boktrommelmarkt Mantinge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

boktrommelmarkt Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 15:41

Volgens mij was ik de eerste die weer weg moest. Veertje was wel bekaf. We waren het dorp nog niet uit of ze lag al te pitten.

Vanmorgen om 10 uur kwamen we bij tanja aan. Natuurlijk plensde het net, dus heb ik even met verena in de auto gewacht tot het iets droger was.

Tanja en haar eega waren druk bezig met het opzetten van de partytent-prieel. lang heeft ie niet gestaan, want bij een van de eerste windvlagen ging ie er al bijna van tussen. Hij moest dus maar in de schuur staan.

Als vrij snel na mij kwamen Tha-niekje en Nynke (het welsh-promotieteam). Zij kwamen ook om te shoppen. Tha-niekje had wel belang bij mijn stijgbeugels met beugelriemen, maar liefst zo laat mogelijk, anders werd haar stapel gekocht spul zo groot....
Daarna kwam Axeltje, en daarna nog een hele hoop verkopers.

Het was weer een gezellige dag (eh ochtend, de rest van de dag zal ongetwijfelt ook gezellig zijn maar daar was ik niet meer bij). We zaten lekker droog, er was veel te koop, er was een gezellige koffiehoek. Kortom: Tanja bedankt voor de gezelligheid. In oktober weer?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:05

Och ja, dat was vandaag he?? *vergeten* Bloos
Jammer, ben tot nu toe altijd geweest. Volgende keer ben ik er ook weer bij

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:57

Ik was er ook: en ik heb behoorlijk ingeslagen Bloos, hihi

Een hoofdstel voor Sammie gekocht bij Billy, een mooi bruin leren halster voor [naam verwijderd], gekocht bij een leuke blonde dame die niet op de deelnemerslijst stond en ik nu de naam helaas vergeten ben, een boek bij Soxje, borstels bij T@nj@ en dressuurteugels met rubberachterzijde bij Honeybee.
Ik heb ook stiekum tussendoor nog wat spulletjes verkocht, maar de winst daarvan is royaal opgegaan aan de overheerlijke Barbeque Nagelbijten / Gniffelen

Was leuk! Cody, je hebt wat gemist!
Volgende keer ben ik er weer bij, zal proberen een nog beter gevulde portemonnee mee te nemen Haha!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:18

Ik ben ook net weer thuis.

Het was weer erg gezellig. Gelukkig heb ik me aardig in kunnen houden. Een dekje gekocht van Billy en een paar stijgbeugelblokjes van Honneybee. Verder heb ik nog een onwijs mooi dekje gezien bij Gijs&Kim, maar ik moest echt een dressuur hebben en geen veelzijdigheid en die was er helaas niet *baalt, baal Scheve mond * Verder heb ik een muilemmer gekocht van Dees voor Karinske (ehhh, Zoran Haha! ) en ik heb hard onderhandeld over de prijs van een hooinet met ???

Tanja, bedankt voor het organiseren van deze gezellige dag OK dan! . Ik hoop dat ik er de volgende keer weer bij kan zijn.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:38

T@nj@ wist je al dat Freddy fotogeniek is....net als de rest van je beestenboel. Tis wel duidelijk dat ik vandaag weinig foto's van mensen heb....je kat en paarden staat er vooral op Haha!

Het was gezellig OK dan!
De foto's komen nog wel. Ben nu bekaf, dus heb er even geen zin in...

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:39

ben ook weer thuis Lachen
ben erg blij met mijn gescoorde handschoentjes en de BBQ was voortreffelijk OK dan!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:50

Fijn dat het weer een geslaagde dag is geworden, jammer dat ik 'm heb moeten missen.

Ik had liever ook een BBQ gehad i.p.v. de pizza die ik na een lange dag in de oven heb geschoven.

Maar aan de andere kant ben ik ook geslaagd (zie dit topic)

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:52

Jola en ik zijn ook weer thuisgekomen, zitten nu lekker aan de koffie
Het was heel gezellig, de bbq was erg lekker, dus Tanja bedankt voor de gastvrijheid.
Suzan bedankt als gezellige buurvrouw OK dan!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:57

Het was gezellig, gelukkig heeft Tanja een grote schuur omdat er af en toe best pittige buien vielen en de verkoop binnen gehouden werd.
Leuk om Gijsenkim te ontmoeten en Jola. Dees had ik vorige keer al gezien maar nu hebben we even gekletst en ze heeft een boek van me gekocht. Billy kende ik ook van een vorige meeting bij Tanja en die heeft mijn mooie jack Russell halsband voor haar scheetje Pepper aangeschaft.
Het broodje hamburger smaakte prima en de koffie ook.
Ik heb zweepje bij GK gekocht en vliegenspul bij Tanja. Verder moest ik me inhouden. Bedankt Tanja voor de gastvrijheid!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:23

Het was zeker weer gezellig, alleen jammer dat het weer niet zo mee wilde werken.
Heb helaas zelf niets verkocht maar wel een aantal leuke dingen aangeschaft. Een mooie Kentucky rijbroek en een leren singel van een oud stalgenootje van Tanja, natuurlijk bij Tanja zelf ook even wat gehaald, Cool-linement (of hoe je het ook schrijft)

Natuurlijk weer even uitgebreid geknuffeld met Krezip en de kleine rooie en ook even het veulentje van Eirian bewonderd.
Verder was de BBQ ook erg lekker, en liep ook storm.....
Weer een erg leuke en gezellige dag gehad, op naar de volgende Markt....

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:33

Ja het was een hele gezellige dag en de meesten hebben Goldy ook nog even gemeet want die ging op het laatste moment ook nog mee omdat ze naar de hengst moest en wij hadden gedacht dat ze daar een dagje zou blijven maar we konden dr meteen weer meenemen. Nou wilden we niet eerst weer helemaal terug naar huis want dan zou het allemaal heel laat worden. Dus wij Tanja gebeld en ja hoor die had wel even een stalletje vrij OK dan! Kwam goed uit dus dat, dat allemaal zo kon, dus nog bedankt he Tanja!
Goldy is iig bezig haar roes uit te slapen, ze was helemaal ondersteboven van alle aandacht (krijgt nu al ontwennings verschijnselen Tong uitsteken)

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:36

Aaaah, was dat jullie pony! Leuk dier zeg. Kan me voorstellen dat het na een dekking vermoeiend voor haar was, al dat volk bij die bbq....ze had wel wat anders aan haar hoofd natuurlijk Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:30

Ik was om een uur of half 8 thuis.
Vandaag heb ik het weer helemaal verkeerd gedaan
Ik heb wel een paar dingen verkocht, maar ik heb weer veel meer geld uitgegeven. Klopt toch niet helemaal geloof ik Haha!
Ik heb gekocht:
Een stoer halsbandje voor mijn Jack Frutsel van Soxje
Een jasje en een shabrak van Gijsenkim. Het jasje wilde ik al heel lang graag hebben, maar ik vond hem te duur. Nu was het de laatste en hij zou niet meer geleverd worden, dus ja....wat doe je dan.
Kim was wel zo lief om mij wat korting te geven
Verder heb ik Aloe Vera gekocht van Geral voor mijn moeder
en bij T@nj@ heb ik zeewier en 2 halstertouwen en een borstel gekocht.
Verder heb ik uitgebreid meegebbq'd.
Ik heb weer met een hele hoop mensen bijgekletst en wat nieuwe gezichten gezien, en ik vond het weer erg gezellig.
Ik heb ook Mozart en Liam gezien, beide erg mooie paarden, en Eek heb ik ook nog ff geknuffeld Haha!
T@nj@ en Hans, bedankt OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:39

Een heel leuk meiske Riette, knap koppie en een hele leuke lach.........

het was idd een bere leuke dag, best wel waard om 7 uur voor in de auto te zitten Haha! Haha! Haha!


Tanja bedankt, BBQ was voortreffelijk, Sanne en ik hebben genoten van vandaag Haha! Haha!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:00

Zeker was het gezellig

Heb leuk wat dingetjes verkocht en leuke dingetjes weer meegenomen
Maar het leukste was nog wel dat ik mischien het paardje van T@anj@ ga klaar maken die lieve Mozart Lovers

DE bbq liep zeker als een storm maar was dus gelukkig de moeite waard

Op naar de volgende Haha!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:08

Ja, ik vond het ook erg leuk heb ook weer wat dingetjes gekocht die ik wel goed kan gebruiken.
Volgende keer zijn we er ook weer bij Knipoog

Tanja, nogmaals een compliment voor de goede organisatie OK dan!
( je was alleen het goede weer vergeten Tong uitsteken )

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:37

Ik heb ook nog even wat lovende woorden voor T@nj@;de goede routebeschrijving,de droge schone schuur, de gezellige koffiehoek,de BBQ,en de gastvrijheid,waar vindt je die nog? In Mantinge natuurlijk

Ik heb tussen Soxje en Christien mijn spulletjes gelegd,toen ik met mijn dressuurzadel aan kwam lopen kreeg ik meteen het Welshpromotie team in mijn nek Haha!
Tha-Niekje heeft em op proef meegenomen,wie weet ligt ie mooie op de Welsh-K
Verder had ik nog een mooie Euro-star broek gepast bij die vriendelijke blonde dame zonder naam Verward maar die paste niet om mijn buik Bloos

De tijd vliegt om op zo'n dag,veel kletsen lachen en snuffelen.We zaten lekker droog en af en toe scheen de zon lekker door de lichtplaten.

Leuk om al die bokkers eens in het echt te ontmoeten!
Het hondje van Billy was al aardig gegroeid sinds Ermelo maar had nog wel plakkertjes in Haha!
Tot de volgende keer

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:44

Ik was je naam kwijt Gerrie, maar je was een gezellige Brabantse Lachen buurvrouw.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:25

Soxje schreef:
Ik was je naam kwijt Gerrie, maar je was een gezellige Brabantse Lachen buurvrouw.


Ja, het was ook gezellig met de buurvrouw uit Limburg Haha!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:27

Ooooh, oliebol, jij bent dus Limbo en ik Brabo.....sorryyyyyyyy.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:28

Haha, ik hd dus geen oliebol getypt maar iets ander beginnend met sh.. maar dat wordt zo debielig veranderd.... Knipoog

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:28

Het was zeker een geslaagde dag!!!
En ik heb ook een keer iets gekocht wat ik ook echt kan gebruiken (niet alleen maar dingen zoals halsters en shabrakken waar ik al tig van heb en nu tig + 2 shabrakken en + 5 halsters ofzo Haha!) maar dus ook op proef het dressuurzadel van Gerrie, zou wel mooi zijn als hij past Haha!

Verder was het wel een super leuke dag... en ligt nu bijna de hele woonkamer vol met spullen

En Gerrie; Daar zijn wij Welsh promotieteam-ers bekend om Tong uitsteken Meteen overal bovenop springen Tong uitsteken Haha!

Ik zal nog even een lijstje maken met wat Nynke en ik allemaal gekocht hebben

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:34

Nou, daar ben ik zelf dan ook nog even.
Gisteren had ik vlees ingeslagen voor de bbq en was bang dat ik veel te veel had....nou, niet dus, Hans en ik gaan morgen nog een keer bbq-en en dan is het op, sjonge wat liep dat storm zeg Haha!

Ik heb aardig verkocht, het moment dat ik riep: "had ik al verteld dat de leren handschoenen in de aanbieding zijn voor €5.-!!!" was blijkbaar het sein voor veel mensen om mijn halve kraam leeg te kopen Haha! die zal ik onthouden voor de volgende keer
Willem, de man van Feufollet, werdt op slag verliefd op mijn western zadel dus deze is direkt naar de auto verhuisd om nu in Nieuw Weerdinge gepast te worden, Haha! toch grappig, gezien ik meerdere malen per maand bij hun thuis kom, waar een snuffelmarkt al niet goed voor is Haha!

Ik heb bij Kim nog een vliegenkap gekocht voor Kevin (en om na te maken Haha! ) en een hele mooie vliegendeken voor Kevin, deze was heerlijk goedkoop omdat er een weeffoutje in zat maar die moet je met een vergrootglas zoeken

Helaas werkte het weer absoluut niet mee, het is hier al 2 weken stralend weer geweest en onze buurman die veel verstand heeft van verschillende luchtlagen enz. vertelde Hans gisteren nog dat het waarschijnlijk wel mee zou vallen met de regen omdat wij midden op het drents plateau schijnen te zitten, om ons heen veel regen behalve hier......nou, dat had hij voor vandaag dus mooi mis, veel regen en vooral hier Frusty Tijdens 1 gigantische stortbui waarbij wij probeerde mijn party tentje/prieeltje de garage in te krijgen omdat deze besloot toch maar de lucht in te gaan kwam de hagel zelfs dwars door het dak van de garage heen Schijnheilig arme paardjes!

Heel leuk vond ik het ook om Goldy van *Volcano* even op stal te hebben, zo zie je maar, ook met paard kan je gewoon naar de snuffelmarkt komen, we zijn van alle gemakken voorzien Haha! Vooral aan het eind van de dag toen Goldy door de snuffelschuur tussen de verkoopwaar door weer naar huis ging Haha! (dat was de makkelijkste weg i.v.m. de winkel van Kim) prachtig dier, zet geen stap verkeerd, wat een schatje zeg! en mooi ook!!!!

En met Verana afgesproken dat zij Mozart klaar gaat maken, inrijden enz. ik ben zelf toch een beetje angstig geworden om het zelf te doen, niet door Mozart hoor maar het zal de leeftijd wel zijn denk ik Haha!

Hmm, ik heb zelf geloof ik maar iets van 3 foto's gemaakt of zo, verder ben ik het glad vergeten
Ik zet deze foto's morgen denk ik even in dit topic want ik ga nu mijn bedje in, heb een paar dagen amper geslapen en was voor het eerst op de snuffelmarkt niet ziek! maar heb nu een paar uurtjes op de bank geslapen en toen ik wakker werd kon ik nog amper bewegen, ik sta stijf van de spierpijn, heb verdorie het gevoel of ik onder een stoomwals heb gelegen, zo direkt dus even een heet bubbelbad en dan heerlijk mijn bedje in, ben geloof ik toch weer ziek geworden.
Maar gaat iedereen die foto's heeft gemaakt deze in dit topic zetten? Hebben we alles lekker bij elkaar

1 Minpuntje of eigenlijk een groot minpunt, er waren toch weer totaal iets van 28 mensen die zich wel hadden aangemeld maar niet zijn gekomen, heel erg jammer vind ik dat altijd weer.
Als je toch niet blijkt te kunnen geen probleem natuurlijk, maar een pb zou dan op zijn minst prettig zijn zodat ik weet waar ik aantoe ben.
Gelukkig zijn er ook een hoop mensen die niet konden komen die wel van zich hebben laten horen, OK dan! dat waardeer ik nou

O ja, die aardige blonde dame die niet op de lijst stond ( Bloos mijn fout, ben haar glad vergeten) is hier op Bokt Skima, haar eigen naam is nancy en zij is mij gevolgd naar deze kant van Nederland Haha! Nancy is nl. een oud stalgenootje van mij uit Amsterdam en woont sinds 2 weken in Groningen.
Ze zit tijdelijk in het huis van haar ouders en heeft daar geen internet, ze kan zelf dus niet reageren vandaar dat ik even uitleg wie deze mysterieuze blonde dame is Haha!

Vergeet ik nog bijna.....
Toen ik vanavond op de bank lag bij te komen hoorde wij ineens een paard het erf op stuiven, hengsten uiteraard meteen helemaal in de gloria die probeerde door de draad heen te komen (kunnen ze proberen maar dan komen ze nog steeds een dikke houten omheining tegen Haha! hoewel dat mambo dus niet tegen houdt) dus ik vlieg overeind, Hans en ik bijna op de sokken naar buiten, staat Eirian met zoon in de garage Verward Blijkbaar vond ze de 2 excursies die we vandaag met de snuffelmarkt gasten naar haar en Liam (en Freddy uiteraard) zo leuk dat ze even polshoogte kwam nemen waar al die leuke mensen toch waren gebleven Haha! ik ben mij dood geschrokken zeg, was meteen weer wakker.
Arme Freddy stond nog totaal in paniek op het landje, terwijl hij toch de uitbreker van het stel is en de draad lag gewoon op de grond want daar was Eirian doorheen gegaan, hij kon er dus gewoon uit maar durfde op de een of andere manier niet.
Eirian en Liam maar op stal gezet en Freddy op gehaald en hij staat nu ook op stal, morgen dus eerst de draad repareren en dan kunnen ze weer naar buiten, ze staan in ieder geval droog vannacht

Allemaal bedankt voor een ontzettende leuke dag, ik heb weer volop genoten, volgende keer zal waarschijnlijk in September zijn, Oktober vond ik eigenlijk al te koud vorige keer.

Een speciale dank voor: Axeltje, Verana en Sandra1977, zij hebben mij perfect geholpen vandaag en hebben iedereen voorzien van eten en drinken, meiden perfect gedaan OK dan! bedankt!!!! OK dan!
Ook Feufollet, Willem en Isleen bedankt voor het helpen met opruimen OK dan! (en ik hoop echt dat mijn westernzadel zal passen op Kalandra (schrijf ik dat goed?))

Zo en nu eerst een heet bad Haha!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 05:54

het was een erg leuke dag en heb zeer goede koopjes gedaan Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 09:28

Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese!

moet ik nog meer zeggen?