Melige foto's, oa een cavia in een hamsterloopbal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Melige foto's, oa een cavia in een hamsterloopbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 11:33

Hihi ik ben weer eens melig geweest, en dan krijg je zulke foto's:

Mijn Cavia Hugo-Stitch in zo'n loopbal, jullie dachten natuurlijk dat ik het arme beest in zo'n minnibal zou proppen he Lachen nee hoor, in z'n eigen formaat, ik heb onze hamsterbal ernaast gezet zodat je het verschil in grootte kunt zien. Wilde eerst Guus de hamster erin doen, maar Guus snapt het concept rennen erg goed, dus hij bleef niet stilzitten. Hugo-Stitch snapt het concept bewegen niet, dus die bleef mooi stil zitten! Ehm, de hond deed niets hoor, na de foto Schijnheilig
Afbeelding

En stel je hebt na de cavia lol nog steeds last van verveel momenten, dan ga je toch leuk je hangbuikzwijntjes poetsen? Grappa vond het wel lekker geloof ik..
Afbeelding

En als je pony een zware steekvliegen allergie heeft, en er zijn op dat moment geen ponydekens verkrijgbaar, dan krijg je dit effect:

Eerst de normale, Cezanne nietsvermoedend aan de ring..:
Afbeelding

En toen was ze ineens verdwenen!! Cezanne in haar hansopje.
Afbeelding

Haar ridderlook is een beetje raar, het past niet zo goed Lachen (heeft ze nooit om hoor) je ziet haar denken.. moet dit nou echt??
Afbeelding

Lowara past hem wel!! tjah, bij gebrek aan beter is zij maar de pineut!! Mijn ridderpaard Haha!
Afbeelding

En als aflsluitertje moeten we even allemaal "AAH" roepen, ziehier mijn kuiken Troy (van de film ja, wilde hem eerst Brad Pitt noemen,maar is zo lastig als het een meisje gaat worden. Onze Georgina bleek na 5 maanden ook een George te zijn) En mamma kip Gimli.
Afbeelding

Wat een mens al niet doet op een saaie dag...


[img][/img]

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Reen
Berichten: 352
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:35

wat een leuke foto's allemaal! OK dan!

Shanky
Berichten: 44
Geregistreerd: 19-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:53

Ik vind t mooie foto's, maar ik vind het belachelijk dat je je cavia in zo'n trieste loopbal stopt! Dat arme beest.. laat m voortaan lekker loslopen als je zoiets van plan bent...

[***]http://pages.prodigy.net/bestsmileys1/emoticons3/HORSER1.GIF%20[/***]

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 12:19

Citaat:
Ik vind t mooie foto's, maar ik vind het belachelijk dat je je cavia in zo'n trieste loopbal stopt! Dat arme beest.. laat m voortaan lekker loslopen als je zoiets van plan bent...

Deze bal is hier speciaal voor gemaakt,anders kan hij geen beweging krijgen, want nee, ik laat hem natuurlijk niet los lopen in de kamer waar hij overal aan kan knagen, oa electriciteitsdraden. En waarom zou een cavia er niet inkunnen en een hamster wel? die ballen zijn niet voor niets gemaakt Haha!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

mmeerreell
Berichten: 337
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:07

wooh wat heeft dat paardje op de 6 de foto lange manen!! echt gaaf


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 13:29

hihi ja, Lowara heeft een beetje langere manen dan een gemiddeld paard Lachen

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:31

achhh wat een schatjes zeg! Dat kuikentje is LIEF!

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:33

Gaaf dat die ballen er ook in het formaat van een cavia bestaan, ik vroeg me bij de titel al af wat voor mini cavia dat dan wel niet moest zijn!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:36

een beetje oftoic maar ik heb ook nog zo'n bal liggen Lachen
leuke foto's!

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:05

Hm.. Cavia's zijn geloof ik niet zo geschikt voor zo'n bal... Verward
Maareh... ikkende iemand de had haar hamster ook in zo'n bal gestopt, kwam hara hond er inneens aanrennen....woei door de hele kamer heen hamstertje en klein beeetje doorelkaar gedraaid...

Maar dieren houden ervan om tussen hoekjes enzo door te lopen zéker hamsters! Ik vind het en beetje dierenbeulerij eerlijk gezegt...

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 14:13

nou, onze hamster vind zo'n bal helemaal geweldig, je zet hem erin, en hij scheurt de hele kamer door Lachen
De cavia snapte het niet, dus na 2X proberen is de bal weer terug gegaan. Maar goed, stel het had wel gewerkt, dan had hij er war extra beweging bij gehad,en wat lol. Maar inderdaad, geloof niet dat cavia's qua bouw geschikt ervoor zijn, maar hij heeft niet gelopen hoor, de sukkel bleef zitten waar hij zat.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:17

Jah, cavia's blijven vaak ok gewoon zitten zonder bal.
Het zijn gewoon een stelletje mietjes! Haha!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 14:22

juist, dacht ik een kadootje te hebben om hem een plezier te doen, maar nee hoor. Hij moet nu wachten tot beide varkens dood zijn, dan mag hij in de varkenswei met een kudde vriendjes, maar ik vrees dat de varkens hem wel zullen overleven..

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:25

hahaha, ja denk het ook wel.
Varkens zijn heel slim man, ik zag vandaag op tv iets over die beesten!

(sorry beetje erg off-topic)

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:26

Coole Foto's, Lowara, ook leuke ponies, moet nu direct naar pm topic anders vermoord Marije me.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:28

Die donkere pony lijkt heel erg op een pony bij mij op stal.
Is het toevallig een new-forest?

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 14:32

ja klopt, new forest X arabier

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Marloez
Berichten: 6528
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:34

Oja een mooi beestje!
Rijdt vast heel lekker!

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:34

Wat voor Nf zit erachter, ik heb ook een Nf(merrie moscan) en een veulen daarvan(YW adrian) zie avarter

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 15:12

ehm, een manegepony met de naam Isis was haar moder Haha! hihi geen afstammeling verder, hoewel veel mensen dat wel denken omdat ze er voor een ex manege pony erg goed uitziet

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

halibut
Berichten: 1320
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:54

Ik zou mn cavia ook niet in een bal stoppen hoor Verward Volgens mij vinden ze er nie zoveel aan en ik vin t maar een zielig gezicht. Voor hamsters is t wel handig, die zijn meestal energieker maar ook makkelijker kwijt te raken, een cavia raak je niet snel uit t oog en je moet er natuurlijk wel bijblijven om te zorgen dat ie nie overal aan knaagt maar dat moet met zo'n bal ook, je kan een dier nie zomaar aan zn lot overlaten toch? Vin t verder wel hele leuke foto's hoor! Dat varken Haha! en dat bruine paardje lijkt op 1 die ik ken, leuke beessies hoor!

Shanky
Berichten: 44
Geregistreerd: 19-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:36

T is BTW bewezen dat dieren er stres van krijgen. Waarom denk je anders dat die hamsters zo snel rennen.. oke,sommigen zullen het leuk vinden maar k heb toch echt vaker gehoord( o.a van deskundigen) dat het zorgt voor stres,en dus eigenlijk maar zielig is.
maargoed het is jouw cavia dus doe wat je niet laten kunt..
(Enne Hugo-Stich-> Ach gut )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 08:04

lowara schreef:
Deze bal is hier speciaal voor gemaakt,anders kan hij geen beweging krijgen, want nee, ik laat hem natuurlijk niet los lopen in de kamer waar hij overal aan kan knagen, oa electriciteitsdraden. En waarom zou een cavia er niet inkunnen en een hamster wel? die ballen zijn niet voor niets gemaakt Haha!

Nee, die zijn idd niet voor niets gemaakt. Die zijn ervoor gemaakt zodat de fabrikant er mooi mee kan verdienen. Er iz ech veel troep op de markt hoor, voor knaagdieren. Neem no bijvoorbeeld hamsterwatten, hoeveel hamsters zijn er al niet aan dood gegaan? Maar ze blijven maar door produceren, want ze verdienen eraan. Scheve mond

Nee, zo'n bal komt er bij mij net in!

Verder leuke foto's, die kipjes zijn grappig. Lachen

Cezanne

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 08:54

Hey Lowara/ Leo

Je moet hier op dat forum niet zo uit je nek banketstaaf!! Cezannetje mag er dan wel enigszins uit zien als een New Forest, dat wil niet zeggen dat ze er ook een is! Ik zeg toch ook niet dat Lowara afstamt van de koeien omdat ze er toevallig zo uit ziet?! Lachen Lachen Lachen
Maar goed: Cannie is gewoon een ordinaire bastaard waar vast wel iets engels en iets arabisch achter zit!!

Cezanne

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 08:55

huh? ik heb echt iets anders getypt dan 'banketstaaf' maar waarschijnlijk zijn dergelijke woorden hier niet geoorloofd, haha! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers