Goede handelaar omgeving Groningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Goede handelaar omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 10:40

Wie weet er een in de omgeving Groningen, ik hebmijn pony namelijk te koop echt al een hele poos, maar ik krijg haar maar niet verkocht.

Wie o wie weet er een, die ook echt goed is voor de paarden.


Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:58

De man die onze waanzinnig geliefde pony Umar (ons broertje, zo ongeveer) een nieuwe thuis heeft gegeven is dhr. Venema. Hij woont alleen wel helemaal bij Vriescheloo (Oost-Groningen). Hij gaat echt binnen zijn kennissenkring op zoek, een soort relatiebemiddeling voor je pony dus. Hij is erg discreet en wil bijvoorbeeld niet op de Zuidlaardermarkt staan (niet dat handelaars die dat wel doen fout zijn, maar hij wil zich er toch van onderscheiden).

PS: Ik kom uit Zoutkamp en daar staan de paarden ook. Dhr. Venema heeft Umar zelf opgehaald, dus dat kan ook. Momenteel heeft hij paarden bij ons in de zomerweide lopen. Hij rijdt daarom nog wel eens door de omgeving.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:58

je kunt m ook aanbieden aan Sipo Sikkens, die zit aan de Aduarterdiepsterweg. Of aan een manege zodat hij van daaruit door verkocht kan worden, bijvoorbeeld manege en handelstal Jan Dolfing.

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:59

ik vergeet een k, het is sipko

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:07

Jan dolfing zou ik in elk geval niet doen. Zeker sonja niet. Haha!
Sipko Sipkens ken ik ook niet zulke beste verhalen over, ik geloof ook niet dat die om een haflinger zit te springen.Maare, hier in Vriescheloo? Zit daar een paardenhandelaar dan? Ik ken alleen dhr Kwak hier in de buurt, en ook daar kan je je beter niet mee inlaten.

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:08

Idd Sipko Sipkens is goed, en kan ik zeker aanraden.
Mijn vriendin heeft daat ooit een paard gekocht en ik heb daar laatst nog stage gelopen. Ze worden daar heel goed behandeld en hebben ook goede klanten...

En in haflinger heeft hij vaak ook zeker wel interesse hor, heb ik gemerkt Lachen

Siƫsti van de Rythpluim


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:18

Via stamboek kun je toch ook je paarden te koop aanbieden? Dan is het wat gerichter IMO.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 22:25

Ja sipko ken ik zelf ook wel vrij goed, die had ik ook al in gedachten, maar die neemt dus nooit de telefoon op. Ze gaat niet naar een manege, niet van mij uit tenminste.

Uums ik heb je gepbt over jou meneer Haha! (wist even niet hoe ik het anders moest zeggen)

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:51

Sipko heb ik zelf geen goede ervaringen mee.
Ook Jan Dolfing ben ik niet echt over te spreken.
Ik ga hier niet uitwijden hoe en wat, maar als je meer wilt weten moet je maar PB-en.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:35

Ik ook kitty. Tenminste, als het om een paard kopen gaat.

Ik heb je een pb gestuurd met een telefoonnummer Sakkia.

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:05

het verschilt natuurlijk enorm of je een paard koopt of verkoopt en hoe ze met je omgaan. Ik weet wel, dat je bij sipko vaak slaagd omdat hij de meeste paarden wel aanneemt en ze blijven bij hem vaak ook niet lang staan, er is een grote doorstroom in zijn stal.
Verder, tja, SAKKIA, het zijn tips voor je om je paard "kwijt te raken", niet bot bedoelt hoor!!! Lachen Alsnog suc6!

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 11:29

Ja dat snap ik allemaal wel. Ik wil haar inmiddels ookwel graag kwijt, ze staat al een half jaar te lkoop nou bijna en ze heeft dus ook nog elke maand het stalgeld gekost enzo. Klinkt heel erg bot, maar ik zal even dat nummer van Lydiia proberen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _Anke_, ABC_Pony, aisie, Jagger_magic, mala26, s1993, vierhoef, zoedeloe en 74 bezoekers