een Halve Koprol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

een Halve Koprol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 19:34

ik was aan het rijden met Daisy en we reden in de buiten bak en op eens racet ze weg onder me kont vandaan en ik kon haar niet houden ze stapt op eens in een kuil en maakt een hele grote sliding zodat we bijna over de kop gingen dat was best eng omdat ik heel dicht bij de grond was.
gelukkig is alles goe dafgelopen ik ben wel heel erg geschrokken en Daisy ook maar verders Mankeert ze niks en ik ook niet.

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:55

gelukkig voor jullie beide, schrok ze ergens van dan???

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 19:59

neej dat niet ze rent er altijd plotseling vandoor...
moet ze afleren ik heb zondag een wedstrijd dus ik hoiop dat het beter gaat..
Ze heeft heel er lang op het weiland gestaan 3 jaar ofzo dus is ze alles een beetje af geleerd nu meot ik haar alles op nieuwe leren ... best een uitdaging hoor maar ik meot zelf veel beter leren rijden want het rijden vindt ik zelf neit zo goed gaan Knipoog

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:12

ik moest mijn pony ook helemaal zelf beleren. mijn pony heeft dat ook altijd gedaan. in een keer zomaar weg rennen, gelukkig doet ze dat nu niet meer! maar heb je al eens verschillende dingen geprobeerd om het op te lossen. of gekeken hoe het komt dat ze zomaar in eens wegrent??

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:49

Natasja mss is het handiger om met hoofdletters te gaan werken? Knipoog

Lijkt me idd heel erg schrikken!
Gelukkig hebben jullie je niet bezeerd!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:50

hejuh, hoe ziet Daisy eruit???
Kan je em er even over Pbèn ??

Dydy

Berichten: 4380
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 21:55

natasja schreef:
ik moest mijn pony ook helemaal zelf beleren. mijn pony heeft dat ook altijd gedaan. in een keer zomaar weg rennen, gelukkig doet ze dat nu niet meer! maar heb je al eens verschillende dingen geprobeerd om het op te lossen. of gekeken hoe het komt dat ze zomaar in eens wegrent??

Mjaah in preciepe wel maar ik ken niks vinden ze is gewoon heel erg voorwaarst ik huur der nu maar de vorige eigenaar ( neit waar van ze nu is dus;) ) heeft ze lang op eht weiland gestaan en is neit zo veel mee gedaan hoorde ik ...misschien komt het daar door .. want ze is wel voor de verkoop bij ons op stal en dan moet ze natuurlijk wel braaf zijn Knipoog