Mijn Shetland & Arabier ‹‹ Fotoshoot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Mijn Shetland & Arabier ‹‹ Fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 16:38

Nu een kleine impressie van een paar foto's van de kleine Shetlandpony,
Rocky ofwel Sir <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Valentine&v=56">Valentine From Lancelot.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als laatste, mijn toekomstige Arab topper, Zaim Knipoog Voor de hopeloze
longeerders onder ons, als je paard niet vooruit wilt, laat hem zichzelf opjagen
Haha!
Afbeelding

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:39

leuke foto's Haha! als paddy niet vooruit wil dan stopt ze en gaat ze heel arrogant kijken Tong uitsteken

Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 16:42

Hey,

Dank je Knipoog Aangezien Zaim 2 is laat ik hem lopen in de paddock. Hij loopt vanzelf rondjes rond mij en reageert héél goed op de stem dus ik heb geen longeerzweep nodig.

Hij kijkt "nooit :p" arrogant omdat hij dat gewoon doet :p Hij is erg lief en luistert graag, als ik hem bijvoorbeeld roep gaat hij héél stoer komen en schudt dan zo met zijn hoofd :p

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:36

BEN ZOT VAN U PONY !! héhéh en u arabierke is ook zo mooi !
Tof zet nog fotos hoor Knipoog ik ben al fan..

Sylvia_Amin

Berichten: 65
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:36

ZaimFahd schreef:
Aangezien Zaim 2 is laat ik hem lopen in de paddock. Hij loopt vanzelf rondjes rond mij en reageert héél goed op de stem dus ik heb geen longeerzweep nodig.


Als je hem rondjes in de paddock laat lopen kan je hem net zo goed longeren, precies hetzelfde maar dan met een touwtje eraan. Ik zal maar oppassen met zo'n jonge pony Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Sylvia_Amin op 10-06-04 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia_Amin

Berichten: 65
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:42

ZaimFahd schreef:
Aangezien Zaim 2 is laat ik hem lopen in de paddock. Hij loopt vanzelf rondjes rond mij en reageert héél goed op de stem dus ik heb geen longeerzweep nodig.


Als je hem rondjes in de paddock laat lopen kan je hem net zo goed longeren, precies hetzelfde maar dan met een touwtje eraan. Ik zal maar oppassen met zo'n jonge pony Scheve mond

Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 22:27

Ik heb hem niet geleerd van rondjes te lopen. Als hij het zelf kiest en wilt luisteren kan ik hem niks verbieden. Wat dacht je van eens stapmolen, roundpenn, oh, is toch hetzelfde? Alleen heeft hij meer vrijheid.

Wat moet ik dan doen volgens jou? Het is een Arabier, die heeft zijn beweging nodig, en nu staat hij in de stal aangezien de wei is gesproeid. En als ik hem erin zou zetten het enigste wat hij doet is grazen en dan springt hij uit zijn vel.

Sorry hoor, ik denk niet dat ik commentaar op het rondjes lopen heb gevraagd. Ik weet dat het slecht is maar wat moet ik dan doen hé? Dat wil ik wel weten! En ja, ik ben zuur! Dacht ik even dat Bokt nog het enige toffe forum was, ben ik wel even verkeerd. Heb al genoeg aan mijn hoofd.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:00

joh laat ze lekker, zolang dat beest plezier heeft is er niets mis mee. Er staat nergens dat je verplicht bent om er een longeerlijn aan vast te knopen.
Citaat:
Ik zal maar oppassen met zo'n jonge pony
Dus het verpest je pony wel als je er geen touw aanmaakt maar met touw is het goed? Sorrie hoor, dat klopt dus niet.
BTW vind je shet gave aftekeningen hebben!
Citaat:
Sorry hoor, ik denk niet dat ik commentaar op het rondjes lopen heb gevraagd. Ik weet dat het slecht is maar wat moet ik dan doen hé? Dat wil ik wel weten! En ja, ik ben zuur! Dacht ik even dat Bokt nog het enige toffe forum was, ben ik wel even verkeerd. Heb al genoeg aan mijn hoofd
enne, lief blijven he!!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:30

Mooi shetje!
Leuke aftekening

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:35

Welkom, Zaim Knipoog join the club
Wat dacht je ? samen een club oprichten hihi
Ik heb ook mijn oren vol mogen 'horen'...van onnozele commentaar
NU KOM IK JE REDEN, je doit dat goed! laat ze maar zeggen Lachen

Sylvia_Amin

Berichten: 65
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:13

lowara"]
joh laat ze lekker, zolang dat beest plezier heeft is er niets mis mee. Er staat nergens dat je verplicht bent om er een longeerlijn aan vast te knopen.
[/quote]

Wat dacht je ervan dat rondjes lopen te belastend is voor de gewrichten van zo'n jong dier? Jullie begrijpen duidelijk niet wat ik bedoel, zo'n jong paard hoort op de wei bij andere jonge (of eventueel oudere) paarden, die hoort nog helemaal geen rondjes te lopen, zonder touw niet, met touw niet en waar dan ook niet.

[quote="ZaimFahd"]
Wat dacht je van eens stapmolen, roundpenn, oh, is toch hetzelfde? Alleen heeft hij meer vrijheid.
[/quote]

Een stapmolen?! Nou breekt echt mijn klomp... Beestje is 2 jaar (en arabieren zijn over het algemeen al geestelijk en lichamelijk laat volwassen) ...

[quote="ZaimFahd schreef:
Sorry hoor, ik denk niet dat ik commentaar op het rondjes lopen heb gevraagd. Ik weet dat het slecht is maar wat moet ik dan doen hé? Dat wil ik wel weten!


Ik lees nergens dat je geen commentaar op het rondjes lopen hebt gevraagd hoor. Of wil je soms dat iedereen alleen maar positieve complimentjes geeft en ja en amen zegt op wat jij doet?
Ik heb ook een jonge arabier, en die van mij staat lekker op de wei in een grote kudde (een soort opfok maar dan gemengd) waar ik 2x per week naartoe ga om hem te bezoeken en wat leuks te gaan doen.