Welshkeuring Tolbert

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Welshkeuring Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 07:26

Heey,

Zijn hier verder ook nog mensen die op 19 Juni naar de Welshkeuring in Tolbert gaan??
Wij zijn er met 1 Welsh NWR merrie met veulen en zullen dus meedoen in de rubriek 'merrieveulens geboren voor 30 April' en de merrie bij '7 t/m 9-jarige merrie's met veulen'
Maar zijn er nog meer mensen die mee doen of komen kijken??

=x= Niekje

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:13

Ja ik ben er ook weer, met 1 veulen.
Merrieveulens geboren voor 30 april sektie D, Rephartox Caru.
Moeder wordt niet geshowd, die is toch al "klaar" in NL op de keuringen (voorl. keur dus niets meer bij te halen) en dat scheelt mij weer een voorbrenger zoeken.
Veulentje voorbrengen doe ik nog wel zelf...

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:32

Ik wilde eigenlijk wel graag weer eens mee met meneer Bokje. Helaas valt het tegelijk met onze puzzeltocht.

Veel succes en een fijne dag gewenst!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:07

Leuk Marije, dat jij ook komt!!!
Maar dit keer zou ik je wel herkennen Haha!
In Kootwijk was het toen alleen jammer dat onze Sandra tegelijk de ring in moest als Copper...

Verder nog mensen die er heen gaan??

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:17

Wij hebben het lekker rustig met maar 1 veulen. Als ze weer op de wagen staan, ga ik nog wel even bij de NWR ring kijken Haha!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 08:23

Ja, wij doen het ook rustig aan, we gaan telkens maar met 1 merrie en veulen naar de keuring (alleen gaan we dan wel naar 3 keuringen)
En dan maar hopen dat er niet te veel naar Kootwijk mogen Tong uitsteken Haha!

Maar kom idd maar even kijken, anders kan ik ook wel kijken of ik jouw veewagen zie staan, want ik weet nu hoe die eruit ziet Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:24

Jaaaaah ik kom ook!! Ga met Lars meedoen aan de Welsh Cup (dressuur), 2x M1 proef cat. D. Word weer meeten Tong uitsteken

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 07:07

Ja, van jou wist ik het al Tong uitsteken Dat had je al op Welshforum gezegt Tong uitsteken Haha!
En als we jou moeten zoeken kijken we gewoon naar de groene wedstrijdtrui Haha!
Maar je moet Zilvia en Zaphira ook maar op zoeken (als je een programma boekje hebt zal dat niet zo moeilijk zijn Haha!)

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 07:20

nopes ik ben daar neit van de party

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:47

Nou ik jou toch zie, Tha_niekje, hoe zit het nou met die foto's van een HALF JAAR geleden van de meeting Finding Nemo? Scheve mond

Anders ga ik naar Tolbert en dan ga ik slaan Haha!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers