Carla gaat zaterdag verhuizen :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Carla gaat zaterdag verhuizen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:45

Hej,

Carla gaat zaterdag weg van de manege. Ze gaat naar een privé-stal van vrienden van mij. Ze gaat het er heel goed hebben *LOL* Elke dag op de wei. (Achja, *wei*, zoveel gras staat er nu ook weer niet meer op Knipoog Schijnheilig Tong uitsteken ) maar in elk geval, ze kan rollen, lopen showen,... en wat ze maar wil. Dat zal ze heel fijn vinden! Want het is een redelijk fel paardje. Haha! Tong uitsteken Dus ze gaat het er vast naar haar zin hebben! Ik ben blij voor haar dat ze daar heen kan.

Ik mag haar nog steeds gaan berijden *LOL* Wat ik natuurlijk super fijn vind! Ik zou ze niet meer kunnen missen Verdrietig Knipoog

Zaterdagochtend wordt ze erheen gereden. (De eigenaar gaat haar al rijdend brengen, het is maar een km of 5 verderop ) Normaal gezien ga ik mee, en ik hoop wat fototjes te kunnen maken Cheese! *LOL* Die zullen dan wel ergens hierop bokt verschijnen! *LOL* Pling


Lanatje hier op bokt heeft er haar paardje staan, Alieska hier op bokt doet mee half pension Knipoog Dus het zal er wel een gezellig boeltje worden *LOL* Tong uitsteken Haha!

Groetjes,
Esther Clown

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:32

Leuk joh, ik wacht op foto's. Mijn lieve vriendjes staan ook op een prive-stal, en het is er heerlijk rustig en je kunt lekker je gang gaan met een paar vrienden, zonder kwebbelende kindjes om je hoofd. Veel plezier!