Mijn baasje toch in z'n pijama op straat gekregen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Mijn baasje toch in z'n pijama op straat gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 18:00

Zazou was nog maar eens op wandel gegaan deze nacht, om 8uur maakt m'n moeder me wakker en zegt dat zazou er niet meer is.
Ik doe meteen een jas aan en veel te grote schoenen en ga zien naar onde nieuwe wei of hij daar niet in de stal stond (waar ik bijna zeker van was) maar tot mijn grote verbazing is hij daar niet!
Ik ga dan bij de buren zien of hij daar niet in de schuur hooi is gaan stelen, nergens te vinden, ik kijk wat rond, geen zazou te bespeuren, ik ga naar huis, kleed me in spoedtempo aan en vraag of m'n moeder even mee met de auto wouw gaan, dus we gaan zien en we zien een vrij onrustig paardje maar dat was hem niet. Dan gaan we de andere kant op en vragen wat rond aan mensen, ondertussen al een half uur aan het zoeken en we beslissen dus om naar de grote baan terijden maar daar zach mijn mama zazou inneens achter de struiken voorbij komen, grote opluchting, ik ga ernaartoe, hij liet zich gemakkelijk pakken maar hij stond bij 3 andere paarden, moeilijk om afscheid te nemen dus, daar weg komen we nog een paard tegen, weer even wachten en hinniken enz.
Uiteindelijk waren we om 9uur thuis en stond zazou weer braaf in z'n wei, Hoe slim is een paard toch niet... hij neemt de handvaten waar geen stroom op staat vast en maakt die zo open, we hebben die nu verder omgeplooid (nu krijg ik ze zelf bijna niet open)
Iedereen is gelukkig veilig thuisgekomen OK dan!
Laatst bijgewerkt door Manuella23 op 12-06-04 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:01

Pascaline schreef:
maar tot mijn grote verbouwing is hij daar niet!


Haha!

verbouwerering moet dat zeker zijn Knipoog

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:03

Oei was je niet geschrokken?
Slim paard heb je Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:06

pff dat lijkt me echt een schrik!

echte een slimme paard heb je

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 18:09

Hij loopt zo wel meer weg maar meestal gaat hij dan naar de nieuwe wei, mag er niet aan denken als er net een auto zou aangekomen
zijn ofzo :S
was heel erg schrikken!

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:57

héhé, vandaag 3uur aan de omheining bezeig geweest en maar wachten tot morgevroeg om te zien of hij wegraakt, vandaag was hij weer weg maar dat was omdat hij helemaal geen omheining had Bloos
ik had hem nog proberen terug te pakken aan zijn staart maar hij was te sterk Clown