Vandaag eerste springles met Laiser gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Vandaag eerste springles met Laiser gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 23:17

Vandaag heb ik de eerste springles gehad met Laiser.
Eerst hem goed losgereden. Hij was lekker fris en had er duidelijk zin in.
Ik reed samen met twee anderen in de bak, dus Laiser hoefde niet voortdurend te springen.
nadat we wat over balkjes hadden gedraafd, moetsen we er ook in galop overheen. Dat vond Laiser wel even moeilijk, maar uiteindelijk lukte het hem en bleef hij mooi bij me.
Ook hebben we nog sprongen gemaakt van zo'n cm of veertig (schat ik zo). Er zaten een paar hele mooie sprongen bij. Maar op een gegeven moment wilde hij niet meer. Hij weigerde en wilde niet meer springen. Met veel geduld hebben we hem toen weer stappend over de hindernis gekregen. Eerst duwde hij de balken op de grond in stapte er toen overheen. Maar hij was er weer over en dat was het belangrijkste. Toen zijn we ook gestopt. Laiser en ik waren alle twee moe, maar voldaan. Dromen
De instructeur was tevreden over Laiser. Hij kon zien dat Laiser nog onervaren was, maar Laiser heeft er wel lol in.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 23:24

Leuk voor je dat het een positieve ervaring is geweest. Voor beide

Ik vind springen erg leuk. Maar daar wacht ik met Barley toch nog maar even mee.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 16:49

Heike schreef:
Leuk voor je dat het een positieve ervaring is geweest. Voor beide

Ik vind springen erg leuk. Maar daar wacht ik met Barley toch nog maar even mee.

Dat lijkt me wel handig. Haha!
Barley heeft anders zo'n gipse amazone Schijnheilig