Heb zo sollicitatiegesprek.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Heb zo sollicitatiegesprek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:19

Brr heb zo om 10.00 uur een sollicitatiegesprek wist niet dat ik zo zenuwachtig kon zijn. Was al vroeg wakker en stond al om 8.00 uur naast mijn bed.

Hoop zo dat ik die baan krijg. Sluit echt precies aan bij mijn vorige banen, interesses en opleidingen en hoe vaak komt dat nu voor?

Duimen jullie voor mij? Nagelbijten / Gniffelen


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:28

Succes, gewoon jezelf zijn, en ga d'r voor OK dan!

Goedgekeurd onderschrift :)

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:30

Ik iig wel. Je bent over een half uurtje aan de beurt..

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:32

heel veel succes. En als het zo goed aansluit, betekend dat je veel ervaring hebt en zeer geschikt bent toch? Probeer ze dat in ieder geval aan het verstand te brengen!

we zullen voor je duimen!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:34

ik moet er nu zo heen gaan fietsen (5 a 10 min fietsen) ben al 3 x naar de wc geweest. bedankt voor het duimen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:36

*duim duim duim*
Veel succes...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:38

*duimt ook*

Succes en zet hem op!

Dag lieve mama...

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:50

Nou krijg ik ook de kriebels! Heb om 14.30u gesprek in Leeuwarden en ik zit al 6 maanden thuis. Ik hoop dat jij de baan krijgt! en ikzelf ook.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:55

Heel veel succes!
Laat je even weten hoe het gegaan is?
Lundi

Zusje
Berichten: 857
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:25

Nou ben benieuwd hoe het gegaan is! Laat het idd even weten!

Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:39

en, en?? hoe ging het?

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:54

zit nu weer op mijn werk sinds half 12. Het gesprek verliep niet zo soepel als ik had gewild en heb er niet echt een goed gevoel over Verdrietig Leek wel of ik er iedere keer de verkeerde dingen uitflapte en ik meer aan het praten was als zei deden Lachen
Ze zochten iemand die zelfstandig kon werken en tegen kritiek kon. De vorige is namelijk weggegaan omdat ze niet goed met het karakter van de chef (waar ik nauw mee samen zou komen te werken Nagelbijten / Gniffelen ) overweg kon zij zei dat ze heel direct kon wezen.
Ik gaf echt iedere x de foute antwoorden en had mij nog wel zo voorbereid over het hoe en waarom van mij vele wisselingen in banen en opleidingen enzo. Sprak mijzelf zelfs een x tegen Frusty
Kwam niet meer op namen van vorige chef en aantallen van personen van de bedrijven waar ik gewerkt hebt enzo. Ze moeten wel gedacht hebben. Weet je wat ik ook zei: ze vroegen naar een van mijn chefs zijn naam ivm referenties wist ik zijn naam gewoon niet meer grr. ikke heel lang nadenken ik zo eeeeeeuh Chris...... Chris Zegers Haha! (volgens mij was dat zijn achternaam niet Haha! Haha! Haha! ) hoe kom ik er op. Zeker teveel naar Yourin gekeken.
Echt ik voel mij zo rot en kan mijzelf wel voor mijn kop rammen
Weg droombaan
en weer hier blijven zitten waar ik al meer dan een jaar wegwil

En tot slot het gesprek en de rondleiding duurde heel lang en moest en haasten om op mijn werk te komen werd ik geflitst 20 km te hard in bebouwde kom. Eigen schuld dikke bult maar toch irritant en net nu.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:04

he wat balen zeg!
maar misschien hebben hun wel een heel ander beeld dan jij denkt!
wanneer hoor je iets?

Dag lieve mama...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 12:10

begin volgende week ergens ben het eigenlijk vergeten sloeg zo dicht en wou weg. Ik hoop maar dat ze er door heen geprikt hebben (en dat mijn faalangst meespeeld) maar denk het helaas niet. Ik sprak mijzelf echt giga tegen.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:15

Waarover sprak jij jezelf tegen dan?

:D M2 + 8 :D

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:32

Och Gouda, gisteren had een kennis van mij ook een gesprek. Hij had er ook niet zo'n goed gevoel over, maar 's avonds belden ze toch dat hij het was geworden. Dus wie weet voor jou....

Aan de andere kant vind ik dat de gespreksleider ook niet echt positief overkomt. Eigenlijk maak ik hieruit op de de sfeer tussen de werknemers ook niet zo geweldig is. Botsende karakters enzo. Als leidinggevende moet je nou eenmaal met veel mensen om kunnen gaan, ook als die niet in jouw straatje liggen. En als het tijdens dit gesprek al niet klikt ben je mss beter af zonder die baan.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 13:07

Kliko schreef:
Waarover sprak jij jezelf tegen dan?
Ze vroegen hoe andere (oud) collega's tegen mij opkeken. Ik zei dat ze mij altijd als rustig omschreven. En later in het gesprek zei ik dat ik mijzelf goed kon verdedigen en mijn babbel wel bij mij had enzo toen snapten ze hem niet meer dus ik weer: ik bedoelde mij uiterlijk dat ik rustig ben enzo echt heel warrig was ik aan het praten. Soms vroegen ze mij wat en antwoorde ik over iets heel anders. Ik begon over mijn banen en waarom ik daar weg ging of moest en toen gingen hun doorzagen zodat mijn verhalen nog warriger overkwamen en ik niet meer wist waar ik gebleven was enzo. Over mijn huidige baan zei ik dat ik weg wou omdat er geen werk is en even later zeg ik dat de reden is dat ik zowat alleen telefoon aan mocht nemen terwijl dit het geval was bij een andere baan. Zei ook dat ik heel de tijd de telefoon aannemen niet leuk vond. Toen zeiden ze oh dat zul je hier ook veel hebben. Dus ik maar weer als het maar voor mij is en ik geen doorverbindfunctie krijg Bloos! .
Wou die baan zo graag dat ik zo op was van de zenuwen in ene. Heel mijn buik en maag waren zelfs in de war.
Laatst bijgewerkt door Horse_ op 10-06-04 13:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 13:09

Scum schreef:
Och Gouda, gisteren had een kennis van mij ook een gesprek. Hij had er ook niet zo'n goed gevoel over, maar 's avonds belden ze toch dat hij het was geworden. Dus wie weet voor jou....

Aan de andere kant vind ik dat de gespreksleider ook niet echt positief overkomt. Eigenlijk maak ik hieruit op de de sfeer tussen de werknemers ook niet zo geweldig is. Botsende karakters enzo. Als leidinggevende moet je nou eenmaal met veel mensen om kunnen gaan, ook als die niet in jouw straatje liggen. En als het tijdens dit gesprek al niet klikt ben je mss beter af zonder die baan.

Vond ik ook heel erg vaag ja en dat voor een afdelingshoofd en het hoofd P&O zat er gewoon bij. Zal zij wel te horen krijgen op haar functioneringsgesprek Haha! Ze zat uitgebreid te vertellen wat er 'mis' was met de vorige werknemer. Die ging ook altijd stipt om 5 uur naar huis enzo. dus ik (beetje gejokt) nee hoor zo ben ik niet.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:23

Ik vind dat een leidinggevende niet tot in de details hoeft te treden over de werknemer die ze ontslagen heeft, vind dat echt niet netjes

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:26

He bah!! ik ken dit zooo goed! (niet van sollicitaites, maar van andere belangrijke gesprekken)
Je bent zo zenuwachtig dat je er de verkeerde dingen uitflapt, waardoor je nog zenuachtiger wordt, en er nog raardere dingen uitflapt.
Hoop dat ze er toch doorheen kunnen zien, Denk dat het wel duidelijk was dat je zenuwachtig was?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:28

bah ik hoop voor je dat je nog een leuke baan kan vinden echt jammer dat het niet goed ging

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:31

Hè wat jammer. Volgende keer beter!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:34

gouda schreef:
Vond ik ook heel erg vaag ja en dat voor een afdelingshoofd en het hoofd P&O zat er gewoon bij. Zal zij wel te horen krijgen op haar functioneringsgesprek Haha! Ze zat uitgebreid te vertellen wat er 'mis' was met de vorige werknemer. Die ging ook altijd stipt om 5 uur naar huis enzo. dus ik (beetje gejokt) nee hoor zo ben ik niet.

Oeh, ik vind dat ook altijd vreselijk.. als bij een sollicitatie degene die je gaat vervangen of zelfs je nieuwe collega's volledig door het slijk gehaald worden. BAH! Heb ik eigenlijk al geen trek meer in die baan, want je weet meteen hoe ze bij de volgende sollicitant over jou praten..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:51

Ik heb ook een keer meegemaakt dat er iemand uit het sollicitatiecommittee (man of 5) vroeg wat ik van de Heideroosjes vond. Ik vind ze afschuwelijk, maar dat heb ik toen natuurlijk niet gezegd. Ik zei dus dat ik ze niet goed kende, en daar was hij niet echt van gecharmeerd.
Kijk, dat ze je vragen wat je hobby's zijn (om te kijken wat voor persoonlijkheid je hebt of om te kijken of dat niet in de knoop kan komen met je werk) snap ik. Maar deze vraag vond ik wel heel erg vreemd.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:02

hmm bij mij vroegen ze ook naar mijn hobby's maar niet naar de heideroosjes nee. Ken ze ook wel maar geen idee wat voor muziek ze maken Bloos! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, manubres, Selina en 35 bezoekers