niet op de trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LouLi
Berichten: 349
Geregistreerd: 23-03-04

niet op de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:28

De titel zegt het al eigenlijk Lachen mijn pony wilt niet op trailer.Het probleem is dat ze er wel op gaat maar vanaf dat je de bar wilt toedoen begint ze te flippe. Het ging wel erna met gewoon de klep toe te doen zonder de bar maar de laatste keer heeft ze ruzie gehad denk ik met het andere paard want toen wou ze er helemaal ni meer op. Nu zijn we al enkele weken bezig met eten geven op de trailer en ondertussen wat bewegen met de klep maar helemaal dicht was ze nog ni klaar voor denk. Ik denk dat als ik voor doe da het uiteindelijk wel zal lukke maar vroeg me af of er nog iemand tips had. Ze kan normaal vroeger niks mee gemaakt hebbe want ik heb haar al vanaf de geboorte.
groetjes

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:43

misschien eerst een ander paard waar ze het goed mee kan vinden ernaast zetten?

LouLi
Berichten: 349
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:54

dat heb ik al geprobeert maar dat werkt niet. dat hadden we eerst gedaan en ze wou er helemaal niet in.toch bedankt

oosterhoff

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:04

schot scheef. longe erlangs. en klep direct dicht doen. mijn paard wilde er ook heel moeilijk in. kwestie van tijd. ik kan me niet meer herrineren waarom ze er nu wel heel makkelijk in loopt. Nu moet ze alleen nog leren om er rustig uit te komen. heel veel oefenen en korte stukjes gaan rijden. niet opgeven en aande gang tot ze er in staatn. elke keer dat je oefend moet ze er in met de klep dicht. al ben je er 3 uur mee bezig. niet opgeven voordat je die klep dicht hebt zitten en dan vlink belonen

LouLi
Berichten: 349
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:37

ok bedankt,ik zal het straks is teste

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:33

Gebruik de zoekfuntie eens.
Daar zij heel wat toppics over geweest over Trailerladen.
Zelfs ik heb een toppic erover geplaatst, mijn paard heeft ook een trailerlaad probleem

En wat bedoel je met een BAR?