Welke gewricht-ontlastende stijgbeugel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Welke gewricht-ontlastende stijgbeugel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 15:43

Omdat ik vaak na lange ritten last heb van m'n knieën en m'n moeder snel last heeft van haar heup, zat ik er aan te denken om gewricht ontlastende stijgbeugels te kopen, ik ben benieuwd naar jullie ervaring met deze beugels.
Dit beugels waar ik aan zat te denken:
Afbeelding
Beweegbare fillis beugel
De reeds 10 jaar bestaande HS veiligheidsbeugels zijn nu nog verder ontwikkeld. Namelijke de gepantenteerde 4-schakel-veiligheidsbeugel. Door de extra schakels verborgen in de rubberen hulzen is de beugel beweeglijker waardoor hij bij een eventuele val makkelijk uit gaat. De beugel zorgt voor een natuurlijke aanpassing aan de bewegingen van de voet van de ruiter en zorgt voor optimale steun in welke stand dan ook. Bovendien worden eventuele klachten aan de spieren en knieën duidelijk verminderd door de beweeglijkheid.

Afbeelding
GPG beugel
Bijzondere beugel met een ingebouwd veersysteem waardoor de gewrichten en rug van paard en ruiter worden ontlast. Het gewicht van de ruiter kan worden ingesteld waardoor de ruiter meer souplesse krijgt. De beugel is 360 graden draaibaar waardoor u e makkelijker opstapt. Vervaardigd van duurzaam roestvrij staal. 12cm breed voetbed.


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:08

Ik heb de bovenste sinds donderdag en ze bevallen erg goed

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:09

Ik heb met de GPG wel baat gehad wb mijn knieën en rug
Vooral met springen zijn ze enrom schokdempend.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers