waar hoesje voor crosshelm besteld?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

waar hoesje voor crosshelm besteld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:06

Na lang zoeken (bij ons in de regio weten ze in de winkel niet eens wat een crosshelm is Verward ) heb ik dan eindelijk een plekje gevonden waar ik een hoesje kan bestellen in de gewenste kleuren (donkerblauw met donkergeel). Gisteren contact gehad met de eventingshop en die konden het maken en opsturen.

Waar hebben jullie de hoesjes gekocht? Heb je ze op kleur laten maken?


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:13

bij verschillende shops heb je ze
bij divoza kun je ze gewoon bestellen
die van mij heb ik jaren geleden al n keer op indoor brabant gekocht Haha! was bij een engels zaakje, goede kwaliteit!
die van divoza zijn erg dun..


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:23

Ik ben wel al diverse winkeltjes op sgw's tegengekomen, maar die hadden toevallig nooit de goede kleur bij zich. Daar natuurlijk ook geïnformeerd, maar die lieten dan nooit meer iets van zich horen. Ben dus heel benieuwd hoe deze gaat worden!
Welke kleur heb je crossmonster?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:27

ik heb lichtrood met blauw
die vond ik destijds het mooiste en toen had ik ook nog geen echte kleur, was het eerste jaar dat ik crosste ( vanuit deurne )
ik rijd met pino in donkerblauw, dus het petje past wel Lachen
met lazy rijd ik in babyblauw
dus daar moet ik nog n keer n ander petje voor halen Lachen
ik heb ook nog een groen geel petje hier liggen , van deurne.. op een gegeven moment moesten we nl in deurne kleuren gaan rijden Scheve mond
dat was dus groen- geel

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:28

Die van mij komt van Goedhart, maar mijn helm is een iets andere vorm als de echte crosshelmen.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:32

En wat voor kleuren heb jij? (ik ben niet nieuwsgierig hoor) Bloos!

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:34

Ik heb hem bij de eventingshop besteld. De kleuren die ik wilde(zelfde als mijn bodyprotector) waren jammer genoeg niet meer leverbaar, dus ik heb een blauwe genomen.
Is wel bijna dezelfde kleur als mijn bodyprotector, maar ik miste dat rare mintgroen in het begin wel een beetje Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:39

Hebben ze die toen opgestuurd?
Ze staan nl. de volgende week wel in Ede met een winkel, maar zo snel konden ze 'm nog niet leveren dachten ze.

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:41

Die van mij is gewoon opgestuurd
duurde toen vrij lang, maar dat maakte me niet zoveel uit Je kan namelijk ook prima zonder Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:18

Ik wilde een groen-gele maar die hadden ze niet passend voor mijn helm Boos!
Kreeg ik een gele. k gebruik hem niet, heb inmiddels m'n helm geverft..

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:26

Aha, het capcondoom zoals sommigen dat ding noemen. Haha!

Op zich kun je prima zonder, maar mijn zusje was in het begin nogal zuinig op haar helm en wilde niet dat-ie in de cross onnodig werd beschadigd door overhangende takken. Vandaar dat ze toen een hoesje heeft aangeschaft, vrij goedkoop bij Klumper in Almelo (10 euro geloof ik). Ruiterslot in Bornerbroek heeft ze ook voor die prijs, Goedhard in Wierden inmiddels ook.

Bij de Eventing Shop zijn ze een stuk duurder, maar daar staat wel weer tegenover dat je ze in jouw eigen kleurencombinatie kunt bestellen (als ze die kleuren hebben tenminste, zie reactie van Gomir). Die van m'n zusje sluit goed aan om de helm heen, alleen het klepje staat soms idioot rechtop waardoor het lijkt of ze twee kleppen aan haar helm heeft. Clown

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 10:34

Ik heb ze idd ook voor 7 euro gezien bij sgw Ambt Delden in een winkeltje. Maar als we ze op kleur lieten maken was het 40 euro!!! Bovendien hebben ze niks meer van zich laten horen. Ik denk dat er in de regio Ede, Gorssel, enz, veel beter aan is te komen omdat daar meer crossruiters zitten. Bij ons in de regio zitten er bijna geen (nog geen 5 in de hele provincie).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fique, masyo, Trendiction en 24 bezoekers