FNRS- caprilli proeven... WIE DOET ER AAN MEE??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lufyadjin

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-04-04

FNRS- caprilli proeven... WIE DOET ER AAN MEE??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 17:13

eej alllo allemaal! Lovers

ik ga 20 juni een caprilli wedstrijd starten... Dit vin ik egt leuk *LOL* en vroeg me af wie ook deze wedstrijde rijd.. eerst werden er namelijk alleen de fproeven en toen heb ik een keer gevraagd of ze caprilli wilde organisere en tada!! OK dan!
Alleen ze gaan t waarschijnlijk maar 2x in t jaar doen als dat al lukt er hebben zich namelijk maar 7 mensen aangemeld..
en dus: rijd je op manege POELENBURGH geef je ff op voor de volgende keer tis egt hartstikke leuk
xxies madelief

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:23

ik doe niet mee, omdat ik het al erg genoeg vondom dat met het ruiterbewijs moest. het is best wel moelijk en we kunnen niet eens foutloos door een parcoers

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:11

Ik heb de Caprillie 1 + 2.

Nu heb ik mn eigen pony en doe ik daar niet meer aan mee, maar ik vond het hele makkelijke proeven. De caprilli 1 was maar 60 cm hoog ofzo, dus het valt allemaal heel erg mee.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:09

Bij ons op de manege hebben ze vorig jaar voor het eerst ook een caprilli-wedstrijd van de FNRS georganiseerd. Heb toen mee gedaan, maar heb hem niet gehaald Schijnheilig
26 Juni heb ik ook weer een caprilliwedstrijd op de manege. Bij ons organiseren ze ze ook maar 1 a 2 keer per jaar.
Wel leuk om aan mee te doen, is weer eens wat anders Lachen

Succes met je wedstrijd!

lufyadjin

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 13:25

Dankjewel allemaal heb er egt zin in... *LOL*
veel suc6 als je zelf ook nog moet OK dan!
xxies madelief