positieve promotie westernsport gisteren :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

positieve promotie westernsport gisteren :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 09:41

De zoon van mijn pensionhouder heeft gisteren een spreekbeurt gehouden over westernrijden. Met zadel, hoofdstel, sporen en hoed is hij (gewapend met 4 pagina's tekst van een interview met mij) naar school gegaan.

Iedereen heeft zadel bekenen, prachtige foto's uit de reiner gezien, aan mijn sporen gevoeld een geconstateerd dat het wel meeviel met dat scherpe en zich verbaast over het rare bit.

Maar uiteindelijk kwamen er kinderen bij hem vragen waar je western kon rijden in de buurt.

Met promotie moet je jong beginnen Lachen


Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:46

Kijk eens aan, waar kun je die zoon bestellen? Kan ie nog beroemd mee worden Haha! Haha!!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:57

Zeg maar tegen hem dat ie dat goed gedaan heeft Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 10:05

Way to go!! Kijk, de jeugd heeft de toekomst, dus da's een hele goeie zet!
En wat voor cijfer kreeg hij van de meester/juf?? Van ons krijgt hij in ieder geval een vette 10!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 10:34

Hey wat leuk!! Dat heeft ie dan vast heeel goed gedaan als er kinderen zijn die nu willen gaan Western Rijden!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 14:09

Hij heeft een 8 gekregen Francis. En dat is heel hoog voor een jongen die eigenlijk heel verlegen is.

Vandaag heb ik hem als beloning op Lanna gezet en wat geholpen met de eerste beginselen van Western rijden. Hij glunderde helemaal. Hij heeft zelf een Haflinger (diegene van de TQ die niet in galop wil blijven). Als die een beetje goed galoppeert dan gaat hij westernles nemen. Dus Rob zien we nog wel verschijnen bij de jeugdwedstrijden Lachen

Leuk is dat zijn vader ZZ gesprongen heeft en het juist heel grappig vindt dat zijn zoon zo voor westernrijden valt (hij verschijnt vrijwel onmiddellijk als Jip en ik les hebben en wil altijd heel graag Lanna uitstappen). Zijn vader stimuleert dat enorm.

Dus binnenkort zal hij zijn eerste les van Constans wel gaan krijgen Lachen


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:51

Leuk hoor, en een 8 is inderdaad een heel mooi cijfer voor een spreekbeurt! Leuk dat'ie zo enthousiast is en dat z'n pa het ook leuk vind (vergis ik me of zijn springruiters (t.o.v. dressuurruiters) zowiezo wat minder bevooroordeeld over westernrijden? Is me al es eerder opgevallen...)

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:36

Is het misschien een idee om dat joch in het bestuur van de WRAN te zetten? Haha!

*Foei Son, ga AF!*

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:58

Whahaha de jeugd heeft de toekomst.
@Francis..ik mag het niet zeggen, maar ik denk wel dat je gelijk hebt: springruiters zijn minder bevooroordeeld naar western rijden. Tenminste dat is mijn ervaring Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers