Vreemde droom over Sugarmiss... :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Vreemde droom over Sugarmiss... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 12:39

en dat terwijl ik heel Sugarmiss niet ken, laat staan dat ik weet hoe ze er uit ziet... maar goed, ik heb toch over haar gedroomd. Ze was dat gedoe met trailers zat en heeft voor haar paarden een soort van 'paarden-brancard' (grote lap stevige stof met 4 gaten voor de benen, de lap kan boven de rug worden dicht gemaakt) laten maken en ze blijkt (volgens mijn droom dan he) haar paarden tegenwoordig per helicopter te vervoeren (op het rug gedeelte zit een ring waar de kabel vanuit de heli vast geklikt wordt) om zo sneller de bestemming te bereiken zodat de paarden niet onnodig lang op de trailer staan. En nee, ik heb echt niks raars gedronken of gegeten gisteren... Haha! Wazige droom...

DubbelFun

Berichten: 88665
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:49

ROFLMAO

Zocht de bijbehorende smiley maar kon hem zou snel niet vinden.

Nou ja, er bestaan 'mindere' dromen Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:50

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf ideeeeeeeeee!! Mijn man ís helikopterpiloot, nu nog een heli ronselen die een paard kan tillen, hahahahhaa.

DubbelFun

Berichten: 88665
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:52

Het eerste zal een groter probleem zijn dan het tweede lijkt mij. ALs ik zie wat ze er op de hei af en toe onder hebben hangen. Haha!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:32

Zo zie je maar weer hoe bokt een deel van je leven wordt Clown . Ik zit soms ook te praten over mensen hier op het forum tegen anderen alsof ik ze echt ken. Dan vertel ik wat die en die zei en hoe zij hun problemen e.d. oplossen. Terwijl ik niemand ken hier op het forum. *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 18:09

Malabarista schreef:
Zo zie je maar weer hoe bokt een deel van je leven wordt Clown . Ik zit soms ook te praten over mensen hier op het forum tegen anderen alsof ik ze echt ken. Dan vertel ik wat die en die zei en hoe zij hun problemen e.d. oplossen. Terwijl ik niemand ken hier op het forum. *LOL*


Tsssk... tijd om dat te veranderen dus malabrista... kom gezellig naar Wennekers morgen Knipoog.