niet vandaag maar vrijdag ben ik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
esley

Berichten: 136
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Rhenen

niet vandaag maar vrijdag ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 14:50

met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Ik had om 11.00 les maar het liep allemaal iets anders. Ik ben vast aan het stappen in de bak en er reed ook nog een ander paard in de bak. Ik was al een paar keer lang dat paard gereden maar opeens begint die te trappen naar mij en mijn haf!! ik geef been om weg te komen maar het lukte niet mijn paard begon terug te trappen en de achterbenen van onze aanvaller raakte bijna mijn hoofd,dus ik had zo iets van ik moet er af, dus laat me van mij paard vallen maar krijg een trap van dat andere paard in mijn ribben en toe ging alles heel snel ik hed echt overal pijn en kon niet omhoog komen dus hebben ze maar een ambulance gebeld. En waar ik zo bang voor was gebeurden ik moest mee naar het ziekenhuis want ze waren bang dat ik inwendige bloedingen had. Kreeg ook meteen allemaal slangetjes!!!!
in het ziekenhuis aangekomen begonnen ze me meteen te onderzoeken en er werden van alle kanten foto's gemaakt maar gelukkig viel het allemaal mee ik mocht weer naar huis..... maar heb nu wel veel pijn ben erg blauw - paars en heb verschillende kneuzingen en kan verloopig dus niet meer rijden.
en verveel me dood vandaag mijn verhaal hier!!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:52

gerum meiske
heel veel sterkte met revalideren , gekneusde ribben duren erg lang eer ze genezen zijn

lekker veel bokken geblazen dus de komende tijd Haha!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:55

auw......
dat was schrikken gok ik zo
heel veel sterkte met de blauwe plekken
en idd gekneusde ribbetjes doen erg lang zeer
trust me i know Lips are sealed

Huisvrouw

Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:00

sowee, das niet best meissie!!!!
Ennuh wie was die andere wilde? Gaat ie weer een beetje? Of nog steeds helemaal beurs?
Groetjes Hagie

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:53

Heel veel sterkte.
Ik weet een beetje hoe het voelt een paar jaar geleden heeft er ook een paard bovenop mij staan te stampen.
Daar heb ik ook voor in het ziekenhuis gelegen ze hebben toen alleen geen foto's genomen (kost te veel scheinbaar). Helaas heb ik er nu nog steeds last van.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:30

Jeetje dat is schrikken.
Heel veel sterkte en beterschap en ik zal duimen dat je snel weer paard kunt rijden OK dan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:46

Jeetje, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent!

Geloof me, hier zul je nog wel een tijdje mee rond lopen Schijnheilig Ik heb 1,5 maand geleden mijn ribben gekneusd en heb er nog steeds last van, volgens de HA heb ik heeeel veel geluk dat het al een stuk minder is dan in het begin......

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:50

Oh jee, wat een verhaal...ik ben toevallig zelf ook nog per ambulance afgevoerd na een val van een paard 3 maanden geleden, dus ik weet wat je doormaakt Maar goed, lekker even de tijd nemen om goed te herstellen en in de tussentijd vermaak je je vast wel met Bokt Haha!

Yooon

Berichten: 607
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Opendeeeh ,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:38

Ogh jee wat zielig voor je Ach gut
Nou jah veel sterkte maar dan! Lachen