Training Renswoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Training Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 14:50

Beetje laat dit topic gestart, maar wie gaan er vanavond allemaal trainen in Renswoude? Bij Rob Janssen?
Lielle? Scum? Bitwise? Dus wieowie Tong uitsteken

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:08

Wij vertrekken nu. Hopelijk geen gigantische vrijdagavondspits. Tot straks!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:08

Dat is toch bij Gert Boonzaaijer Verward
Rob Jansen zit in Nijmegen *LOL*

Ik hoop voor Lielle dat ze heenkan vanavond

Het jurylid dat wij woensdag op de wedstrijd hadden was daar dinsdag wezen trainen en die vond het erg mooi

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:10

Rob geeft les bedoel ik... Scum, welke groep zit j?

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:11

Lielle en ik groep half 8 iig.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:27

Op die manier *LOL*

Wij hadden dinsdag de laatste training van regio noord bij Alice op het terrein Was voor mij een erg leuke verrassing dat Alice zelf lesgaf ipv onze normale trainster(die reed nu zelf ook mee) Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:52

wordt mini boktmeeting... lielle scum bitwise nienkuh en ik in 1 groep Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:52

DE half 8 groep. de BOKT groep Tong uitsteken... en rob zich maar afvragen waar wij elkaar van kennen Tong uitsteken

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:00

Komen er ook foto's vanavond Schijnheilig

Live,LOve,'ndLaugh

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:34

Ikke wil ook mee doen Boos!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 22:36

ik heb iig geen foto's gemaakt...

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:40

Ging het wel goed Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 22:42

wat een super mega gave training was dat. Ben pas net binnen. Want waren rond 11 uur thuis,Romeo van de trailer, auto uitladen, zadel poesten (was ZEIKnat Tong uitsteken), en dan zelf nog even douche, want ik was zo vies, en tot mn middel nog nat van de waterbak.

lielle je was wel de pechvolgel van de dag he? eerst door je rug gaan, een daarna nog 2 vallen. Heb je der nog last van?

Maar de training ging zo goed, bij mij echt super, maar ook bij de andere.
Ze hadden een renbaan, was natuurlijk ook wel gaaf. Mochten we ook even voluit op galloperen. Zeer leuk Tong uitsteken! Daarna gewoon wat basis sprongetjes, "smalletje", puntje. Daarna piano, daarna "gewone" waterbak. Maar dan de mega waterbak. Een vijver eigelijk. Echt groot en diep. En ik had de kleinste pony, dus was al heel snel heel nat. Ben tot aan mn "rijbroek rand" erin geweest Tong uitsteken, rijlaarzen dus vol met water.. Was zo leuk! En dan die grote paarden die de kleine pony's helemaal nat maakte. Was echt super, jammer dat dit al weer de laaste training was!

Was iig een zeek geslaagde training, en ik ga vol vertrouwen naar ede OK dan!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:44

Wauw lijkt me wel gaaf zeg zoon training! Denk dat ik dat volgend jaar ook maar eens ga doen
Alvast heel veel succes in Ede maartje! Ga je ook met Rose naar Ede??

Live,LOve,'ndLaugh


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 22:44

Nee, met rose heb ik helemaal besloten te stoppen met crossen. Ga wel in de oefencross en super hengst starten!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:23

We zijn nu pas terug....

Ik heb video's van iedereen in de waterbak en ook van een zwemmende Maartjuh en Romeo. We plaatsen ze binnenkort wel in dit topic.

In september zijn er nog een paar trainingen, dus het is nog niet afgelopen. Knipoog In de vijver zwemmen nu geen vissen meer, die zaten namelijk (inmiddels dood) in de peesbeschermers van ons paard. Daarentegen zwemt onze kroonrandbeschermer nu in die vijver. Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:35

maartjuh"]
DE half 8 groep. de BOKT groep Tong uitsteken... en rob zich maar afvragen waar wij elkaar van kennen Tong uitsteken
[/quote]

En ws krijgen we er weer 2 bokkers bij. Ik heb Sjoerd en Iris ook maar eens ingelicht! Haha!

[quote="marieketencate schreef:
Ikke wil ook mee doen Boos!

Je hebt echt wat gemist Marieke!
'k Heb trouwens ook foto's van jou op Rex in de gracht in Maarsbergen.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 07:17

Scum schreef:
Ik heb video's van iedereen in de waterbak en ook van een zwemmende Maartjuh en Romeo. We plaatsen ze binnenkort wel in dit topic.


Jesss Haha! ik hoopte al dat iemand foto/video had! Ik dankuw Haha!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:48

maartjuh schreef:
wat een super mega gave training was dat. Ben pas net binnen. Want waren rond 11 uur thuis,Romeo van de trailer, auto uitladen, zadel poesten (was ZEIKnat Tong uitsteken), en dan zelf nog even douche, want ik was zo vies, en tot mn middel nog nat van de waterbak.

lielle je was wel de pechvolgel van de dag he? eerst door je rug gaan, een daarna nog 2 vallen. Heb je der nog last van?

Maar de training ging zo goed, bij mij echt super, maar ook bij de andere.
Ze hadden een renbaan, was natuurlijk ook wel gaaf. Mochten we ook even voluit op galloperen. Zeer leuk Tong uitsteken! Daarna gewoon wat basis sprongetjes, "smalletje", puntje. Daarna piano, daarna "gewone" waterbak. Maar dan de mega waterbak. Een vijver eigelijk. Echt groot en diep. En ik had de kleinste pony, dus was al heel snel heel nat. Ben tot aan mn "rijbroek rand" erin geweest Tong uitsteken, rijlaarzen dus vol met water.. Was zo leuk! En dan die grote paarden die de kleine pony's helemaal nat maakte. Was echt super, jammer dat dit al weer de laaste training was!

Was iig een zeek geslaagde training, en ik ga vol vertrouwen naar ede OK dan!


Ik was om half een thuis, helemaal opgebrand!
Gomir, mijn rug ging prima, daarentegen doet de rest aardig zeer.
Ik ben er TWEE keer afgevallen gisteren, een keer heel stom omdat ik achterbleef op een sprongetje en er vervolgens gewoon vooraf afviel Verward maar de eerste keer was vervelender. We waren aan het oefenen op de 'trap': drie keer opsprong en dan via een heuveltje eraf. Op zich niet zo'n probleem maar we sprongen recht tegen de laagstaande zon in - moeilijk inschatten - en Pablo vond dat erg eng. Eerste keer stopte hij, 2e keer sprong hij er op het eerste plateau rechts af en de 3e keer ging hij keurig naar boven maar in de laatste opsprong sprong hij half naar rechts weg en we vielen dus gewoon van de afsprong af. Op de video zie je ons mooi tegen de lucht afgetekend en dan ineens een paard opzij vallen. Rotgezicht en zelfs terwijl we begonnen te vallen, had ik al zoiets van ´als dat maar goed gaat´. Gelukkig viel Pablo op zijn linkerkant en ik naar rechts, zodat hij iig niet op mij landde. Ik had wel even helemaal geen lucht, (rotgevoel!) maar uiteindelijk zat ik er wel vrij snel weer op. Daarna nog maar even de op/afsprong overdwars gereden en vanaf de andere kant (dus zonder zonproblemen). Dat ging gelukkig wel goed.
Het zwemmen was idd supergaaf, Pablo vond het eerst doodeng, maar uiteindelijk had hij de smaak helemaal te pakken, ik ga hem inschrijven voor de 100 meter schoolslag in Peking Knipoog
Trouwens, misschien beter de triatlon, de renbaan was ook OK dan!
Nu wat klusjes doen en dan in Ede gaan kijken Haha!

PS ik heb veel videobeelden van (bijna) iedereen, die zet ik er dit weekend wel op.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 12-06-04 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:49

marieketencate schreef:
Ikke wil ook mee doen Boos!

Curacao werd overigens niet als geldig excuus geaccepteerd gisteren Knipoog

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:50

Maartjuh, we hadden het gisteren nog over jouw pony (lekker geroddeld ja). Bloos

Het ging erover dat het zo'n leuk typje is met lekkere volle manen en we vroegen ons af wat voor ras het zou zijn. Iemand dacht een Dartmoor of een Connemara. Maar we gokten toch allemaal op een Dartmoor. En.... gaan we door voor de koelkast? Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:54

Ik stond daar dus ook naast Merlijn te kijken. Eerst zag je hoog in de lucht een Lielle en een Pablo... en 1 tel later zag je geen Lielle en Pablo meer...

Peking??? Dat is wel wat laat zeg. Kun je niet nog bijschrijven voor Athene? Verward

We waren het er wel over eens dat jij de volgende keer op vlaai moet trakteren Lielle...... Knipoog

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:56

Zijn Bossche bollen ook goed Haha!
Voor Athene zijn de kwalificaties al voorbij Knipoog

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:58

Tuurlijk! Knipoog Maar dan moeten ze wel echt van De Groot uit Den Bosch komen.

Het schijnt dat als je dubbel inschrijfgeld betaald, dat je dan wel mag meedoen in Athene.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:00

OK, alleen mijn vakantie even verzetten dan Haha! En die Bossche bollen komen goed


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers