Pinksterclinics bij Tineke Bartels

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charaz

Berichten: 24265
Geregistreerd: 12-04-02

Pinksterclinics bij Tineke Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 16:01

Gisteren zijn we met een groepje van stal naar de pinksterclinics bij Tineke Bartels geweest.

De clinics waren echt heel leerzaam en leuk om te zien (o.a van Tineke Bartels, Imke Schellekens, Mischa Koot, Emile Tacken)

Ook was Joop Stokkel er die me doet aan de paralympics, jeetje wat kan die rijden zeg. Dat doe ik hem niet na.

Maar het mooiste vond ik toch wel de eventing en dan vooral de pony's
die snelheid, maar toch een goede techniek super OK dan!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:17

Leuk joh!!
Ik heb joop nog nooit zien rijden, maar als ik foto enz van hem zie heb ik alleen maar bewondering voor hem!! Zo knap!!
Kon je je opgeven voor die clinic ofzow??

Charaz

Berichten: 24265
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 16:26

je kon vooraf kaarten bestellen (weet niet waar zo'n formulier bij zat, instructrice had het opgehangen bij ons op stal) maar ook gewoon daar aan de 'deur' betalen.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:30

Ja ik had ook de uitnodiging gehad om kaarten te bestellen, leek me eigenlijk best wel leuk maar ik heb er verder niet meer bij nagedacht.
Leuk dat je een gezellige dag heb gehad.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:48

martin lips gaf daar toch een sgw clinic wie heeft die gezien?Iris Pemen reed met haar hengst geloof ik ook mee.

Charaz

Berichten: 24265
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 20:02

Ja die heb ik ook gezien, was echt super om te zien. Wat een tempo maken die beesten zeg.
Mooi paard van Iris Pemen, maar ik geloof best dat ze daar haar handen aan vol had

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:44

Mensen bij ons op stal zijn ook geweest en die vonden het ook helemaal geweldig! Ik had ook wel even willen overvliegen als ik het had geweten.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:57

Wij zijn ook geweest. Het was een heel leuke leerzame dag... Wat een mooi terrein zeg... die bartelsjens hebben het goed voor elkaar.
Ik zou best een rondje over de galoppeerbaan doen ... Cool
We hebben ook een rondleiding door de stallen gedaan. Ziet er allemaal mooi uit.... OK dan!

Er was van alles te zien. Hun hengsten werden ook voorgesteld, zoals Jazz, OO seven, Lancet en UB40. Tineke was zoals gewoonlijk goed op dreef. Ze vergistte zich in een naam van een eigenaar en noemde zich daarna Tineke Alzheimer Lachen

Jammer dat het wat regende maar dat mocht de pret niet drukken, want het programma werd naar de binnenmanege verplaatst. Cheese!

Ik alleen de Eventing clinic voor de pony's gezien. Ik doe het ze niet na.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:46

hej ik ben ook geweest. Ik vond het echt super, vooral die eventing clinics en de hengstenshows. Ik ben echt een fan aan het worden van UB40 die is net 3 en loopt echt al super onder het zadel. Die renbaan die ze hebben gemaakt ook geweldig, zou ik wel in de tuin willen hebben Haha! .. De friezen vond ik ook super, en vond tineke ook wel humor hebben Lachen

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:33

Ik ben ook geweest, met Charos mee dan. en het was inderdaad echt heel erg leuk. En het is echt NIET normaal hoe goed die Joop Stokkel kan rijden. Hij rijdt nog netter voltes tien meter dan mensen uit het Z1 met 2 benen, die we daarvoor hebben zien rijden. Ik heb echt bewondering voor die man.

Tineke had echt humor ja, met der: ik vind het altijd zo'n leuk geluid dat ie dan maakt. Haha! haha, super!

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:38

Leuke dag zo te lezen Haha!
Ik heb een keer in een clinic van Tineke Bartels mee mogen rijden, was erg leuk. Kan me voorstellen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Ze heeft idd leuke opmerkingen Haha!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:08

haflingerfan schreef:
Tineke had echt humor ja, met der: ik vind het altijd zo'n leuk geluid dat ie dan maakt. Haha! haha, super!


"Ik zou ook wel zo'n man willen die zo'n geluid maakt" Haha!

Jammer dat zo snel alweer naar de box ging Scheve mond (Als er toch 1 paard mooi is Lovers )

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:52

Ehm, wie en welk geluid Haha!?


JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:41

@ Anoukie: beetje laat maar beter laat dan nooit zsullen we maar zeggen he Knipoog Tineke had Jazz lekker aan het lopen en dan begint hij altijd een beetje een knorrend geluid te maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DDDara, Ninouschka en 14 bezoekers