KN zadel en anky zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

KN zadel en anky zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 20:48

hebben jullie ervaring met de KN zadels? want ik wil er namelijk ook eentje gaan kopen..wat vinden jullie de voor en nadelen? en met anky zadel? wil er misschien 1 gaan kopen

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:50

Ik vind KN héél fijne zadels! Ik heb veel met de KN Symphonie (dressuur) en het nieuwste type dressuur gereden. Allebei topzadels!!

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:45

Ik zou eerst gaan rijden op een KN, kijken of deze bevalt, ik heb de ervaring dat of mensen zijn er gek van of ze vinden het niets.
Ik heb er zelf geen dus heb nog geen mening.

Ik zou gewoon een passervice laten komen en het zadel uit kiezen wat het beste op je paard past en wat je zelf ook lekker vindt (alhoewel passen op je paard het belangrijkste is)

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:39

ik heb de KN symphonie en mij tante ook, ik vind het echt onwijs fijne zadels !

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:54

Ik heb wel eens op de KN gereden, maar vind dan vooral die nieuwe, die Allegro, lekker rijden.
Zelf heb ik een Anky en deze rijdt echt subliem!!! Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:08

Ik heb de KN allegro, en ik vind het echt een super fijn zadel, en ook nog eens mooi, het past vrijwel op ieder paard, alleen moet ik wel zeggen dat een KN zadel pas echt lekker gaat zitten als je hem ingereden hebt, maar dat is denk ik wel bij elk zadel Knipoog

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:50

Ik heb van de week op een symphonie gereden, maar ik vond het toch niet zo heel lekker zitten. Ik vond de zit niet diep genoeg(beter gezegd helemaal niet diep), vinden jullie dat geen probleem?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:12

ik heb een anky, ik vindt deze super, ik had voorheen een kieffer wien, deze werd weg gehaalt en ik moest opzoek naar een tijdelijke oplossing, ik heb toen zolang een anky kunnen lenen van de eigenaresse van de ruitersportzaak dat was haar eigen zadel en gebruikte deze niet meer (was nog maar een paar keer gebruikt) ik had eerst zoiets van anky dat hoef ik niet maar ik reed er echter zo op weg en het voelde prima aan, het heeft hele fijne dikke kniewrongen en zijn erg zacht even eens als de zit van het zadel, deze bestaan uit een kunststof die vormt naar je kont en terug vormt na gebruik. ik vind deze erg fijn

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:15

* gaat snel op bankrekening kijken of ik al genoeg spaarcentjes heb. Verdrietig helaas, nog ff doorsparen *

Wil ook super graag een Anky. Niet om het merk, maar omdat dit echt een van de weinige zadels is die echt mooi liggen op mijn pony en natuurlijk geweldig zitten...

Mocht er een keer 1tje passen van iemand en was meteen verkocht..

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:46

Ik heb een ANKY zadel en ik ben er super tevreden mee. Erg goed kwaliteit, voldoende diepe (niet tè) zit en heerlijk zacht...

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:21

heb jij ook zo'n verwende kont idra haha.