Het gaat goed met Chinouk!! (met foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het gaat goed met Chinouk!! (met foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:03

Hey mensen!

Gister ben ik, nadat ik terugkwam van Samantha (SpLaSh_ op bokt) eens even wezen kijken bij de nieuwe eigenaar van Chinouk (die eerst van Vanity was). En... Het gaat goed met Chinouk!!!!!! Ze is volgens mij echt aan het wennen aan haar nieuwe omgeving en druk bezig vriendjes te maken. Ze staat op een pensionstal met nog een stuk of 8 andere paarden, en ze heeft het er heel gezellig Haha!.

Ik kwam aanfietsen, en Chinouk stond buiten... ik herkende haar echt gelijk van de foto's (al vond ik haar er eerlijkgezegd beter uitzien dan daar).
Kekaro (oftewel: Karin) had haar man en zoontje bij zich. Echt onwijs lief joch (haar zoontje dus he Haha!) was het, die ook even op een paardje wilde zitten... Chinouk moet ie nog maar niet proberen Clown maar hij mocht wel even op Gypsy zitten. Het resultaat...
Afbeelding
Man, kind en paard.... schattig he!

En Nouckje vond ie ook geweldig... Hij wilde haar steeds aaien Haha!
Afbeelding

Lieve foto he??

Nou, als je meer foto's van Chinouk wil zien, dat kan! Moet je maar even bij ITP kijken, daar zet ik meer foto's op.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:05

Aah wat lief zeg ! Ben benieuwd naar de ITP van Chinouk ! Wat een lief jochie zeg Haha!

Kiekeboe1981

Berichten: 70
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Boer'n gehucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:29

Leuke foto's! En nu snel maar naar ITP!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:59

Ja precies Haha!:D
Ben trouwens erg benieuwd wat Vanity zelf van de foto's vindt!