! Western bijrijder gezocht ! in het Gooi !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Hammer
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Huizen

! Western bijrijder gezocht ! in het Gooi !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 15:00

Jij wilt graag Western rijden op een paard dat goed getraind is? Je hebt net te weinig tijd voor een eigen paard maar een manege paard... STOP!!!
Hammer en ik, zijn namelijk op zoek naar een enthousiaste bijrijder (M/V). Voor 2 of 3 dagen die met veel plezier de tijd heeft om Hammer (Quarter, donker bruin) te berijden (Western Freestyle) en te verzorgen. Hammer is een zeer attend, pittig onder het zadel en waanzinnig lief paard. Hammer staat in Huizen in een privestal. Western ervaring is een must.
Laat maar weten of je bent geinteresseerd:
greve@marie-claire.nl Pling


Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 04:34

Succes met het vinden van je bijrijder. Ik heb ook eens op deze manier gezocht, maar het viel in 't Gooi nog niet mee een westernbijrijder(ster) te vinden. Hoop dat je gauw iemand vindt!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiƫsvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 08:24

Hoe is het mogelijk: in de Betuwe is het kennelijk onmogelijk om een western-PAARD te vinden... Verdrietig Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen het werkelijk gelukt is om een bijrijder of paard te vinden.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:33

Ik ben ook al tijden op zoek naar een westernbijrijdpaardje. Dit is heel moeilijk te vinden. Helaas is het Gooi net te ver voor mij. Succes met je zoektocht.

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

bijrijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:25

Ik zal eens voor je informeren, een westernruiter in Huizen nog wel, dacht dat ik de enige was in ons dorp.
Heb je een mailtje gestuurd met wat vragen.
Groetjes
Emmy

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:44

Ik heb ook de moed al opgegeven voor het vinden van een (geschikte) bijrijder/ster.
Engelse ruiters en verzorgers genoeg, maar zodra je western zegt, kijken ze heel moeilijk. Verward
Misschien is er iemand die alleen een poets-verhouding wil aangaan met mijn paardje??? Lovers

Oh ja: mijn paardje staat tussen Zoetermeer, Leidschendam en Leiden in (ongeveer Haha! )

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:23

banish schreef:
Ik heb ook de moed al opgegeven voor het vinden van een (geschikte) bijrijder/ster.
Engelse ruiters en verzorgers genoeg, maar zodra je western zegt, kijken ze heel moeilijk. Verward
Misschien is er iemand die alleen een poets-verhouding wil aangaan met mijn paardje??? Lovers

Oh ja: mijn paardje staat tussen Zoetermeer, Leidschendam en Leiden in (ongeveer Haha! )


Als je wat eerder had geweest, en ik dus geen eigen paard zou hebben, had ik misschien wel gekund...hoewel dat ook nog een behoorlijk stuk rijden is op de scooter. Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:38

banish schreef:
Ik heb ook de moed al opgegeven voor het vinden van een (geschikte) bijrijder/ster.
Engelse ruiters en verzorgers genoeg, maar zodra je western zegt, kijken ze heel moeilijk. Verward
Misschien is er iemand die alleen een poets-verhouding wil aangaan met mijn paardje??? Lovers

Oh ja: mijn paardje staat tussen Zoetermeer, Leidschendam en Leiden in (ongeveer Haha! )


*snotter* Voor mij (en Marcella en vast nog vele anderen) is het probleem precies omgekeerd. Ik heb dan de moed nog niet opgegeven, maar het vinden van een bijrijdpaard buiten de randstad is kennelijk niet te doen. Engelse maneges genoeg, maar probeer maar eens aan westernpaarden te komen.... BTW: ik kijk altijd heeeeel blij, als iemand "western" zegt! *LOL* 't Gebeurt alleen niet zo vaak... Verdrietig

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:21

Raar dat het zo omgekeerde wereld kan zijn wat betreft vraag en aanbod van paarden en ruiters.
Daar heb ik nooit zo bij stilgestaan. Ik dacht dat het overal moeilijk was om een bijrijder/ster te vinden Schijnheilig

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 22:28

banish schreef:
Raar dat het zo omgekeerde wereld kan zijn wat betreft vraag en aanbod van paarden en ruiters.
Daar heb ik nooit zo bij stilgestaan. Ik dacht dat het overal moeilijk was om een bijrijder/ster te vinden Schijnheilig


Nee hoor...in de randstad zijn er genoeg die een bijrijdpaard zoeken Lachen Ik heb binnenkort gelukkig een eigen paardje... Lovers en heb dan geen tijd meer voor een bijrijdpaardje...maar anders had ik echt wel op zoek gegaan...2 keer in de week rijden is voor mij niet genoeg Lachen Ik reed eerst 12 keer per week...gereduceerd naar 2...life can be hard Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:04

Elles"]
[quote="banish schreef:
Ik heb ook de moed al opgegeven voor het vinden van een (geschikte) bijrijder/ster.
Engelse ruiters en verzorgers genoeg, maar zodra je western zegt, kijken ze heel moeilijk. Verward
Misschien is er iemand die alleen een poets-verhouding wil aangaan met mijn paardje??? Lovers

Oh ja: mijn paardje staat tussen Zoetermeer, Leidschendam en Leiden in (ongeveer Haha! )


*snotter* Voor mij (en Marcella en vast nog vele anderen) is het probleem precies omgekeerd. Ik heb dan de moed nog niet opgegeven, maar het vinden van een bijrijdpaard buiten de randstad is kennelijk niet te doen. Engelse maneges genoeg, maar probeer maar eens aan westernpaarden te komen.... BTW: ik kijk altijd heeeeel blij, als iemand "western" zegt! *LOL* 't Gebeurt alleen niet zo vaak... Verdrietig
[/quote]

Ik ben al zooooo lang op zoek naar een westernpaardje. Ik had nooit gedacht dat dat zo moeilijk zou zijn. Engels is er genoeg te vinden, maar western....... Ik ben ook net een klein jaartje bezig met het western en de meeste westernruiters willen toch iemand met meer ervaring. Voor de beginnende westernruiters is het daarom extra moeilijk om iets te vinden. Maar nu heb ik hopelijk een leuk paardje gevonden (zie mijn topic hierover) Hopelijk is dit een blijvertje!!!!

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog


LizaMG
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:13

hallo,
ik ben zelf dus al heel lang opzoek naar een verzorgpaard.
ik woon in huizen maar kan GEEN western... helaas.
maar als u toch geinterreseerd bent, mail me a.u.b. dan!

GR. Liza

E-mail: Gerritsen1991@hotmail.com

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:11

Marcella1 schreef:
Ik ben al zooooo lang op zoek naar een westernpaardje. Ik had nooit gedacht dat dat zo moeilijk zou zijn. Engels is er genoeg te vinden, maar western....... Ik ben ook net een klein jaartje bezig met het western en de meeste westernruiters willen toch iemand met meer ervaring. Voor de beginnende westernruiters is het daarom extra moeilijk om iets te vinden. Maar nu heb ik hopelijk een leuk paardje gevonden (zie mijn topic hierover) Hopelijk is dit een blijvertje!!!!


Tsssk... je had al eerder een heel leuk westernpaardje kunnen hebben als bijrijdknol... Tong uitsteken Ik heb trouwens als mega mega mega beginner ooit een onwijs lief western bijrijdarabje gevonden... en nu heb ik mijn eigen westernarabje en heb ik ook weer een lieve bijrijdster. Ikke = lucky Haha! . Off-topic, sorry... heb je ook al een advertentie op marktplaats gezet hammer? Of een briefje opgehangen bij (western???)maneges in de buurt?

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:22

Heeeeeeel erg oud topic volgens mij.............

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:00

XoNo schreef:
Ik heb binnenkort gelukkig een eigen paardje... Lovers


Toen ik dit las, snapte ik het echt niet meer....
totdat ik naar de datum keek
Beeeeetje oud

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:20

gera"]
[quote="XoNo schreef:
Ik heb binnenkort gelukkig een eigen paardje... Lovers


Toen ik dit las, snapte ik het echt niet meer....
totdat ik naar de datum keek
Beeeeetje oud
[/quote]

Hier nog 1 Haha!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:25

ik heb hele erge mazzel gehad (en dat terwijl ik in Rotterdam woon waar het bijna onmogelijk is een verzorgpaard te vinden).. ik zocht een verzorgpaard en had een advertentie op internet gezet..
en nu rijd ik 3 westernpaarden waarvan er nu 1 verhuisd is..
dus nu rijd ik een appaloosa en een Quarter (die Quarter is vroeger uitgebracht met pleasure en ook europees kampioen geweest dus daar leer ik nu ontzettend veel van.. ook doe ik met haar aan freestyle wat heel goed gaat, dus ik heb het blijkbaar heel erg getroffen) Haha!

Ik wou dat jullie die iemand zoeken met western in de buurt woonde, dan had ik jullie echt heel graag geholpen! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 06:05

Whoeps... niet gezien dat het zo oud was... Haha! waarom reageren mensen nou nog als ze Bart's waarschuwingsschermpje te zien krijgen... Haha! Nou is mijn reactie nvt... *lol* Nou ja, het had gekund dat Marcella weer op zoek was toch... Schijnheilig Misschien moet ik in het vervolg toch maar eens op de data gaan letten in een topic. (maar mij kennende vergeet ik dat) Is er al ge TeM'd?

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:02

Ik zal het op slot zetten, knap dat dit topic evengoed nog gevonden was onder die 3 meter dikke laag stof Haha!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers