Blij met je paard....ken je dat ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Blij met je paard....ken je dat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 01:30

Mijn merrie liep niet helemaal rad,, en vorige week heb ik fotos gemaakt van haar. Ze was rontgenologisch helemaal goed, maar had zich toch wat geblesseerd en daarom moest ik haar aan de hand stappen iedere dag. Na enkele dagen door het dorp gezeuld te hebben...............Letterlijk en figuurlijk, want Sil is nogal fanatiek Haha! En haar benen zijn stukken langer dan de mijne Haha!

Had ik vandaag de veearts even gebeld, mag ik er niet opzitten met stappen, ze is zo bloedjefanatiek namelijk Haha! De veearts vond dat een goed idee, want zo kon ik haar gelijk over de rug laten lopen. Dus in de file zat ik al helemaal: Yeeha......vanavond lekker buiten rijden ( is werkelijk een jaar of 4 geleden Haha!)
Dus thuis gekomen Sil opgezadeld, erop geklommen en naar buiten gegaan. Ze was wel wat fanatiek maar verder super braaf! Bij terugkomst zat ik mij te bedenken dat het misschien niet echt snugger van mij was: 6 weken geen zadel op gehad en dan zo erop klimmen en naar buiten, terwijl je niet eens weet of ze uberhaupt wel verkeersmak is Haha! En mijn cap was ik ook vergeten op te doen Bloos

Nadat we terugwaren gekomen even na verzorgt, gepoets, afgespoten de hele mikmak. En na een uurtje een bakje slobber. Niet alleen het gevoel van......Wow wat heb ik toch een leuk paard, maar ook om je paard bij huis te hebben. Overdag zorgen mijn buren voor haar, daar deel ik de stal mee! Die vertroetelen haar op en top. Beetje te zelfs Haha! Maar dat kan bij zo'n paard geen kwaad! Gewoon het alles............genieten van je beest! Op ieder moment even naar achteren lopen en je paard gedag zeggen. Ik zou niet meer anders willen!

Kortom...........de luchtzuigende staatsgevaarlijke merrie die ik gekocht heb, daar ben ik dolgelukkig mee Haha! En haar merk ik ook duidelijk dat ze een stuk blijer is. Ze zuigt amper lucht nog. En tja.........ze blijft gevaarlijk natuurlijk, zomaar erop stappen na 6 weken geen zadel of ruiter te hebben gezien en dan zo braaf zijn........dan ben je pas een echte etterbak of niet Knipoog

Moest het ff kwijt............jullie hebben vast dat gevoel ook regelmatig Haha!


Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 01:50

haha ja het is wel herkenbaar en dan heb ik nog niet eens een eigen paard.. gewoon als een dag helemaal perfect loopt en alles gaat lekker is een heeeeel goed gevoel! Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 03:48

Huh had je een merrie dan? Heb ik iets gemist? Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 07:24

Gaaf toch zo een paard!
Daar mag je best trots op wezen hoor!
Lundi

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:30

Wat fijn dat het zo goed gaat!! Ze heeft het maar getroffen met jou Lachen

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:40

Super zeg! Zit je daar nu ook een beetje bij het bos? Of kun je alleen de weg op. Heerlijk naar buiten. Zeker met het mooie weer.

-

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:41

Geweldig he!!!!

Ik ben ook iedere dag blij met Dennis en kan er al van genieten als hij ff los loopt en zich gruwelijk met mij bemoeit Lachen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:46

heerlijkt he dat *trots* gevoel.
Ik herken dat absoluut!!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:56

Ja, ik word dan helemaal warm van binnen Lovers
Gisteren nog, ik stond met een stalgenoot te praten bij de wei, 3 honden dartelen om me heen, en mijn paard staat in de andere wei te wachten tot ik bij hem kom, oortjes naar voren, en een beetje schrapen, omdat ik niet gelijk naar hem toe kwam.
Daar word ik echt stikgelukkig van
Dan heb ik toch geen verkeerde keus gemaakt met die lastpak die ik 12 jaar geleden uitgezocht heb Knipoog

Goedgekeurd onderschrift :)

Fox_xy

Berichten: 509
Geregistreerd: 26-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:59

heerlijk hé als je paad dan naar 6 weken zo braaf is.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:49

Als ze fijn voor mij gewerkt hebben en alles voelt alsof het "vanzelf" gaat, dat geeft zo'n supergevoel Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:53

lekker is dat he??

mijn merrie thuis begint altijd luidruchtig te hinneken als ze mijn auto de oprit op hoort komen Lachen superlief!

en zelfs de zelfingenomen pino hinnikt luidkeels als ik met mijn jiepje aan kom rijden bij de wei waar ie nu staat

en lazy ... sja die staat al te stampen als ik thuis de oprit afrijd O: telepathie Schijnheilig

of het allemaal liefde voor mij is .... *LOL*

of voor de brokken die ik bij heb Boos! Haha!

nee maar ik ken je gevoel
het gevoel echt verliefd te zijn op je beestjes
vooral met mijn concordemerrietje heb ik dat ...
ben ik gewoon helemaal flieft op

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:35

Jah super gevoel ik ken het!
Gewoon iets doen wat je paard nooit en zelden doet en dan gaat het ook nog goed heerlijk!
super voor je hoor!

Bokkende Fjordenrijder #2
Hobbelende Vosjes Pester #18
Vrijheidsdressuurprater #25

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:46

Hey, heb ik wat gemist?? Staat Sil nu bij jou thuis en niet meer in Verweggistan Knipoog

Maar ik ken het gevoel, hoor. Ik was pas op vakantie geweest, kom het parkeerterrein oprijden, stap uit de auto, zie een stalgenootje en vraag hoe het ermee is.
En wie hoort mijn stem (maar kan me nog niet zien) en begint keihard te brullen? Ja hoor, die gekke Fitz Knipoog
Dan ben ik ook echt weer een Pennymeisje Tong uitsteken, zo lief vind ik dat.

Maar je paard aan huis, dat is helemaal geweldig.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:51

Mijn paardje staat ook al te hinneken als ze me in de verte op de brommer aan hoort komen. Pas geleden nog zei iemand van stal toen ik het erf opkwam, oh vandaar ik vond het al zo gek dat nina opeens ging hinneken terwijl er niets was, er was dus wel iets want ze had mij al gehoord!! Zo lief!! *LOL*

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:56

Ik ken dat gevoel Af en toe kan niets mij een gelukkiger gevoel geven dan mijn paard Lovers Als hij in de wei lekker staat, lekker te grazen en ik kom aan en hij hoort mijn stem en kijkt meteen omhoog naar mij, dan voel ik mij al heel gelukkig!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:09

Klinkt echt geweldig pipo

En ik ben ook nog altijd trots op mijn knolletje
En ben nog altijd verliefd als ik hem zie Lachen

En ook ik hoop dadelijk het genot te ervaren om hem op elk moment van de dag een knuffel te mogen geven..kan bijna niet wachten..

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:14

Klinkt goed he Lachen.

Ik ben ook regelmatig zo geweldig blij met Kev Lachen. Als hij het stabiele paard is als we samen met een paard dat nog nooit op het strand is geweest naar het strand gaan. Of als we een stukje over de weg gaan en hij bussen en ander groot verkeer niet eens de moeite waard vind om naar te kijken Lachen.

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:18

Wat fijn dat `t zo goed ging, super OK dan! !!!
Ik ken dat gevoel ook, ja .. Ik heb Nagoya pas 4 weekjes, dus ik ben nog druk bezig met een relatie op te bouwen met haar. Het klikt zo goed tussen ons Lovers . Als ze op wei staat en ze ziet me, komt ze meteen naar me toe getrippeld, ze kan nu netjes voetje geven, ik kan sinds kort met haar in `t bos wandelen, ik krijg eigenlijk bij alles wat ik samen met haar doe zo`n blij gevoel Lachen OK dan! .

https://www.petpictures-andmore.nl/ : Een ander licht op je mooiste foto`s

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:39

oh ja das zo heerlijk... elke keer weer als ik aankom staat eerst Marijke te hinneken aan het hek.. en een wei verder staat Maggy te roepen...ok gaat dan wel om eten maar toch.. Knipoog
Waar ik ook intens van geniet is als kinderen met Marijke en Rasta in de weer zijn, en ze alles gelaten over zich heen laten komen.

Geniet nu, het is later dan je denkt

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:42

Klinkt goed Pipo!!

Ik heb dat ook eigenlijk constant en hij blijft me ook verbazen! Echt top!!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:45

Dat gevoel komt mij, gelukkig ook heel bekend voor.
Kan soms helemaal in love zijn met mijn knollie Ach gut

*\o/* Life is Flantastic *\o/*


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:45

Ik had het afgelopen weekend mijn geestelijk gehandicapte broer over huis. En natuurlijk moet ik met hem naar stal toe, en wil hij een ritje maken op mijn merrie. Dus ik ga er eerst een half uurtje op, doe wat oefeningen, best wel fanatiek en goed voor het been rijden. Daarna mocht mijn broer even uitstappen. Hij rijdt in dat tehuis ook weleens bij een gehandicaptenmanege, dus hij stapt op, wil los (is wel vertrouwd) maar wilde perse harder. Dus hij pakt het uiteinde van een teugel en geeft haar daarmee een pets op haar kont Bloos!

Mijn merrie draaft rustig aan en rijdt een paar rondjes in draf. Mijn broer vond het helemaal geweldig, en kon haar zelfs daarheen sturen waar hij wilde. Ik was zo ontzettend blij met haar, ik had de tranen in mijn ogen staan. Wat is het toch een superpeerd!

Later met afzadelen en verzorgen kon hij ook van alles met haar doen, en ze luisterde ook naar hem. Gewoon haar gewicht in goud waard dat paard.

Je suis Charlie.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:42

Haha! ja dit gevoel herken ik zeker..(vandaar ook al heel lang in mijn onderschrift Haha!)... als ik haar knuffel, als de les alweer geweldig gaat, als we heerlijk in t bos rijden en ga zo maar door Lovers .....

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:47

flair schreef:
Huh had je een merrie dan? Heb ik iets gemist? Haha!


Ja een aantal weken geleden heb ik een 5 jarige Gribaldi gekocht Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Gub, hanne2001, Jennii92, Koekie73, Leukertje, Lizenlotte, Maaike_Ma, maitestar23, mirriejj, Mizsz_Kitty, Nannetje7, Nienke1979, onpaard, stal_HD, Swift, Vagabondo, VogeltjeM, xLauLaUx, Xrachelle en 122 bezoekers