjes waar voor je geen startkaart nodig hebt. volgensmij was er wel iets in de buurt van delfgauw/pijnacker waar dat kan, maar ik weet zo uit m'n hoofd niet welke dat was! molenkamp of blauw gele vendel kun je proberen, volgensmij was het de blauw gele vendel waar ze wel eens zoiets organiseren!
Bij prometheus mag je niet bij de onderlinge mee doen als je daar zelf niet rijdt.
bij spaland kon het vroeger ook, maar ik weet niet hoe dat nu is.. en het zit een beetje uit de buurt voor jou (schiedam)

nogiemand
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:09

haha als je wilt weten wie ik ben stuur me dan maar ff een pb. Ik bedoel eigenlijk dat ik weleens aan een wedstrijdje mee wil doen maar dan zonder een startkaart te hebben, dus onderling. Misschien dat we zelf eens iets kunnen regelen? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:30

haha! ja nogiemand, dat lijkt me wel leuk om te doen *LOL*