Marco in de Kuip

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Marco in de Kuip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 16:47

Jaja ik ging gisteren (10 juni) nog een keertje naar de Kuip. Ik had nu gezien waar de meeste optredens plaats vonden, dus zijn we op tijd naar de Kuip vertrokken en voor het goede podium gaan staan Haha!

Ik heb weer zeer veel foto's gemaakt, maar hier dus een selectie!

Afbeelding
We begonnen weer met Lee Towers, met de mooie gouden microfoon

Afbeelding

Afbeelding
Daarna Lois Lane, nee het regent niet Tong uitsteken

Afbeelding
En daar is Boris, hij was er ondanks het Idols concert toch!

Afbeelding
Die arme jongen heeft geen eens geld voor een broek zonder gaten

Afbeelding
En toen IK WOU DAT IK JOU WAS...

Afbeelding
Heej kom van die piano af!!!

Afbeelding
Jaaaah daar is tie *LOL*

Afbeelding
Wibi was er ook Pling

Afbeelding
En daar was Marco OK dan!

Afbeelding
Zing zing Cool

Afbeelding
Smile Haha!

Afbeelding
Om in de bokt stemming te blijven, grasjes op de achtergrond Vingers aflikken

Afbeelding
Laat mij maar dromen Pling Degene die de dvd hebben gezien weten waar het over gaat...

Voor de overige foto's open in even een nieuw topic, anders wordt het wel erg sloom Knipoog

Zie ook: [ITP] Marco in de Kuip (deel 2)

[edit]Link toevoegen[edit]
Laatst bijgewerkt door minka op 11-06-04 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:49

Super leuke foto's!!
Die onder titeling bij boris!!
*ik mag hem niet zo.. te arrogant* de tekst klopt HELEMAAL Tong uitsteken

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 17:02

Haha, ik was ook voor Maud!!!

leberty

Berichten: 9
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:06

echt hele coole foto's volgens mij was het echt heeeel gezellig..

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:10

Off-tropic: Boris .. Te arrogant..!
Maud...: Super meid Tong uitsteken

Maar marco en maud.. als hun samen consert geven Tong uitsteken wil ik er heen Knipoog

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:12

Heel leuk!!!!!!! Echt stoere fotos
mijn moeder is er die dag ook heen geweest en heeft ook heel veel fotos gemaakt
ook heel veel van boris die zijn echt super tof geworden Haha!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:13

marci is top Haha! mooie muziek maakt ie toch Haha!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:13

marco is top Haha! mooie muziek maakt ie toch Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:40

wat gaaf!! ik ag er ook heen!!!! stond je zoo dichtbij Bloos!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 22:00

bonney4evver schreef:
wat gaaf!! ik ag er ook heen!!!! stond je zoo dichtbij Bloos!


Ja maar ik stond ook al om drie oor voor de hekken nat te regenen, haha!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:03

heee hoe hebbie die camera binnen gekregen ? gaaf om vast beetje te zien wat ik donderdag te zien krijg

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:13

Cool joh Cool

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:32

Gave foto's
Ik ga er woensdag heen *LOL*

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:05

Ik ben gister ook geweest.. en het was echt TOP gewoon... heb der geen andere woorden voor... Tong uitsteken Vooral het stukje met Ali B was erg goed... en het was ook gewoon Angstig stil toen het stukkie van WarChild kwam..vond het erg mo0i echt een kippevel moment... net als toen Lee opkwam het Never Walk Allone ging zingen.. Brr haha Ik zou der iedere dag heen kunne... maar goed volgens mij hadden wij gewoon de leukste avond ook voor Marco..de dagen die volgen worden niet meer zo0oww leuk al die van gister *10 juni dus*

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:46

Ik had via BelCompany/Orange 2 kaartjes en ook mijn ouders hadden 2 kaartjes gekregen voor 9 Juni. Deze muziek is absoluut niet mijn ding maar ach...kaartjes waren gratis dus ik 3 kaartjes verkocht Tong uitsteken en zelf ook meegegaan en ik moet zeggen........het concert was buitengewoon goed en dan al die mensen die de waarheid aan het zingen zijn en al die lampjes is gewoon gaaf. Ook de opkomst van Marco vond ik er spectaculair en ook de gehele opzet van het podium was erg goed in elkaar gezet met de draaiende tandwielen aan weerszijden van het podium, de fakkels bovenop de rand, de lopende band op het podium, ja OK dan! Het heeft toch wel wat in de Kuip.......wordt tijd dat Live eens in een stadion komt spelen Tong uitsteken Haha!

Maar mijn complimenten aan Boris, toch knap om nu al voor zo'n enorm publiek zo zuiver te zingen, Do die zeker erg vooruit gegaan is en haar stem erg mooi ontwikkeld is, en natuurlijk aan Marco en zijn enorme band, na al die jaren heeft Marco er duidelijk nog heel veel lol in en geniet hij elke keer, hij straalt dat echt uit OK dan!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:49

Wat gaaf dat je er bent geweest zeg! Had ik ook wel gewild!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 16:14

MsMarit schreef:
Ik ben gister ook geweest.. en het was echt TOP gewoon... heb der geen andere woorden voor... Tong uitsteken Vooral het stukje met Ali B was erg goed... en het was ook gewoon Angstig stil toen het stukkie van WarChild kwam..vond het erg mo0i echt een kippevel moment... net als toen Lee opkwam het Never Walk Allone ging zingen.. Brr haha Ik zou der iedere dag heen kunne... maar goed volgens mij hadden wij gewoon de leukste avond ook voor Marco..de dagen die volgen worden niet meer zo0oww leuk al die van gister *10 juni dus*


Ja ik denk ook dat 10 juni DE DAG was, want er zou in eerste instantie maar 1 concert komen en de echte fans hebben voor deze kaarten om 5uur 's ochtends (in januari brrrr) voor het postkantoor gelegen.

Vond de avond van Belcompany zelf een beetje matjes, maar niet te min was dat ook een super avond hoor, het publiek was veel rustiger en om half 7 konden we nog helemaal voor tegen het hek staan. Iedereen was vrolijk, ik heb me echt wel vermaakt, zou er inderdaad ook wel iedere dag heen kunnen *LOL*

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 16:15

AnjaKos schreef:
Ik had via BelCompany/Orange 2 kaartjes en ook mijn ouders hadden 2 kaartjes gekregen voor 9 Juni. Deze muziek is absoluut niet mijn ding maar ach...kaartjes waren gratis dus ik 3 kaartjes verkocht Tong uitsteken en zelf ook meegegaan en ik moet zeggen........het concert was buitengewoon goed en dan al die mensen die de waarheid aan het zingen zijn en al die lampjes is gewoon gaaf. Ook de opkomst van Marco vond ik er spectaculair en ook de gehele opzet van het podium was erg goed in elkaar gezet met de draaiende tandwielen aan weerszijden van het podium, de fakkels bovenop de rand, de lopende band op het podium, ja OK dan! Het heeft toch wel wat in de Kuip.......wordt tijd dat Live eens in een stadion komt spelen Tong uitsteken Haha!

Maar mijn complimenten aan Boris, toch knap om nu al voor zo'n enorm publiek zo zuiver te zingen, Do die zeker erg vooruit gegaan is en haar stem erg mooi ontwikkeld is, en natuurlijk aan Marco en zijn enorme band, na al die jaren heeft Marco er duidelijk nog heel veel lol in en geniet hij elke keer, hij straalt dat echt uit OK dan!


Je hebt helemaal gelijk

En als Live komt, ben ik er ook hoor Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:20

GGAAAAVVVEEEE foto'ssssssss..... was echt gaaf he?

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:55

Marco borsato vind ik VRESELIJK!!! pfff al die cd's vol met elende en verdriet... niets voor mij!
maar als jij het maar naar je zin hebt Knipoog

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:00

Ik wilde er ook heen Boos! hijs echt vet! leuke fotos

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 17:58

Marco is best leuk, maar ik vind boris nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker Bloos Tong uitsteken

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 18:48

Vippie schreef:
GGAAAAVVVEEEE foto'ssssssss..... was echt gaaf he?


Jaaah het was super Haha! Cool

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:01

Verbaasd mij ook hoe je die foto's hebt gemaakt hoor, bij mijn weten controleren ze dat en als ze merken dat je er eentje hebt wordt hij in bealsg genomen ;\

Maare wel mega gave foto's Tong uitsteken

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:14

minka schreef:
Ja ik denk ook dat 10 juni DE DAG was, want er zou in eerste instantie maar 1 concert komen en de echte fans hebben voor deze kaarten om 5uur 's ochtends (in januari brrrr) voor het postkantoor gelegen.

Vond de avond van Belcompany zelf een beetje matjes, maar niet te min was dat ook een super avond hoor, het publiek was veel rustiger en om half 7 konden we nog helemaal voor tegen het hek staan. Iedereen was vrolijk, ik heb me echt wel vermaakt, zou er inderdaad ook wel iedere dag heen kunnen *LOL*

Ik heb tot nu toe alle concerten meegemaakt en ik vond zaterdag de leukste dag!
Toen zat de sfeer er het beste in en echt iedereen zong en deed mee!
Maandag was het ook wel gezellig, maar goed ook, want toen is de dvd opgenomen en nu maar kijken hoe het vanavond en morgen gaat....

Maar iig mijn complimenten voor alle artiesten, want het ging tot nu toe bij iedereen goed Haha! (behalve bij Do de eerste 2 concerten toen moest ze elke keer lachen *LOL* heeft ze de laatste 2 concerten niet meer gedaan Tong uitsteken )
Bij de soundcheck ging het maandag totaal niet lekker maar toch heeft
iedereen goed z'n nummer gezongen Pling

Het was een goede show, maar ik hoef marco vollopig niet meer te horen hij komt me nou een beetje me neus uit, kan nu alles zowat meezingen Scheve mond

Als je een echte marco fan bent is het misschien wel leuk elke dag mee te maken, maar het gaat echt vervelen... Hij zegt elke keer dezelfde zin je kan gewoon voorspellen wat ie gaat doen of zingen!