Stijlpunten springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Stijlpunten springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 20:19

Waar punten ze je in de B springen (paarden) nou precies op? En hoeveel invloed heeft dat op je plaatsing?
Mijn paard is niet echt tegen de hand, maar draagt de laatste 4 galopsprongen voor een hindernis haar hoofd wel hoger (ze denkt mee, en mag dus best kijken van me zolang ze niet sterk wordt, en dat wordt ze tegenwoordig niet meer) Wordt je daar op afgepunt?? Willen ze een paard zien dat het hele parcours in een krulletje loopt? En wat willen ze van de ruiter zien? Verward

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:23

daar is niets mis mee. Er wordt vooral gekeken naar ritme, rust en passend rijden. (oh, en in de goede galop zitten)

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:43

Ja en ook naar het goed mee zitten met je paard.. Als jij je paard bij elke hindernis heel erg hinderd zal dat niet echt goed zijn voor je stijlcijfer denk ik zo....

(maar ik hou het liever bij dressuur dus zo heel veel verstand heb ik er ook weer niet van hoor Knipoog)

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:38

Het hele algehele plaatje word bekeken hoe je zit of dat je rommelig rijdt of niet. Of je benen netje tegen je paard aan liggen.

Hoe rustiger en mooier het beeld hoe hoger de punten.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:56

In de barrage kijken ze ook of je niet de hele tijd de lange weg neemt, maar of je ook korter durft te draaien. Dat laaste levert dus punten op.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Lauraa91

Berichten: 306
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:17

ze kijken of je pony met regelmaat galopeert als hij dus eerst hard dan zacht gaat of misschien wel in draf word je daarop afgekeurd de houding en zit van de ruiter telt drie keer mee groeten een keer

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:57

Stijlpunten tellen ook alleen voor de prijzen mee dus ook al spring je (qua stijl danm een paard dat de balken boven laat springt goed) verschrikkelijk foutloos is 2 winstpunten(je moet wel 35 stijlpunten hebben maar dat heeft echt iedereen wel) dus opzich maakt het niet zoveel uit.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 17:00

Marliesje schreef:
In de barrage kijken ze ook of je niet de hele tijd de lange weg neemt, maar of je ook korter durft te draaien. Dat laaste levert dus punten op.


Uhm sinds wanneer rij je in de B barrage? Ik heb alleen in de B barrage gereden met het 2e parcours, maja das weer niet voor winstpunten Knipoog .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:13

In de B rij je altijd barrage als er meerdere foutloos zijn! Je wordt dan alleen beoordeeld op stijl i.p.v. tijd.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:36

marije1987 schreef:
Uhm sinds wanneer rij je in de B barrage? Ik heb alleen in de B barrage gereden met het 2e parcours, maja das weer niet voor winstpunten Knipoog .

Altijd als ik foutloos ben!

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:42

LIL schreef:
In de B rij je altijd barrage als er meerdere foutloos zijn! Je wordt dan alleen beoordeeld op stijl i.p.v. tijd.


Haha wat vreemd. Ik was laatst nog gedeeltelijk 2e met iemand in de B, we hadden dezelfde stijl-punten en ik heb nooit barrage gereden. Zullen ze in Friesland wel vergeten zijn dan Verward Tong uitsteken Dat doen ze namelijk nooit. Scheve mond

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:48

hier is pas een heel topic over geweest geloof ik... moet je even zoeken..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:18

Het gaat om de houding en zit, de techniek van je paard of je in de goede galop zit, passend rijden enz.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema en 11 bezoekers