Verslag menweek Ermelo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Verslag menweek Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 13:09

Afgelopen maandag was het weer zover:

Insctructieweek mennen week 1 in Ermelo Haha! Haha! Samen met Martha en Hugo.

De dag begon al vroeg, om kwart over 4 ging de wekker, en om half 6 vertrokken we, op naar Ermelo. De vrachtwagen was er eerder dan ons. Wij hadden pech, Hugo reed met de aanhanger en 2 wagens, en Martha en ik in de auto. 2 keer liet de band los waarmee de wagens vaststonden dus konden we iedere keer stoppen Al met al stonden onze beessies, Liberty, Magpie, Bo, Spetter (en Beaulinde) voor half 9 in een lekkere stal met eten. We hadden heerlijk de tijd, we hoefden pas om half 11 te rijden Lachen Ik heb mijn plaatsje gezocht in een slaapzaal, en Martha en Hugo zette de vrachtwagen op een plek, hun sliepen daar tenslotte in. Ik had lekker een goed bed bemachtigd, achter de deur, bovenin, ik slaap niet graag onder Haha!
Om 12 uur had ik de eerste les, ging op zich best lekker, alleen de instructeur gebruikte iets te veel zweep bij haar Wat ie 's middags ook deed bij Liberty. Was niet zo'n fijne les, maar okee, we hadden er nog 8 Haha! 's Avonds een clinic van Riny Rutjens. Kan er niks aan doen, maar ben geen clinic mens.. Wel wat opgetoken, maar leer meer als ik zelf rij Haha! Tegen 12 uur stapte ik in bed, was moe van een lange dag Gaaaap

Volgende dag zat ik voor half 9 aan het onbijt, vandaag les van Derk Haha! Iemand een Drente, waar je af en toe alles moet vertalen in je hoofd Haha! Ik reed 2 keer Liberty, en ging echt super *LOL* Liep heel erg goed, beter dan ie ooit gelopen had. 's avonds was er weer een clinic, over rijtuigenbouw, had ik geen intresse in dus zijn we met 3 aanspanningen de hei op gegaan Ik reed met Magpie en achter me reed een Fell, kreeg gelijk het idee om die 2 naast elkaar te zetten, wat we op woensdagavond deden en wat echt supergoed ging *LOL* De eigenaar van de Fell was helemaal trots en ik natuurlijk ook. Les op woensdag met Magpie ging goed, Liberty niet zo, veel te gespannen.. Heb hem ook onder het zadel gereden toen en heerlijk de crossbaan gedaan daar Cool Helaas niemand die een foto kon maken Huilen 's avonds weer een clinic, ditmaal longeren met Lammert Haanstra. Eerst mocht ik meedoen, en toen weer niet, dus heb ik er niet lang gezeten.. Tong uitsteken We hadden ook ons eigen terras buiten, klep van de vrachtwagen open, stoelen erbij en hup, het "sintels"terras was gemaakt Daar hebben we veel lol gehad Haha! Na 11 uur moesten we daar weg, de mensen die er woonden wilden toch echt slapen en dat ging niet als wij er zaten Haha!

Donderdag weer les, weer Derk, gelukkig, Liberty liep weer zoals ie meost lopen, echt lekker 's Middags marathon/vaardigheidsles, ging echt toppie, heb alleen Magpie gereden en ze vloog overal doorheen Donderdagavond een BBQ, 's avonds lekker heel veel lol gehad, waardoor de laatste groep pas om half 5 in bed lag Slapen Ikke dus ook, en was om 10 voor 7 weer uit bed.. Gaaaap Les ging super, Magpie en Liberty reden hun beste les van de week, terwijl ik helemaal niet zo actief was Haha! Met Liberty heb ik een priveles gehad van een uur, ooooh wat liep ie goed Kwijl Kwijl De instructrice riep al dat ie een goede gaat worden voor een EK ofzo Bloos! Bloos!

Om 3 uur vertrokken we weer Huilen Wilde helemaal niet weg, was veel te leuk allemaal *LOL* Met de nodige tegenstrubbelingen kwamen we om 6 uur weer thuis aan

Al met al een super gezellig leerzaam weekje Haha! *LOL* Schijnheilig

Foto's komen vanavond, moet ze eerst sorteren en verkleinen Haha!



Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:18

Zo te horen is het een leuke week geweest!
War kun je nou precies met deze cursus? Zelf les geven ofzo? Of is het meer om zelf wat extra les te krijgen, er dieper op in te gaan.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:28

klinkt als een erg leerzame week linda! fijn dat je zoveel lol hebt gehad en dat je ook veel hebt opgestoken! ben erg benieuwd naar de foto's hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:29

Leuk verslag Linda. Die Derk kwam die toevallig uit Ees? Kom maar snel op met die foto's hoor.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 18:51

Kan bestr greetje, hij zal vast wel op een van de foto's staan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:02

Klinkt erg gezellig en nog leerzaam bovendien.
Als ik geweten had dat je er was was ik wel even komen kijken, we wonen nog geen 10 km verderop.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:03

Klinkt inderdaad heel erg gaaf.
Super gezellig en heel leerzaam lijkt me.
Ik kijk ook uit naar de foto's.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 19:06

Ilindra, er heeft een topic gestaan op UZ Knipoog Volgend jaar beter

Ga nu eens werk maken van de foto's Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 20:51


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:14

klinkt allemaal niet verkeerd zeg!
super dat je het zo naar je zin hebt gehad!

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:12

Heel erg leuk verslag om te lezen En mooi dat de afsluiting ook zo goed was he Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:27

Leuk Liberty! Fijn dat het zo goed ging, altijd erg leerzaam zo'n menweek!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 13:17

Afsluiting was idd okee Knipoog

Heb trouwens ook nog een span bonte Neron's gereden, dat waren 2 magpie's bij elkaar Haha! Zo sterk af en toe, maar had ze volgens de eigenaar redelijk aan het lopen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Kabayo, tienus63, UnderIlse en 37 bezoekers