Quentin in het grijs @ Pessoa

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Quentin in het grijs @ Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 16:54

klaar om te beginnen, hij heeft er echt zin in zo te zien maar hij is altijd wel goed te overtuigen om toch maar aan t werk te gaan ~~}>

Afbeelding
nee hij is niet vies, hij is nog n beetje nat van de regen en het rollen in de modder Knipoog

eerst wat stappen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dan een drafje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de hertjes kijken altijd heel geinteresseerd of alles wel goed gaat Clown
Afbeelding

Afbeelding

en ook een galopje natuurlijk
Afbeelding

en weer in draf(bijna alle galopfoto's waren op t verkeerde moment of onscherp, longeren&foto's maken tegelijk is best lastig Tong uitsteken )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en even halthouden(is erg handig als hij bij HO! meteen stilstaat, zo is vangen in de wei ook een stuk makkelijker Schijnheilig )
Afbeelding

en weer stappen
Afbeelding

en rechtsom in draf
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog even linksom, met de pessoa aan de zijkant vastgemaakt(2e keer met pessoa, nog ff kijken hoe hij t fijnste loopt)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en weer klaar!
hij wilde niet richting de camera kijken
Afbeelding

maar na wat kraken met een plastic zakje kijkt ie toch wel Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

en nog even heel sullig uitstappen
Afbeelding

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:28

ziet er super uit!!!!
hij pakt de pessoa goed op.
leuk hoor en erg leuke pony

Teamspirit... Je bent een toppertje!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:50

TeamSpirit schreef:
ziet er super uit!!!!
hij pakt de pessoa goed op.
leuk hoor en erg leuke pony


volgens mij is het toch echt een paard Knipoogleuke foto's, hij doet het erg goed aan de pessoa zo te zien!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:12

Grijs staat hem goed.
Het lijkt lekker te gaan.
Fijn dat je weer aan de gang kan met hem straks.
Hij heeft best een lange hals en toch genoeg gespierd goed hoor.
Mijn merrie heeft ook een lange hals maar toch een iel halsje behoud ze.
Haha Quentin pony een goeie *LOL*

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:20

Elke keer zeg ik het weer: wat is Quentin toch een verschrikkelijk leuk paard om te zien! Het bewegen ziet er ook goed uit!

Alleen je bandages lijken meer lila dan grijs, maar dat zal wel aan de foto liggen.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:22

Dat grijs staat hem goed Renske.
Zijn weer mooie foto's geworden!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 18:22

tnx Haha!

Quentin is idd een paard, hij is ruim 1.70 Knipoog

Ik heb de foto's bijna allemaal lichter gemaakt, omdat t buiten al wat donker begin te worden en t was sowieso al wat grauw buiten omdat t net had geregend, vandaar dat de kleuren niet helemaal zijn zoals ze in t echt zijn, in t echt zijn de bandages juist net wat lichter dan t dekje, echt vreemd zoals t op de foto's staat maar ja t gaat uiteindelijk om hoe t paard loopt he Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:28

gaaf paard Haha! kijkt af een toe een beetje zoals die van mij Knipoog Loopt netjes hoor!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:33

Leuk werken he met die pessoa! Ik heb er sinds een tijdje ook een en ik vind het echt een superuitvinding! OK dan!

Ook ik blijf Q een leuk paard vinden, hij lijkt erg ruim in zijn bewegingen! Ik ga dat in Ermelo is ff in real bewonderen! Tong uitsteken

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:39

Gaat je goed af hoor, longeren en fotograferen tegelijk Haha! Hij draaft mooi bergop! Fijn paardje om te zien!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:43

ik blijf van van Q Lovers
Met de pessoa aan de zijkant loopt ie vind ik mooier. Op de 1e foto's is het niet BAloe, ach, ik moet nageven, nou.... druk ik toch lekker mn neus in het zand Knipoog

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:00

leuke fotos Rens! Hij loopt netjes met Pessoa! Enne, hoe doen jullie da toch, fotograferen en longeren tegelijk, bij mij raakt dan alles in de knoop:P

LotteAnna
Berichten: 990
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Nmg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:06

Echt ik heb geen verstand van pessoa, maar ist normaal dat je paard zo diep loopt (hoofd op knie-niveau), lijkt me niet fijn lopen namelijk.
Tkan zijn dat ik iets verkeerds zeg! Verward

Je hebt wel een ontzettend lekker paard *LOL* Bloos

Blaat

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:21

gaaf!! ik ben nog steeds fan van em hoor!! echt een heel leuk beestje is et Haha!

braaf ook zo te zien, en wel knap van je dat je én foto's én tegelijkertijd kan longeren Tong uitsteken ik kan het niet hoor!!

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:24

LotteAnna schreef:
Echt ik heb geen verstand van pessoa, maar ist normaal dat je paard zo diep loopt (hoofd op knie-niveau), lijkt me niet fijn lopen namelijk.
Tkan zijn dat ik iets verkeerds zeg! Verward

Je hebt wel een ontzettend lekker paard *LOL* Bloos


dat diepe lopen, is gewoon het lage niveau van de pessoa. Je kan hem wel hoger in stellen, maar hierbij word er veel om ruggebruik gevraagt, waardoor hij sterkere rugspieren krijgt, en beter gaat ontspannen.

Zoals je op de meeste foto's ziet geeft hij na, en word hij niet naar beneden getrokken/gedwongen.

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:25

Assiej schreef:
braaf ook zo te zien!!

Oeeeeiiii! *LOL* Quentin braaf??? Schijnheilig Aah, hij begint wel al steeds meer een braaf paard te worden, maar echt braaf zal ie nooit worden denk ik, of nie rens Haha!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:27

ja wel joh Knipoog das gewoon joligheid Tong uitsteken hoord erbj toch Knipoog

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:46

Hij loopt naar mate de fotosessie vordert, steeds beter.

Maar even een opmerking: in het instructieboekje/blaadje van de Pessoa staat toch echt dat in de laagste stand het galopperen niet wordt aanbevolen, ergens erg logisch, ben je niet bang dat hij met zijn benen klem komt te zitten tussen al die touwen?

Toos paardloos

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:25

Hey Renske, ik dacht dat je zei grijs?? Tong uitsteken Nouja, lila staat hem ook goed hoor, beetje verwijfd maar dat mag `ie wel hebben! Haha!

Verder ziet het er netjes uit. Al vind ik de eerste stapfoto`s iets minder mooi, je ziet dat hij vanuit het midden van de hals doorknikt ipv netjes vanuit de schoft in te dalen. De draffoto`s zijn een stuk beter, en ook de stapfoto`s na afloop, waar hij dus warm is gelopen, zien er beter uit. Ga zo door! OK dan!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:34

Ziet er super uit!

Ik zie dat jij de pessoa van de longeersingel afhaald na het longeren hoe doet je dat in vredesnaam met die musketons en katrolletjes??? Ik ben vandaag echt enorm aan het prutsen geweest om het eindelijk aan mijn longeersingel vast te maken! Ga hem vast niet weer losmaken!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 06:58

iet er goed uit hoor!
leuk paard

oh en gefeliciteerd !

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 12:15

imker schreef:
Hij loopt naar mate de fotosessie vordert, steeds beter.

Maar even een opmerking: in het instructieboekje/blaadje van de Pessoa staat toch echt dat in de laagste stand het galopperen niet wordt aanbevolen, ergens erg logisch, ben je niet bang dat hij met zijn benen klem komt te zitten tussen al die touwen?


dnka je Lachen hij moet echt even warmdraaien voordat hij wat beter gaat lopen en dat is idd op de foto's wel goed te zien

heb het instructieboekje ook gelezen, maar ik heb ook ooit gelezen/gehoord dat dat vooral geldt voor paarden die de pessoa nog niet goed kennen, dat als ze er braaf mee lopen je de galop wel kan doen.
hij heeft de galop eigenlijk heel hard nodig om achter wat losser te worden, en ik denk ik probeert maar gewoon, als de touwtjes idd te laag zouden hangen hoef ik maar 1x ho te roepen en hij staat stil, maar de touwtjes kwamen niet gevaarlijk laag, niet veel lager dan op deze foto, en daar komt ie er niet bij in de buurt met zn benen

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 12:17

Koortje schreef:
Hey Renske, ik dacht dat je zei grijs?? Tong uitsteken Nouja, lila staat hem ook goed hoor, beetje verwijfd maar dat mag `ie wel hebben! Haha!

Verder ziet het er netjes uit. Al vind ik de eerste stapfoto`s iets minder mooi, je ziet dat hij vanuit het midden van de hals doorknikt ipv netjes vanuit de schoft in te dalen. De draffoto`s zijn een stuk beter, en ook de stapfoto`s na afloop, waar hij dus warm is gelopen, zien er beter uit. Ga zo door! OK dan!


haha ja met foto's maken veranderen de kleuren n beetje vreemd Clown en na t oplichten van de foto's zag t er al helemaal vreemd uit haha

hij moet idd echt warmdraaien voordat hij wat beter gaat lopen, maar gelukkig is de verbetering dus ook op de foto's te zien Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 12:21

Destinietje schreef:
Oeeeeiiii! *LOL* Quentin braaf??? Schijnheilig Aah, hij begint wel al steeds meer een braaf paard te worden, maar echt braaf zal ie nooit worden denk ik, of nie rens Haha!



als je een longeerzweep in je hand hebt dan doet ie veel voor je Haha! en hij wordt idd wel steeds braver, niet meer steeds aan t staken en steigeren bij t minste wat je van hem vraagt

al stond ie net tijdens de les ineens steil omhoog omdat ie geen eenvoudige galopwissel wilde doen Schijnheilig maar er moet idd wel een beetje pit in blijven zitten, dus af en toe een keer steigeren vind ik nog niet zo'n ramp Knipoog

Chantal_cs, mn katrolletjes passen met wat gewring precies door de ringen van de singel heen, dus ik maak als eersre de musketons onder zn buik los, en de musketon met het katrolletje dat aan t bit zit ook, en dan haal ik die door de ring van de singel heen, heb ik die los dan maak ik hem bovenop de singel los, en dan is ie af

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:24

Ik zie vooral heel veel kruisjes Boos!.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers