wie is er geweest/gaat er heen?????Rosworld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

wie is er geweest/gaat er heen?????Rosworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 13:39

Hey Haha!

Ik ga deze zomer op kamp naar Rosworld Cool Cool .Het is zo'n westernkamp, leer ik ook weer wat *LOL* .
Wie van jullie is er wel is geweest of gaat deze zomer.
Nog tips?Ene, wie is de/het coolste pony/paard.

Ik heb er zinnin OK dan!

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...


capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:24

ben er geweest en vond het heel cool *LOL* vooral het zwemmen met de paarden. iris reed op eagle en ik geloof dat ie als een kameel draaft, maar wel snel is.
ik reed op malback en lagen bijna in een sloot, want meneer schrok van een huifkar :/

trouwens zijn al veel topics over.

Legend
Berichten: 27
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:07

Ik heb er wel eens een buitenrit gemaakt. Je kan er lekker rijden in de bossen. De laatste keer dat ik daar heb gereden zat ik op Arrow (is al wel een tijdje terug). Geweldig paardje!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:23

Ik ben er 3 jaar terug heengeweest, vond het echt heel cool Haha! Ik deed toen alleen niet mee met het westernkamp maar met het 'gewone' kamp, dus met ijslanders/dartmoors enzo!
Dat zwemmen met de paarden was idd. heel erg gaaf!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:55

Ik ben er ook geweest.
Maar ik ging niet voor de western maar voor de ijslanders.
Het was heel gezellig en goed georganiseerd alleen ik had het niet echt getroffen met de groep waarmee ik reed.
We reden altijd met alle ijslanders, maar er zaten 3 mensen in de groep die amper konden draven, laat staan galoperen, daardoor werd het rijden niet erg leuk.
Maar ik ga er vanuit dat ze dat verbeterd hebben, voor de rest was het wel erg gaaf.

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:50

Om heel eerlijk te zijn vond ik het een beetje tegenvallen. Ik kwam ook voor de ijslanders, maar ik kreeg een hele kleine dartmoor Boos! Ook het zwemmen leek me onwijs leuk, maar dat ging niet door.
Verder werd er echt bijna niets georganiseerd, we werden maar een paar uur per dag echt beziggehouden. En de lessen waren op zich wel leuk, maar je moest heel veel dingen alleen doen, terwijl de rest stond te wachten, dus het grootste gedeelte van de tijd stond je gewoon stil.... Nee, al had ik dat geweten was ik er niet heen gegaan
Oja, en tijdens de 'dagtocht' hebben we maar 1 keer een stukje gedraafd, omdat er drie kinderen bij waren die nog niet goed konden rijden...

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:09

ik vond trouwens een van die leidingen niet aardig. we moesten zon oefening doen, een wending om de achterhand of zo. ik deed goed me best, maar het paard deed het niet. ging ze heel pissed doen. klom ze er zelf op, deed ie het ook niet. stond ze daar dik een kwartier te kloten terwijl de rest uit zn neus stond te vreten. vond het ook niet suoer, maar het zwemmen maakte veel goed. idd veel zelf tijd invullen.

beautyfan

Berichten: 301
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:59

Ik ben er naartoe geweest en ik ga dit jaar weer maar dan westernrijden!!! Party!! vond het heel erg leuk:P

Be yourself, there are plenty of Others...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 17:21

Ik ben er niet op ponykamp geweest. Ik ben er afgelopen weekend geweest met een stel vriendinnen. Elk jaar gaan we ergens een weekend heen.
We hebben een paar westernlessen gehad om te kijken hoe dat nou precies moest en we hebben ook buitenritten gemaakt. De laatste dag zelfs op Ijslanders. Ik zat op een kleine witte, wat was die gaaf. Die tolt was echt super Haha! .
Ook hebben we veel geleerd tijdens de les. We waren met z'n vieren en ik vond het ook wel leuk om te kijken naar de andere, maar we werden toch goed bezig gehouden.
Als je voor een uur een buitenritje gaat maken zie je niet echt veel. Langs de hei is harstikke mooi.
Arrow is inderdaad een leuk paardje, maar ook de twee appaloosa's die ze hebben: Bojo en Rex. Ook hebben ze twee oudere westernpaardjes, die waren heel leuk : Black Lady en Princess.

Dat is het nadeel van een kamp, iedereen komt daar naartoe. Met of zonder rijervaring. En het zijn natuurlijk erg veel kinderen, dus weinig aandacht.
Wie er nog heen gaat, veel plezier!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:53

Ik ben er vorig jaar geweest:D

Ik vond het een leuk kamp alleen de 1e 2x op buitenrit gingen we weinig draven en galoperen. het zwemmen was echt super cool. ik reed op minic leuk paardje ging met de wedstrijd alleen de hele tijd sjeesen.

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'


capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:50

trouwens mister T is een geweldig paardje, heb er niet opgereden maar hij is wel kool Haha!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:19

Ik ben er een tijd geleden geweest.. ik reed op Major Bojangels (oftewel Bojo) ik vond het echt super vet! Voor één keer. Leuk om gedaan te hebben en te weten hoe het is. En je krijgt leuk en veel les!

» Never give up on the things that make you smile..

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:21

ik ben er een weekendje geweest,en ik zou zo weer gaan!
hele leuke sfeer,leuke mensen en leuk paarden!
mooie omgeving en veel rijden niet te vergeten natuurlijk:)

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 19:37

Klinkt erg cool dat zwemen Cool .Ik ga er vooral een beetje heen om veel te lessen en dat schijnt er dus ook te zijn. OK dan! Het maakt mij niet zo veel uit dat ik mischien zelf veel in te vullen heb want ik ga er met een heel gezellig iemand heen.Wel iritant: Mensen die niet kunnen rijden!
Maar dat westerndeel is voor wat oudre mensen en volgensmij moet je al ervaring hebben met rijden, gelukkig maar!Lijkt me echt zwaar oliebol anders .

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:52

je moet idd kunnen rijden.enne,het zijn geen sissi's hoor,hup,gewoon in volle galop op buitenrit:)
is echt leuk!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:53

ow,wil je kijken of er nog zo'n lelijke schimmel staat,hij heeft een hertenhals en behoorlijk veel knie-actie.
hij heet eagle...

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:04

Rosworld te zeyen is de thuisbasis van mij vereniging, ik heb geen ervaringen met kampen of lessen daar, ik weet wel dat er een geweldig mooie omgeving is. En er is dus een vijver waar je met paard en al in kunt zwemmen. De beheerders die er op zaten zijn overigens weer vertrokken, de eigenaren van het complex hebben nu het heft weer in handen. En ik denk dat je bij hen in hele goede handen bent.

metallica123
Berichten: 6
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:12

heej ik ga deze vakantie ook naar rosworld wanneer ga jij amiro??
ik heb in ieder geval veel zin in het kamp

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:24

ik zou er heen gaan, naar het westernkamp ook. had er superveel zin in, maar een week ervoor kwamen we erachter dat ik de ziekte van lyme (schrijf je dat zo?) had, en met de medicijnen daarvoor mocht je niet in de zon. geen ponykamp dus

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:25

Ik vond het coolie!! Lekker zwemmen met de IJslanders en lekker tolten!!! En idd een hele mooie omgeving, ja ik heb het heel erg naar mijn zin gehad daar!!!! Lachen

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:40

Ik ben er jaren lang geweest, zo'n 7 jaar achterelkaar in de zomervakanties en herfstvakanties.
Vroeger heette het nog "Puszta Ranch" , tóen was het er super, met de oude eerste eigenaren.
De paarden zagen er goed uit, de sfeer was geweldig. Er waren alleen ijslanders en westernpaarden en er werd ook alleen maar zo gereden.
De dagtochten waren echte dagtochten van 6-8 uur, met goed weer zommen we elke dag en we werden continu bezig gehouden.
De leiding was leuk etc etc.
Sinds de nieuwe eigenaren er zijn, weggegaan zijn en weer terug zijn vin dik er niets meer aan.
Het is allemaal heel mooi gemaakt maar mij te commercieel, om de paarden wordt niet meer gedacht, alles wordt maar wat met elkaar gekruist en de westernpaarden worden nu ook ineens engels gereden.
Veel mensen zijn er weg gegaan.

Nee, ik heb er supertijden gehad, maar zoals het was daar komt het nooit meer terug.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:11

Inderdaad nu weer in handen van Frank & Nicole Ros... vandaar dus ook de naam : ROSWORLD *LOL*

Gelukkig is de manege weer in handen van deze enthousiate mensen. Te commercieel? Nee, ik denk dat er nu eindelijk weer kwaliteit te vinden is. Sfeer en gemoedelijkheid zijn aanwezig, maar je wilt natuurlijk niet in een half vervallen manege rijden. De omgeving is schitterend en de mogelijkheden volop aanwezig.

Nu maar hopen op mooi weer en in ieder geval een fantastisch kamp gewenst!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:17

Ik weet niet hoe het geweest is in tussentijd dat Frank en Nicole er niet waren maar de familie Drewes, toen was ik er al niet meer.
De manege hebben ze na familie Vlieger netjes opgeknapt, daar heb je gelijk in, maar de paarden zagen de eerste 2 jaar in handen van hun er niet uit.
De mensen zelf heb ik geen problemen mee hoor, zijn leuke mensen, kon er goed mee overweg.
Maar toen het nog Puzsta was met de familie Vlieger was het het leukste.

metallica123
Berichten: 6
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:45

is het er erg streng het lijkt mij wel

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:07

metallica123 schreef:
is het er erg streng het lijkt mij wel

Toen ik er was niet hoor. Ze waren alleen streng als het nodig was.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Esperanza, Jet, Mark0919, Sting, SunnyHorse, Vagabondo, Waratje en 34 bezoekers