Dat heb ik weer....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Dat heb ik weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 14:20

Omdat mijn moeder een uitkering heeft sta ik bij iemand anders ingeschreven anders word mijn moeder flink gekort. Ik woon wel bij mij moeder omdat een woning heb je niet zo even in Leiden.
Nou zou ik via de boer een huisje krijgen dat ik kan huren.... Maar dat zou ik samen met mijn exvriend doen. Nu ik alleen ben krijg ik een beetje het idee dat de boer het niet ziet zitten.
Op zich geen probleem want ik zit toch onder de panne.

Nou heeft die man waarbij ik ingeschreven sta me zomaar uitgeschreven.. zonder iets te zeggen. Dus ik werd vanmorgen door de gemeente Leiden gebeld dat ik binnen 2 weken ergens anders ingeschreven moet staan omdat ... me niet meer op dat adres ingeschreven wil hebben.

Tja wat nu Verward Scheve mond Boos! Ja ik kan zo snel niet iemand bedenken waarbij ik me wel kan inschrijven. Dus dan maar kijken voor een eigen woning en een urgentie verklaring bij de woningbouw.... Kom ik niet voor in aanmerking ondanks dat ik (dakloos) zou worden volgens hun gegevens.
Kopen.... Ben nu aan het informeren dan maar voor een koopwoning. Al verdien ik een berg geld voor mijn leeftijd is het bedrag waarvoor ik kan kopen minimaal. Dus nu hard op zoek naar een goede hypotheek en vervolgens voor een flatje appartementje in Leiden.

Je leven kan in een week tijd zo omslaan. Sinds vorige week vrijdag ben ik weer vrijgezel ben nog aan die gedachte aan het wennen en ik moet alweer op zoek naar een eigen huis of woning waar ik me kan inschrijven...

Wat is het leven soms raar he Scheve mond

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:24

het leven is idd raar...
ik zou over een aantal weken een huisje gaan kraken samen met mijn vriend. We hadden een heel mooi huisje gezien in het centrum van Groningen, dat niemand wil kopen omdat het eignelijk te duur is. Nou is het sinds gisteren uit en zal het kraken er ook wel niet meer in zitten...

Heel veel sterkte met het vinden van een eigen plek....

Spero melior

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:03

Heb voor volgende week een afspraak bij de hypotheker. Eens kijken wat de mogelijkheden zijn....

Denk niet veel.... maar goed niet geschoten is altijd mis!

Advies is altijd welkom *LOL*

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:12

Kan je niet iemand anders zoeken waar je je mag inschrijven?
Ik had een vriendin met het zelfde probleem als jou en die heeft zich toen bij mij ingeschreven....zo'n probleem is het eigenlijk niet voor de "eigenaar" van het adres mits de persoon geen problemen maakt qua schulden enzo.
Dus misschien dat je je bij andere kennissen/familie enz kan inschrijven?

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:43

Ik weet niet iemand waarbij ik me kan inschrijven. Veel van mn vrienden wonen nog thuis. En de vriendinnen die wel op hun zelf wonen hebben huursubsidie... dus die lopen ze dan mis.

Als ik me bij iemand anders in had kunnen schrijven had ik dat wel gedaan! Maar dit is echter niet het geval.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:47

Wat poedersuiker voor je Fem, het leven zit ook niet mee

Ik kan je helaas geen advies geven, want ik ben hier helemaal niet in thuis, maar ik kan je natuurlijk wel heel veel sterkte wensen.

Sterkte ! Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 15:50

Tja ach komt wel weer goed! Het is niet dat er ik dood aan ga...
Ben gelukkig niet negatief ingesteld zie er de positieve kant van... Ik heb straks wel mn eigen huisje.. als het mee zit!
En dat werd wel eens tijd *LOL*

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:51

fsoudan schreef:
Tja ach komt wel weer goed! Het is niet dat er ik dood aan ga...
Ben gelukkig niet negatief ingesteld zie er de positieve kant van... Ik heb straks wel mn eigen huisje.. als het mee zit!
En dat werd wel eens tijd *LOL*


Kunnen we koffie leuten Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:12

Is het geen idee om - voor nood- even een huisje te zoeken buiten Leiden? Dan kan je vanaf daar verder zoeken naar een huis in Leiden zelf. Volgens mij vind je makkelijker een huis buiten de stad dan in de stad...
Misschien wel een heel dom idee hoor, maar dat was het eerste wat me te binnen schoot.
Veel succes ermee in ieder geval!

:D

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 16:16

Er is rondom Leiden nog minder om te huren als in Leiden...
Ben wel hard op zoek nu voor huur en koop.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:14

Ik was die vriendin van NoaC.

fsoudan; je mag me altijd PBen!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:52

Tja je zal dan gewoon het geld wat je moeder misloopt moeten betalen als kostgeld. En dan ondertussen rustig zoeken.
Ik weet niet wat je verdiend maar ik werd bij de Hypotheker zo het pand uitgelachen, stelletje klootzakken

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 00:01

Fsoudan, ben je ook ingeschreven bij de Stichting Huisvesting voor Werkende Jongeren?

Verder heeft de SLS (Stichting Leidse Studentenhuisvesting) regelmatig een soort 'anti-kraak' kamers. Dit zijn dan kamers voor beperkte tijd, waar ze liever niet iemand in zetten die van plan is daar echt jaren te wonen. Soort 'overbruggingskamers' zeg maar. Weet dat ze zo het Elizabethziekenhuis vroeger verhuurd hebben.

SLS werkt trouwens ook samen met Stichting Huisvesting voor Werkende Jongeren Lachen.

Verder kan het ook geen kwaad om de prikborden bij de diverse faculteiten langs te gaan. Er worden regelmatig kamers in onderhuur aangeboden, bijvoorbeeld als de bewoner een lange stage in het buitenland gaat doen. In hoeverre je jezelf op een onderhuur adres kunt inschrijven weet ik natuurlijk niet.

Behorend bij mn oorspronkelijke werk hoor ik nu te antwoorden dat je je gewoon bij je moeder moet gaan inschrijven. Het bedrag dat zij dan gekort wordt op haar uitkering zul jij dan als kostgeld moeten gaan betalen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 12:09

Ja Apple als ik niets vind zal ik dat moeten doen. Maar als ik op korte termijn iets anders vind bespaar ik mijn moeder daar een hoop papier werk mee.... Dat is eigenlijk het grootste euvel... Mijn moeder is dislectisch en de papierwerken die vast zitten aan uitkering aanvragen en huursubsidie aanvragen is een erg groot probleem!

Ik ben bereid de onkosten te betalen! Ik ben ook bereid om haar te helpen met het papierwerk. Maar het huis uit moet ik toch! Dus dit bewaar ik als laatste optie! Kan het niet anders dan kan het gewoon niet anders....
Ik heb aanstaande donderdag een afspraak bij een hypotheker.... Kijken of ik iets kan kopen in Leiden of omgeving.


Die jongerenhuisvestiging ben ik denk ik al te oud voor. Daar krijg je ook niet "even" een huis en dat is tot een bepaalde leeftijd.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:08

Werkende Jongeren bemiddelt voor jongeren tm 27 jaar. Er wordt wel van je verwacht dat je doorstroomt naar een ander huis, maar ze zetten er geen druk achter.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:40

Ow oke die kan ik wel eens opzoeken i het tel. boek.

Bedankt!!!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:23

fem,

DAt is echt rot voor je. Ik hoop dat je gauw een oplossing kan vinden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, dust, Ellen_ov, iphyn, IzAw, MariskadeJ, meintje, Muronia, Pieke_Gwen, purny, santaju, YandexBot en 221 bezoekers